|  |  | PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 09:32 | |
|  | Kluci, zase a opět. Mám jenom já ten pocit, že PMDG bere v potaz pouze CENTR tank? Když programuju FMC pro let a zahlasí mi to "NEDOSTATEK PALIVA", tak musím přidat do CENTR tanku víc, aby neřval, i když v křídlech mám paliva dostatek i s rezervou. Při letu když sleduju palivo, tak to viditelně bere zase z CENTRU a stav paliva v křídlech se nemění. To se mi zdá, dost divné, abych tankoval jenom do CENTRu a křídla byby s min. rezervou. |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 09:50 | |
|  | PMDG 737NG System Operation Manual, page #79 :
NOTE: The 737 is not capable of crossfeeding fuel tank to tank. The airplane can feed both engines from a single tank, however. To crossfeed fuel, select Left/Right pumps ON and open cross feed valve. Turn off pumps on the side fuel should NOT be drawn from. To stop cross feeding, turn Left/Right fuel pumps ON then close
crossfeed valve. |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 10:24 | |
|  | Raději ti to řeknu česky.
Vždy se spotřebovává palivo z centru a teprve potom z křídel. V centru ci nechej nějaké palivo, mi to neřve do 500 kg, ale pro klid tam nechávám něco víc. A když už tam máš málo paliva v centru, tak jen vypni pumpy a hotovo, krásně si to pak samo bere z křídel.
No a pokud máš krátký let, tak do centru dej jen těch cca 600 kg a plná křídla, OFF Center Fuel pumpy.
Když ti to náhodou začne brát jen z jedné nádrže, tak ji jen na chvíli vypni, at si to tahá z té další. V reálu se to tak dělá občas, když trochu zlobí pumpy. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 10:40 | |
|  | O.K. ( Raději odpovím česky ) ))
To je rozumné vysvětlení, jak je to s tím FMC? Proč bere stav nádrže z centru? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 10:48 | |
|  | Ahoj ...
mno .. pri mych pokusech s PMDG se nic takovyho nedelo ... letal jsem s prazdnym centr tankem a s palivem pouze v kridlech ... a jediny kdy rval, ze je nedostatek paliva, tak tehdy kdyz soucet projektovane spotreby + do FMSky zadana rezerva paliva byl mensi nez aktualni stav paliva... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 11:47 | |
|  | FMC ti bere stav v celku, ne jen v centru. Kolik dáváš RESERVES ? Dávej tam 2500 kg. Ale takový problém se mi ještě nestal |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 12:53 | |
|  | Pokud jdeš na krátkou trať a stačí ti množství paliva,které se vejde do křídel tak centr je vždy prázdný!!!...nikdy se nedává do centru palivo pokud stačí křídla....a jsou destinace kdy neplníš ani křídla plnné. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 13:11 | |
|  | Jo jasně!!!! Že v reálu je prázdný, ale to už je nedokonalost fsky, proto tam něco nechávám, aby neřvala. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 16:07 | |
|  | Mě neřve,a snažím se jí plnit co nejblíže reálu ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 17:53 | |
|  | No mě neřve a to v centrální nádrži mám čistou nulu, jen musí být vypnuté pumpy centrální nádrže. Zapínám jen ty v křídlech a pak je klid. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 15. 3. 2004 / 18:45 | |
|  | A tak to má být,pumpy v prázdném centru mají být "off" |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG and FUEL system 16. 3. 2004 / 09:03 | |
|  | To je jasné, že mají být off, když tam nic není.
Tak to schválně ještě zkusím poladit, když u vás to je v poho. Dík za upozornění. |
| |
|
|