|  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 15:21 | |
|  | Nazdar.Prosim Vas o radu.Ked na level-d 767 spustim reverzny tah tak sa s nim vysunu tiez spojlere ktore pri otvorenom reverznom tahu nejdu zasunut, idu zasunut len spolu s reverzom. Hladal som aj v nastaveniach ale s nastaveniami to nema nic spolocne.Cim to moze byt ?? |
| |
|
 |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 15:28 | |
|  | A ono to něčemu vadí? Proč bys nemohl mít vysunuté spoilery s aktivním revesrem? |
| |
|
 |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:00 | |
|  | spoilery sa vysuvaju vecsinou pri brzdeni po dosadnuti tak ako aj reverzi. takze sucastne sa to pouziva vecinou |
| |
|
 |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:11 | |
|  | Tak tak, spoilery se vysouvají po dosednutí hlavního podvozku. No a určitě se nezavírají dřív, než reverzy. Není žádný důvod zavírat je samostatně dřív. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:19 | |
|  | ved o tom celu dobu hovorim. pri dotyku podvozku sa aktivuje reverz a spojlery a reverz musi byt aktivovany len 10 sekund potom sa zasuva a az po reverzi sa zasuvaju spojlere, ale ja po niekolkych sekundach reverz vypnem a spojlere chcem mat este vysunute ale oni sa zasunu spolu s reverzom neviem preco |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:43 | |
|  | Vypínáš reverz klávesou F1? Páka speed brake musí být před přistání v poloze armed, tím se spoilery vysunou i bez reverzu, který je vzápětí aktivován ručně. Jinak F2 je potřeba chvíli držet, aby to byl plný reverz, jinak je to jen idle reverse. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:54 | |
|  | neviem, mozno sa mylim, ale ten reverz sa vypina nie po 10 sekundach, ale pri urcitej rychlosti, co ja viem tak tusim na 737 pri 60 - 70 uzloch (toto je napisane v prirucke, a vacsina spolocnosti to ma rovnake), takze to nemusi byt prave 10 sekund. Napriklad viem ze su stroje kde sa reverzi daju zapnut na urcity "vykon" proste ze sa reverz nepusti na plny vykon, ale len ciastocne, vacsinou sa to robi z hlukovych dovodov a hlavne u ruskych strojoch. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 17:31 | |
|  | no s tou B767 som sa pomylil ale na 737NG je to pri vykone motora cca 75% na 10 sekund |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 17:52 | |
|  | To není omezené dobou,ale rychlostí, při které je nutné zpětný tah vypnout, která je uvedená v Letové provozní příručce danného typu.
Ty potřebuješ,aby i po vypnutí reversu jsi měl rušiče vztlaku stále vysunuté, toho docílíš, jak už ti tu taky někdo psal, přesunutím ovládací páky pro brzdící štíty a rušiče vztlaku ( "speed brake"; "spoilers" ) do polohy "Armed". Pak se vysunou po dotyku hlavního podvozku s dráhou a zůstanou až do doby než je ty manuálně zasuneš.
Pro to co jsem uvedl najdeš klávesové zkratky nebo to můžeš udělat myší. |
| |
|
 |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:12 | |
|  | ja viem za sa pouzivaju sucasne ale mne ide o to aby som spoilery vysunul zvlast.Ja pristanem aktuvujem reverz dam F2 aktivuje sa reverz ale F2-kou sa tiez vysunu spilery a ked po par sekundach reverz vypnem tak sa s nim zasunu aj spojlery a to nechcem |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 16:16 | |
|  | Tak to ale má být To je stejné jako kdybys chtěl vysouvat každé kolo podvozku zvlášť. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 21:43 | |
|  | Je to preto, lebo reverzy vypinas "pridanim plynu" - to je pre lietadlo signal, ze chces zrychlit a kedze spoilery by ta pri rozbehu brzdili, tak ich ero automaticky schova. Ak mas registrovanu verziu FSUIPC, tak sa to da velice jednoducho nastavit presne tak, ako popisujes - teda za predpoladu, ze mas TQ od Saiteku. Ak nemas, tak je to trochu zlozitejsie, ale da sa to... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 767 reverz aj vdzusne brzdy 31. 10. 2008 / 23:24 | |
|  | Řekl bych, že hlavní otázka je, čím vlastně vypínáš ty reverzy? |
| |
|
|