|  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 11:46 | |
|  | Jen tak pro zajímavost. Nevíte jestli rusáci lítají do karibiku přes evropu a dál "normálně" kolem gronska a východní pobřeží usa nebo letí přes severní pól? |
| |
|
 |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 15:21 | |
|  | Logicky, podle toho odkud... Rusko je sakramentsky široký, takže obě varianty jsou na místě. |
| |
|
 |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 18:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 18:28 | |
|  | Nebylo by výhodnější létat spíš přez východ? |
| |
|
 |  |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 18:55 | |
|  | Jako obloukem?  |
| |
|
 |  |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 19:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 19:36 | |
|  | naty nejsou bible.. ono to neni tak, ze jsou naty, a jinudy to proste nejde..
jinak v podstate i tomuhle peknymu obloucku co z toho vysel, prakticky odpovida trat pres naty ke kanade a pak sup dolu.
a jako druha varianta se nabizi "pres kanary" ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 20:31 | |
|  | Jo, je to asi skoro ten NAT, ale odjinud už to je větší rozdíl. Vím, že to jde jinudy, ale ještě jsem nezjistil, za jakých podmínek se zrovna po trati napříč NATy létá. Našel jsem jen FPL, podle kterých je ta trať zvolená libovolně i přes prostor, kde jsou NATs, ale musí tam být přece nějaká pravidla. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 21:08 | |
|  | A co je to, prosim pekne, ten NAT? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 21:10 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 21:28 | |
|  | Když jste to tak nakousli, vím že na severní atlantik jsou NATy, na větší část pacifiku PACOTS, ale jak se jmenují tratě (existují-li) na jižní atlantik a pacifické tratě z jižní ameriky a po jižním pacifiku?
|
| |
|
 |  |  |  | Moskva - Karibik 20. 11. 2008 / 22:41 | |
|  | NATům? Myslíš Systému organizovaných tratí - OTS, které jsou v North Atlantic Territory (NAT).
V NAT se dá lítat i mimo vyznačený tratě nebo i s velkejma odchylkama od trati,ale ne v oblasti OTS a to myšleno jak horizontálně tak vertikálně. Vyhnout se dá hlavně vertikálně, když tvůj letoun dokáže nastoupat nad FL410, tak jseš i mimo RVSM a tudíž můžeš letět téměř po libovolné trati, kterou ATC schválí.
Pokud můžeš letět jen v ekonomicky nejvýhodnějším intervalu hladin, tzn. nějakých FL310-390, tak holt se budeš muset do systému organizovaných tratí napojit, splňovat požadavky MNPS i RVSM (a v podstatě i ETOPS) a pak se napojíš na trať, která povede do Karibiku... |
| |
|
 |  |  |  |  | Moskva - Karibik 21. 11. 2008 / 08:21 | |
|  | A neexistuje ještě možnost letět mimo čas, kdy platí OTS? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Moskva - Karibik 21. 11. 2008 / 14:31 | |
|  | Samozřejmě, ale musíš si už o vše žádat, ja trať, tak hladinu a není zaručeno, že ji dostaneš. |
| |
|
|