FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Concorde Jeden příspěvek | Celý strom
Concorde   18. 11. 2008 / 16:21
Figi
Caute.Prosim Vas co je to to za ADD-ON Concord-u ?? Dakujem
10688 B / 600 x 375 / C1.JPG
 

Concorde   18. 11. 2008 / 16:25
Kendy   
http://www.fsplanet.com/08112008.htm
 

Concorde   18. 11. 2008 / 16:50
Gustav ( BHA576 )   
To je hračka s podobou Concorde
Opravdový addon je od SSTSIM. Pro FSX se pak teprve ve fázi betatesterů.
 

Concorde   18. 11. 2008 / 16:54
Kendy   
to máš Gusto naprostou pravdu......hodně promáklá záležitost,zatím jsem neměl tu čest se s tím adonem setkat osobně ale co sem zatím udajně slyšel,tak je docela těžký ho rozchodit.
 

Concorde   18. 11. 2008 / 16:56
Viktor17   
To nám, co máme FS9 udělá určitě velkou radost, když je to pro FSX.
 

Concorde   18. 11. 2008 / 16:59
Kendy   
Ikdyby byl pro FS9...tak bych do toho asi nešel...zbytečně moc složitej addon....ale fajnšmekr si bude určitě chrochtat.
 

Concorde   18. 11. 2008 / 17:16
Filip Ivaška
Nie nie SSTSim Concorde je pre FS9, pre FSX sa iba pripravuje.
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:23
Gustav ( BHA576 )   
Přesně tak Filipe.
Je pravdou,že to je skutečně pro opravdové fajnšmekry.Zvláště když se rohodnou létat podle navigace Delco-crousel CIVA.Dost hodin jsem s tímto strojem nalétal,ale tu CIVU jsem nikdy nevyužíval,protože má jiný fomát souřadnic než jaké k bodům napsal route finder.
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:24
Rozšafín Ctibum   
A to je problém je převest ?
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:26
Gustav ( BHA576 )   
Když já neměl kárku,abych je převez
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:27
Rozšafín Ctibum   
Sám jsi si odpověděl . převést a převézt je rozdíl
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:38
= M@trix! =   
náhodou CIVA je super. já s tím kdysi v pravěku odnavigoval patnáctihodinový let praha jakarta a to byl nářez. ono to má například omezenou paměť na body, takže tam je potřeba za letu dopisovat další a další, a to martirium, než se to uvede do provozu ... prostě hardcore

doporučuju vyzkoušet ... http://www.simufly.com/ins/index.html
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:42
Gustav ( BHA576 )   
No proto jich měl Conorde víc,které pracovali za sebou,aby si měl čas datlovat tam další
 

Concorde   18. 11. 2008 / 20:23
Balooo   
To je špatná odpověď. Většinou měli ve všech stejné body pro případný výpadek jedné a tři nezávislé bloky se používaly pro zálohu a pro vzájemné zpřesňování - aktuální poloha se počítala "průměrem" dat ze všech tří.
 

Concorde   19. 11. 2008 / 16:47
= M@trix! =   
tak tak ... sice šli použít nezávisle, ale správně to je jak píšeš ...
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:27
donCarlos
I prd... Ty souřadnice stačí zaokrouhlit.
Ale s tou civou bych si přes oceán netroufal, protože se mi strašně rychle znepřesňuje. (na to jsem si tu už stěžoval). Není sice problém jí zaalignovat znova pomocí DME, ale nad oceánem v dosahu tak nějak žádný DME nebejvá...
 

Concorde   18. 11. 2008 / 18:32
Gustav ( BHA576 )   
No Pepo asi bych se bál použít CIVU pro proceduru,zváště zaokrouhlenou
 

Concorde   19. 11. 2008 / 06:43
donCarlos
Jakou proceduru máš na mysli? Na odlety/přílety se stejně snad používat ani nesmí...
 

Concorde   18. 11. 2008 / 20:25
Balooo   
A to je na reálně namodelované inerci to krásné, chvilka napětí, když se po nějaké době bez dosahu DME blížíme k pevnině a vydrželi jsme nedívat se na mapu.
 

Concorde   19. 11. 2008 / 12:31
donCarlos
No jo, ale bezpečnosti provozu to asi moc neprospěje, když tam chydím odchylku na dvacet mil od trasy Myslíš že tenkrát to fakt lítali jako "trasa s překvapením"?
 

INS   18. 11. 2008 / 22:18
Fezoj114
Ked už je reč o INSkách. Vie tu niekto ako používať a zprevádzkovať INS v IL-62 od PT? Alebo aspon kde nájdem návod?
 

INS   18. 11. 2008 / 22:36
Priskac   
ano vie
 

INS   18. 11. 2008 / 22:39
Priskac   
IL62M_V1_03_eng.pdf

strana 71 - 74
 

INS   18. 11. 2008 / 22:46
Fezoj114
Dakujem Tak daleko som sa v tom pdfku nikdy nedocital.
 

INS   18. 11. 2008 / 22:48
Priskac   
inac mozem povedat ze je to velmi sikovna vec, ak si niekedy lietal s CIVA tak s tymto nebudes mat problem, podobny princip, cestou tam datlujes body, oproti KLN to ma vyhodu ze tam vies dat suradnice cez klavesnicu, ale zasa nevyhoda ze musis mat suradnice kazdeho bodu a ak Ta nejaky ATC posle na nejaky bod ktory nemas v plane tak je s tym problem, musis to hladat v mapach a podobne. Ale hlavna vyhoda je ze to slape ako hodinky, sam si vypocita pred otocnym bodom kedy ma zacat tocit v zavyslosti na uhle vektorov, a podobne. Ako sikovna masinka pre velkych chlapcov.
 

INS   18. 11. 2008 / 23:11
Fezoj114
No budem to teda pokusat Je to zaujimava vecicka,ako cely Il-62. To s ATC sa ma niako netýka,lietam offline,a ak by som aj išiel online tak z Iljušinom by som si určite netrúfal. Dakujem za rady
 

INS   19. 11. 2008 / 12:00
Demoskinos
Preco ? Ved staci do FPL napisat "In order to avoid noise please keep enough distance from me"a nebudes sa musiet bat
 

INS   19. 11. 2008 / 15:37
Fezoj114
Aj to je riešenie Len s šedesatdvojkou mam nalietané žalostne málo tak ak pôjdem na online určite s niečím čo už mám v ruke.
 

INS   19. 11. 2008 / 16:34
Jakov
Jen technická: I-21 je supr, ale skutečně pro velký kluky je NAS-1 letcí na AN-24RV a Tu-134 vědí o čem mluvím
 

INS   19. 11. 2008 / 20:28
Fezoj114
Oni Ruský experti povymýšlali všelijaké srandy aby ich molodci nezablúdili po svete Ma to svoje čaro Ja si sem tam zaletím na An-24RV aj na 134ke ale NAS-1 mi slúži len ako štýlová výzdoba kokpitu
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ