Chci se zeptat šťouralů a scenery vývojářů, jak se chová FSka k jednotlivým Scenery adresářům. Pokud budou mé teze špatné, opravte mě prosím.
1. FS9\Scenery = žádné zvláštní chování, slouží jako storage pro scenerie, není kontrolován na nově nakopírované scenerie - tyto se musí přidat v FSce (scenery.cfg) a pak je FSka zaregistruje a pracuje s nimi
2. FS9\Addon Scenery = adresář který se chová jako samostatná scenerie a nakopírované soubory do podadresářů Scenery a Texture se objeví ve vrstvě, na které se Addon Scenery nachází ve scenery.cfg
3. Pokud nakopíruji do Addon Scenery vlastní adresář se scenerií, tato se neobjeví automaticky ve vrstvě Addon Scenery (FSka NEprochází rekurzivně podadresáře Addon Scenery), ale musím ji přidat tak jako normální scenerii do scenery.cfg
4. V adresáři scenerie mají pro FSku význam adresáře Scenery a Texture. Žádné další adresáře scenerii neovlivní
5. efekty scenerií se berou JEN z adresáře FS9\Effects
6. Žádné další adresáře kromě výše uvedených NEjsou pro práci se sceneriemi FSkou využívány (nemám na mysli možnost linkování scenerii odkudkoliv z disku.)
7. Seznam typů souborů které jsou využívané v jednotlivých adresářích je následující:
(možné je tam samozřejmě nakopírovat cokoli, ptám se na takové typy souborů, které ovlivňují scenerii - používají se pro vytváření scenerií)
- Scenery: *.BGL
- Texture: *.BMP, *.R8, *.AGN, *.R8, *.?af
- Effects: *.fx
Chybějící prosím doplňte... díky..
8. Vytvoření jakéhokoliv podadresáře do výše uvedených adresářů s jakýmkoliv obsahem nikterak neovlivňuje chování scenerie.
9. V rootu adresáře scenerie je soubor scenery.dat a ten jako jediný má nějaký vliv na scenerii (jeho odstraněním mohu vyvolat nové indexování scenerie), jinak žádné další soubory v rootu scenerie nemají na scenerii vliv.
Remcalům se omlouvám za poněkud dlouhý příspěvek.
Díky za odpovědi
Mirek
|
|