|  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:02 | |
|  | Ahoj,
prosim Vas o radu. Po vygnerovani scenery a textures adresarov s prislusnymi bgl a texturami som tieto umiestnil do addon scenery takto:
X:\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Addon Scenery\NZ\
kde v NZ boli oba adresare scenery a texture.
Dekativoval som v FS9 UTE a "scenerku" NZ umiestnil nad deaktivovany UTE. Bohuzial su textury po starte FS rozmazane a nielen tie z lokality v stvorci z maps2bgl ale aj ostatne kdekolvek v FS. Po vyhodeni NZ scenerky a opaetovnej aktivaci UTE opaet vsetko OK.
Kde moze byt chyba?
NZ je len nazov... |
| |
|
 |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:07 | |
|  | Nefrcal si do tych Novych Zamkov cez slew mod moc rychlo? Zhodou okolnosti som sa s tym vcera hral (ale v FSX) a FSke tiez chvilu trvalo, kym sa to zaostrilo... A potom to uz bola nadhera... |
| |
|
 |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:15 | |
|  | e-e. To ma napadlo. Hodil som sa do Nitry. A uz okraj mesta bol nejak divne ukonceny seknutim a potom uz len tie rozmazance vsade naokolo. Netusim kde je problem. Nma to byt len v adresaroch scenery a texture priamo v Addon scenery?
Vytvorilo mi to kopu bmp a bgl. asi tak 135. |
| |
|
 |  |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:32 | |
|  | Toje v poriadku - bgl mas v scenery a bmp v texture... to je ok... a obidva tie foldre mas v jednom priecinku... Je to rovnake, ako s inymi scenerkami... To chovanie u teba je nejake divne... |
| |
|
 |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:48 | |
|  | Okidoki, zobrazenie je uz ok. Pravdepodobne to bol nejaky skriatok. Dal som si zalezat na trpezlivosti a pockal som a zobrazilo sa toto.
Otazka teda vyriesena. Ale vznika dalsia:
stvorec "foto-scenerie" je podstatne vaecsi ako projektovany z google-maps. Zadaval som tak okolie 10km od mesta. On si ho podstatne natiahol do vsetkych stran a siaha od Nitry az do Madarska... Hm. |
| |
|
 |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:50 | |
|  | To může být problém rozmazanosti , pokud máš zaškrtnutý Border with.... , udělá se ti čtverec asi 4x větší, než jsi vybral a ke krajům je rozlišení čím dál tím horší
|
| |
|
 |  |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:54 | |
|  | Vyborne dakujem. Skusim to odskrtnut a uvidime. Cize ak to spravne chapem tak sa jedna o nejaky efekt prechodu do default scenerie.
Narazil som tam na takyto ukaz. Predpokladam ze sa jedna chybu map googla. Existuje sposob ako to zmenit, resp. iny source? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:59 | |
|  | | Takto vyzera cely stvorec. Su jasne vidiet rozne odtiene textur. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 21:59 | |
|  | Nevymejšlej si a buď rád za to co máš , prostě je každá část fotografovaná v jibém čase , takových přechodů je tam hodně
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 22:10 | |
|  | A, no ved dobre no... Dakujem.... Ja len ci to tak je normalne. A ked hej tak viem na com som. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 22:14 | |
|  | Skus nastavit v maps.ini v prvom riadku cislo 34 (napr. Cechy su s tou verziou map najkrajsie), pripadne skus polaborovat aj s verziami 33,32,31... Alebo este mozes skusit iny server (namiesto bodiek dopis do druheho riadku "virtualearth.net"), ale za vysledok nerucim - neskusal som... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 19. 11. 2008 / 09:55 | |
|  | | Slovensko má najkvalitnejšie ortofotomapy takmer bez prechodov pri verzii máp 31. Česká republika je najkvalitnejšia pri verzii 34 - v tejto verzii je však Slovensko dosť rozmozaikované zdá sa, že sú tam použité staršie podlklady ako pri verzii 31. V oboch prípadoch sú použité fotomapy Geodis (to isté ako na mapy.sk, resp. mapy.cz). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 19. 11. 2008 / 10:18 | |
|  | Diky za info, aspon uz nemusim skusat, ktora verzia map je najlepsia... |
| |
|
 |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 22:33 | |
|  | | haha mě už jen ortho nestačilo a tak jsem si na něj začal dávat autogen. Ale když už to tady řešíte mám taky jeden problém. U některých ortho se některé čtverce zobrazují vybledle jakoby na nich byla jakási modrá folie. Určitě to není focením. Nemáte s tím někdo zkušenosti? |
| |
|
 |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 22:36 | |
|  | | Nebyl by screen pro představu? |
| |
|
 |  |  |  | | maps2bgl problem 18. 11. 2008 / 22:36 | |
|  | Na autogen sa chystam hned, ako stiahnem cele Slovensko v dostacujucej kvalite... Co sa tyka toho vyblednutia, nemohol by si sem supnut screen? |
| |
|
 |  |  |  |  | | maps2bgl problem 19. 11. 2008 / 14:09 | |
|  | | Tak tady jsou ty screeny. Někde je ortho v pořádku někde zase ne. Někde to načte ,ale dost pozdě. Nevíte jak to spravit prosím? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 19. 11. 2008 / 15:48 | |
|  | | Len pre upresnenie - tie modre oblasti na screenoch, to je trvaly stav, alebo sa to len dlho zacitava? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 19. 11. 2008 / 17:38 | |
|  | Některé se načtou ,jiné zůstanou.  |
| |
|
 |  |  |  |  | | maps2bgl problem 20. 11. 2008 / 21:26 | |
|  | Ako na autogen v texturach vytvorenych maps2bgl?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 20. 11. 2008 / 21:47 | |
|  | | Pomocou Annotatoru - sucast FSX Deluxe... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 20. 11. 2008 / 21:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 21. 11. 2008 / 21:09 | |
|  | Dakujem pekne, uz experimentujem.
Este posledna otazka:
Ako je to s kvalitou map, stahujem verziu 31 a je to tak ze v GoogleEarth je kvalita napr pri vyske 500-600m omnoho vyssia ako v FS.
Co na to vplyva?
1. Kompilacia do FS (4m/pix?) - predpokladam ze tu je pes zakopany.
2. Ina kvalita stiahnutych tiles na rozdiel od tych co su v GoogleEarth?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 21. 11. 2008 / 21:57 | |
|  | Bod cislo 1 urcite ano - Google ponuka rozlisenie okolo 40cm/pix a FSka zvlada maximalne 4m/pix, takze urcite to je tym... Co sa tyka verzie map, tak vraj je pre Slovensko verzia 31 najkvalitnejsia, ale neviem, aku verziu ponuka v sucasnosti Google. Myslim, ze verziu 34, ale isty si nie som... V kazdom pripade v FS2004 nikdy nedosiahnes kvalitu GM... To FSX je uz o niecom inom - tam sa da ist az do 30cm/pix... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | maps2bgl problem 22. 11. 2008 / 18:40 | |
|  | Hm a este takto:
1. Stiahol som aj FSEarthTiles. Tam sa zda ze ide urobit aj nocne textury ale co je hlavnejsie aj zmenu orto pre rocne obdobia. Tak potom sa mi zda ze je to lepsia volba ako maps2bgl ...
2. Existuje aj iny sposob ako pridat autogen pre textury z maps2bgl (a predpokladam ze aj z FSEearthTiles) ako ten priserne pracny cez annotator kde musis upravit kazdu texturu zvlast !!!. Ved ked som stiahol jeden pas cez maps2bgl tak ma okolo 7500 suborov s texturami ... Kriste.
|
| |
|
|