|  |  | Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 14:10 | |
|  | Nevíte někdo na co se použiva Notebook v cokpitu?
videl jsem to u A300 Lufthansy ale myslím že i u modernějších letadel . |
|
| |
|
 |  |  | Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 14:13 | |
|  | No po startu na tom treba hrajou Flightsimulator ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 14:14 | |
|  | hm...rad bych neco realnejsiho... |
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 17:56 | Balooo |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 14:24 | |
|  | No podle toho co je na tom LCD videt bych rekl ze je to spise nejakej Fuel Planner Software, neb je na posadce, o kolik si reknou stavy.
Za letu na tom mozna fakt leda "pari" FSku ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 14:40 | Radek |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 14:46 | ph |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 16:13 | |
|  | V kokpitu se notebook používá třeba na to, že když třeba redukuješ výkon motorů, tak nemusíš hledat v dokumentaci a složitě počítat. Jen dáš potřebná data do notebooku a on ti to vyplivne Je v tom databáze letišť kde jsou data RWY analyses.
Používají to nejen u Lufthansy. ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Notebook v cokpitu 12. 3. 2004 / 22:15 | |
|  | No, taky jsem slyšel fámy, že na tom mají on-line počasí....ale to asi souvisí s Jeppesenem. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Notebook v cokpitu 13. 3. 2004 / 17:34 | AJS |
|  | No tak napiš, že náš vlajkový dopravce to narozdíl od "jiných dopravců" používá taky, hehehe. A co vy? Vy vážně ještě jedete podle papírovejch tabulek?
Soráč za jízlivost, konkurenti prašiví!!!!!!! |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Notebook v cokpitu 14. 3. 2004 / 09:20 | |
|  | Se bojíš o flek, co? ) Lítáte kulové a nám závidíte. )
Naši piloti ho mají v kokpitu taky. |
| |
|
 |  |  | Re: Notebook v cokpitu 13. 3. 2004 / 18:57 | Padák |
|  | Je zde v podstatě vše, co pilot potřebuje a do doby, kdy notebook neměl, musel počítat. Slouží to i na mapky pro "všechna" letiště, takže papírové bichle s mapkama od Jeppessena už budou sloužit jen pokud si pilot před letem nevymění baterku. |
| |
|
|