FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne Jeden příspěvek | Celý strom
Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 12:49
Hantal
Zdravim vsetkych ,
nemate niekto skusenosti s pouzitim Ground Environment + UTE s Cellmi dohromady vo FS9 ?
Pouzivam GE+UTE a vo FS9 to bez problemov slape. Ma to len jednu kozmeticku chybu , mesta a dediny su prehnane velke a pri pohlade z hora ich textury nezodpovedaju realite ( zle kontury - obyvane casti su aj tam , kde nemaju byt , tak isto parky , sady , priemyselne zony a pod.)
Preto by som chcel radsej pouzit na mesta a dediny Celly , ale neviem , ci mi to pod GE bude nieco platne , lebo sa mi zda , ze Celly funguju len pri default texturach ( alebo sa mylim ? )
Nerad by som odinstaloval GE , lebo to vyzera fakt dost dobre ( az na tie mesta a dediny ).
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 13:21
me2d
Vyzkousej a uvidis .
Ja to takhle pouzivam - nekde mam navrch pres UTE jeste cell. No a chova se to podle ocekavani - mesta nejsou tak rozlezla, vetsinou je videt i hranice celu, hlavne kdyz UTE dava treba podzim a cell je jenom letni.
Do detailu to popsat nemuzu, protoze to moc neresim, ale mohl bych se dat nejaky screenshot az budu doma.
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 14:56
Hantal
Ako je to v takomto pripade s prioritami scenerii v Scenery Library ?
Musia byt Celly vyssie ako scenerky UTE ?
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 15:03
OK-PPT (AVP57T)   
Celly musí být výše, než Ultimate terrain.
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 13:21
FSPilot   
Cell funguje tak, že používá textury, které má FSka v databázi a umisťuje je na místa, kde autor cellu udělá tzv. polygon, neboli plochu, kde se má použít ta či ona textura. GE ti jen přepíše tu databázi textur a vymění obrázky, ale počet a názvy by měly zůstat stejné, takže by ti GE a Celly měly fungovat bez problémů

Co se týče UTE, tak to je asi problém, protože UTE ti nahrazuje (pokud se nepletu) celly a má rozmístění měst, cest, apod. jako celly a tím, že přidáš celly, tak se začnou hádat a bude se ti třeba některé města zobrazovat dvakrát, nebo budeš mít zdvojené cesty apod. Celly jsou prý mnohem přesnější, ale UTE je zase komplexnější a pokrývá velikou oblast
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 14:58
Hantal
Diky za odpoved , hlavne ten druhy odstavec mi vsetko objasnil.
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 16:49
Krechi   
UT ti zobrazuje přesně silnice, železnice a řeky, horší je to s městama, ty jsou rozlezlá a nepřesná a je jedno jestli pro FS2004 nebo FSX. Zalesnění to nezobrazuje vubec a když, tak jen lehce náznakem, ale naprosto nepřesně!

UT se dá doplnit Cellama uplne vpohodě, pro ty co mají rádi kombinace, tak je možné si ponechat z cellů zalesnění a města, je to číslovka 5 v BGLku, např v Plzni 412-114SW_5.bgl , atd. Samozřejmostí je, jak píše PPT, že Celly musí být výše, než Ultimate terrain v nastavení FSky.

Pokud lítáš v Čechách, tak z vlastní zkušenosti jednoznačně Celly, je to mnooohem přesnější a na VFR polítání naprosto báječný
 1x  

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   7. 11. 2008 / 18:38
OK-PPT (AVP57T)   
Souhlasím, teďkom jsem si zkoušel naroubovat na screen z FSky mapu z mapy.cz a silnice sedí z odchylkou několika metrů. Tak samo vodní plochy. Kdo by měl zájem můžu poslat pár obrázků porovnání map a UT.
 

Pouzitie GE + UTE + Celly sucasne   8. 11. 2008 / 11:04
FSPilot   
dej to tady
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ