FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
EGLL dráha pro přistání - info Jeden příspěvek | Celý strom
EGLL dráha pro přistání - info   9. 11. 2008 / 13:54
Rychlokvaška
Z EGKK je většina odletů limitovaná nízkou výškou počátečního stoupání (3000 - 6000ft podle SIDu) z důvodu blízkousti Heathrow - Gatwick odlety jsou směrovány pod Heathrow traffic. V praxi dá řídící pak většinou radar heading a stoupání výš poměrně brzo, pokud je ale velký provoz, tak je to celkem otrava - ty výšky jsou hodně nízko, je to problém z hlediska komfortu cestujících (časté vyrovnání ve výšce a velké změny výkonu motorů), spotřeby, občas i bezpečnosti (low level alt cap při nízké hmotnosti). Ale tak je to holt na letištích s velkým provozem, zase je aspoň co letět růčo

Pokud jde o to jak to letět - pokud nemáš řídícího tak postupně podle SIDu a to zajistí to co nastavíš v FMC (i pokud máš vyšší výšku na panelu AP), pokud ano, tak podle něj - podle typu letadla se pak tyhle natvrdo nastavené výšky (tzv. altitude constraints) většinou v FMC vymažou, předejde se pak ostudě z vyrovnání v nějaké nižší hladině než dal ATC (stává se pochopitelně i v reálu, jsme přece jen lidi Na panelu AP pak nastavuješ vždy jen to co ti povoluje SID nebo ATC, pokud je.

Jinak EGKK má primární 08R/26L, sekundární 08L/26R
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ