|  |  | vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 09:26 | |
|  | pri spatnem pocasi nebo v zime mi prestane fungovat rychlomer a to ikdyz jeste na zemi
zapinam De-Icing...jak je to mozne? chyba FS? na 737 je jeste prepinac Pilot Heating, ale
to uz v 747 neni a pouze je tam De-ice, ale i s tim by to melo pracovat...dokonce se mi to
nerozmrazilo ani pri pristani , jeste ze mam odhad na rychlost
|
| |
|
 |  |  | Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 09:30 | |
|  | "Pilot" Heating ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 10:43 | |
|  | To byla opravdu rada ... ach jo ... no tak se spletl .. no a co? Misto abys mu poradil, resp. ho opravil si tady z nej, chudaka, delas legraci ... Kdyz uz jsme u toho, ja kdyz jsem zacinal s FSkou tak jsem taky myslel ze je to pilot heating a ne pitot heating ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 15:03 | Adam |
|  | Víš piErcE, ty taky nejseš zrovna svatej. Já se minule taky splet a sice sis ze mě legraci nedělal a opravil si mě, ale tolerantní si taky zrovna moc nebyl.... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 20:46 | AJS |
|  | No pilot heating je sice blbost, ale určitě musí někde existovat steward heating!!! Jinak by nebylo možný, že jich je tolik....tentononc. |
| |
|
 |  |  | Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 10:45 | |
|  | a ted k tvemu dotazu .... mal jsem stejny problem, kdyz jsem lital long haul lety s defaultni 747kou a je to IMHO chyba defaultni 747. Reseni existuji dve - bud pouzit nejaky jiny panel k tomuto letadlu (na avsimu jich par tusim je), ktere budou obsahovat prislusny prepinac a nebo na zacatku letu ulozis let (flight / save flight) pote se prepnes do windows a vyeditujes tento ulozeny let a na tvrdo v nem zapnes prislusne heatingy a de-icingy ... ja jsem pouzival ke spokojenosti druhy zpusob ... az budu doma, kdyz tak zkusim napsat postup... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 12:00 | |
|  | ja defaultama nelitam, mam 747 od opensky nebo posky, asi 20spolecnosti, a problem je na vsech stejnej. vetsinou mi zase vyskomer naskoci pred pristanim, ale naposledy vubec... teda chumelilo i na Heathrow |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 12:06 | |
|  | Tady nejde o letadlo, ale o panel. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 12:20 | |
|  | Jakej panel ty posky letadla pouziva? jestli me neklame, tak u posky modelu jde jenom (a jenom) o model, panel musis dodat svuj |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 12:38 | |
|  | no ja nevim, ale pamatuji si, ze PIC767 ani tlacitko Pitot Heat nemelo neb se vyhrivani zapinalo automaticky po nahozeni.
Neni to u 747-400 nahodou taky tak ?
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 12:51 | |
|  | jenze nemuises srovnavat "profi" panely (PIC) s ruznymi defaultnimi, resp. free panely...ty jsou nekdy hodne tristni .. (a defaultni panely dvojbnasob) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 12:57 | |
|  | no ja jenom aby ten vypinac nehledal zbytecne na JAKEMKOLIV panelu kdyz tam vlastne neni.
A pro pripad, ze se to automaticky nezapina PH, je tu SHIFT+H "a je to !"
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 13:13 | |
|  | no skvele ) a to jsem nevedel ani ja : ) nemam pamet na klavesove zkratky.. tohle bude treti a nejelegantnejsi reseni .) |
| |
|
 |  |  | Re: vypadky rychlomeru 15. 3. 2004 / 14:53 | |
|  | Predem se omlouvam se za ten "posmech" za "Pilot Heat" Takze napravuji :
problem je v tom, ze novejsi bulici jako B757, 767, 777 a 747-400 nemaji v realu samostatny prepinac Pitot Heat; vyhrivani se aktivuje automaticky po nastartovani. Komercni panely to mohou "simulovat" take, takze se o to starat nemusis (napr. PIC767).
Co se ale default panelu 747 tyce (pripadne jeho modifikaci), ja s nim neletam, ale urcite podle toho co popisujes se jedna o chybu a tudiz je nutne PH zapnout "rucne" neboli horkou klavesou SHIFT+H !
|
| |
|
|