FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku Jeden příspěvek | Celý strom
Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 12:05
vedek
Po siestich rokoch rekonstrukcie prislo TUcko nazad V linku na clanok je aj video http://www.sme.sk/c/4150597/vynoveny-vladny-special-nevyzera-luxusne.html
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 12:39
Filip Ivaška
A co vlastne tam stalo skoro 7 milionov USD? To co je v modernych lietadlach standard? Ach jaj...
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 12:44
donCarlos
Taky si říkám, že to slovenská vláda tak úplně nedomyslela... Za šest let a sedm milionů dolarů... nevím nevím.
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 12:47
Filip Ivaška
Slovenska vlada nedomysla veci uz dobre 2 roky. Za vsetko hovori nase extra super letisko Bratislava.
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 12:48
donCarlos
Normálně závidíte Vídni...
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 12:54
Filip Ivaška
Vlastne ano
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 15:11
miskinh
Mě by spíš zajímalo, proč to dělali šest let? To je trochu moc na jednu generálku, nebo ne?
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 16:06
dandee
Ako bolo prezentovane v TV spravach,cely upgrade bol financovany z ruskeho dlhu,tak preco nie?
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 16:19
MiG-21MFN
no možná by bylo lepší nový letadlo a ne tenhle šrot tupolevisti odpustí 154ka je krásná, ale přece jen už je to stará mašina. hlavně by mě ale zajímalo, co na tom dělali 6 let proboha
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 18:07
Priskac   
samotna prestavba trvala pol roka, 4 roky stala masina v rusku preto lebo ruska firma ktora to dostala ako zakazku tak mala problemy a nic s tym nerobila, potom to dali druhej firme, boli tam nejake rocne vybavovacky, za pol roka prestavali masinu a dalsi pol rok boli dalsie papierovacky s tym. A pokial viem tak este asi 3 tyzdne s tym budu papierovacky, zalety, a podobne blbosti u nas pokym to niekoho povozi oficialne.
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 18:21
janelopol
pokial dobre viem tak boeing737 sa postavy za 11 dni a tu154 sa prestavovala pol roka ? D
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 18:42
donCarlos
V Rusku...
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 18:45
Priskac   
a ty si myslis ze tymto sposobom sa napriklad auto v automobilke urobi za 15 minut? tych 11 dni je kompletizacia noveho stroja kde mam v podstate zabezpecenu logisticku podporu mam predpripravene segmenty a v podstate to skladaju ako skladacku. Rovnako napriklad ked mas nejake troska luxusnejsie auto z ktoreho urobia len par kusov tak vyroba netrva 15 minut ale pol roka alebo pri nejakych sportovych autach dva roky.Generalka je nieco ineho, tam neskladas, ale najprv to musis rozobrat, skontrolovat, opravit chyby, zmontovat, skontrolovat otestovat. A to nehovorim ze ak si zakaznik vymysli nieco nove co nieje standartne pre dany typ, napriklad nejake extra pristroje ktore ten zavod tam standartne nedava, ale zakaznik si prinesie vlastne veci ze to tam chce mat, tak v tomto pripade este musia prist na rad konstrukteri, navrhnut system ako tam to co tam chce zakaznik pripevnit alebo dat do uz funkcneho systemu, otestovat to ci to s uz fungujucim systemom bude fungovat a podobne. Takze osobne si myslim ze ten pol rok je dost pekny cas, a vobec to nepovazujem za dlhy cas, povedal by som ze to je dost rychle.
 

Vladne TU154 M OM-BYO na Slovensku   30. 10. 2008 / 18:54
lancaster   
No, nemůžu se ubránit spíše úsměvu a trochu hlavy zavrtění. Asi tohle éro nikomu moc nechybělo, samozřejmě, že ač je to jen věc, tak mu přeju hodně letových hodin a ať spotterům nabídne hodně možností k focení, protože je to krásné letadlo, ale po shlédnutí videa a přečtení diskuse k němu mám pocit, že i prezentace příslušnými pracovníky byla prováděna s rozpaky a asi i s obavami nad možnými otázkami, třeba proč to trvalo tak dlouho a proč to nakonec stálo tolik, co to stálo a co je na tom vybavení tak mimořádného (záchod je pěkný, což o to) a jak píše Priskač, práce sice byla za půl roku hotova, ale 4 roky stála mašina někde venku...a papírovalo se.., v dnešní době takový zvláštní kapitalismus po východním - jedna firma to dostala, čekal bych spíše, že vyhrála výběrové řízení a tak by měla být i nějak smluvně zavázána (termín provedení opravy, penále za nedodržení termínu, slevy... a tak dále...), no a proto mám pocit, že se tu to letadlo najednou po šesti letech zjevilo pro mnohé spíše jako překvapení, že ještě existuje a co s ním teď budeme dělat? V diskusi by se asi odrazila i řada nepublikovatelných a tudíž raději zrušených názorů, o jejichž obsahu se ale lze domyslet , co si o tom všem prostý lid myslí. Jenže zase na druhou stranu, jako muzeální exponát v letuschopném stavu by to byl krásný stroj k závidění a ani se pro to nebude muset znovu extra nákladně rekonstruovat. To mohou být třeba ta zadní vrátka...
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ