|  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 15:33 | |
|  | | |
|
 |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 15:37 | |
|  | tka t omuze csa rovnou zabalit...nebo ze by csa ten jeden pouzitelnej airbus zacala posilat na tu floridu, o ktery se spekuluje? .) |
| |
|
 |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 18:42 | |
|  | Proc ne? Ted tam bude chtit hodne cechu litat, uzivat si sve nove nabyte nemovitosti  |
| |
|
 |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:12 | |
|  | Oba dva   (vlastně tři, na Waldu Matušku nesmíme zapomínat) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:16 | |
|  | ...ti tam ale nepoleti "parnikem", abych pouzil CSA slovniku )) |
| |
|
 |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:24 | |
|  | Prosim vas akym lietadlom lietala CSA do ameriky? Nic vylozene na dialky v ich folotile nevidim, jedine zeby a321. Mam pravdu? |
| |
|
 |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:26 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:33 | |
|  | Fuha som myslel ze pouzivaju cosi novsie |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:38 | |
|  | B767 Delty asi nebude o nic novejsi, zakladni problem je, ze A310 neni primarne urcen na dalkove trate!Cesky receno, je to takova dalkovka - nouzovka, spis se hodi na dlouhe stredni trate.Zatimco B767 je cistokrevne dalkove letadlo, i kdyz treba trochu olitane.Ale 20 let neni u letadla zadna tragedie (ani z JZD )), pokud jej nevlastnili a neudrzovali podivne spolecnosti v podivnych zemich! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:42 | |
|  | dovolim si s tebou nesouhlasit .. a310 JE dalkove letadlo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 19:56 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 20:10 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 20:04 | |
|  | Asi je, ale vsichni odbornici mi rekli, ze se na ty dalkovky moc nehodi.Tak bud to nejsou odbornici, nebo udelali soudruzi (tentokrat francouzsti) nejakou chybu....Jako hlavni problem zminili, ze zatimco jine masiny krome cestaku a paliva uvezou i cargo, na kterem se da slusne vydelat, tak A310 nalozi jen ty cestaky a s bidou palivo a tim jsou malo rentabilni, respektive nejsou vubec (i kdyz litaji plne). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 20:11 | |
|  | no .. ono .. co je to dalkova trat... ona i o hodinu kratsi trat uz je dalkovka. a tam by nabralo i to kargo.
jenom proto, ze csa jsou matlalove a jeste se toho nezbavily a honi to pres ocean na hranici doletu, to neznamena, ze to neni dalkovy letadlo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 13. 11. 2008 / 13:19 | |
|  | Asi takhle.. Samosebou, že by ty A310 byly asi vhodnější na lety do 5-ti hodin letu. Resp. na vhodnější destinace.. IMHO Cairo, Beirut, Tel Aviv, Moskva atd., tam by se jejich služeb dalo asi víc využít..
Je to z jednoho "prostého" důvodu.. Na evropských a blízkovýchodních letech je max. 23kgs/osobu. Zatímco na transatlantických letech je to max. 2kusy bagáže/osobu a s hmotností max. 64kgs. Čili obsazenost cargoprostorů je de facto trojnásobná. Tedy na samotné cargo tam opravdu moc místa/váhy nezbyde.
Nehledě na fakt, že na mnou zmíněné linky se pochopitelné nespotřebuje 100tun paliva na oba směry letu, jako je tomu např. u New Yorku/Toronta/Montrealu.
Abych to tedy shrnul. Nasazení těchto strojů na takové linky (KJFK, KEWR, CYYZ, CYUL) je čistě z prestižních důvodů a jejich nerentabilita je přímo úměrná faktu o bagáži, který jsem zmínil. S cenou jakýchsi "navazujících letů" to jaksi nemá jak souviset. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 13. 11. 2008 / 13:38 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PRG - JFK od června přímo s Deltou 12. 11. 2008 / 20:12 | |
|  | To ze jsou lety do USA a Kanady pro CSA nerentabilni i kdyz jsou plny je znama vec ale souvisi to s cenou navazujicich letu a ne s Cargem... |
| |
|
|