|  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 11:32 | |
|  | Ahoj,
máte někdo uvedenou kombinaci? Já teď řeším s jejich supportem že mi nejde zvyšování ALT SEL ani klávesou, ani klikáním levým tlačítkem, ani kolečkem. Jen pravým tlačítkem myši a tam to skáče navíc podivně.
Začínám být z toho FSX nějak "nenadšenej". Sice funguje pěkně ortofoto ale Ostravu jsem musel nahradit verzí FSPilota (zaplať pámbu za ní) protože neměla pojezdové dráhy (tak nějak divně blikaly), a z mojich miláčků funguje pořádně jenom Cessna (a to jsem dokupoval verzi "TRUE FSX" ).
ATR jsem ani nezkoušel protože ve fóru mají k FSX jeden problém za druhým.
|
| |
|
 |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 12:44 | |
|  | Ahoj,
letam pod FSX SP2 Acc jen ATR72 od flight1 a az na predikovatelne problemy s FMC (ktere jak jsem cetl postihuji i verzi pro FS2004) jsem v pohode. Nicmene 4 jadra Q6600 pretaktovaneho na 3,2GHz jedou celou dobu na 100% a ATR ma 20FPS (Rad se divam, takze mam grafiku nastavenou celkem na detaily) Co se tyka FSX spis me mrzi nedostupnost scenerii, ale resim to AFCADy - stejne nepotrebuji detailni scenerie letist, spis jde o spravne drahove systemy a navigacni body. |
| |
|
 |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 13:00 | |
|  | Díky, zkusím tedy to ATR. |
| |
|
 |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 14:01 | |
|  | Aú - já už jsem si zvykl ovládat všecho z virtuálního kokpitu, přijde mi to takové normálnější nebo možná reálnější (výjimkou je snad FMS, i když i to se dá).
U toho ATRka spousta věci nejde udělat bez aktivace 2D panelů.
Jak tak přemýšlím tak jsem asi naposled s ATR létal ještě na starém počítači a tam jsem to kvůli výkonu zřejmě celé jel ve 2D.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 14:24 | |
|  | U ATR jde ovládat vše ve VC. Ale i v FS9 mi to slušně papá FPS Ale teda mam vše na max no. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 14:35 | |
|  | Tak pak jsem blbej.
ATR pod FSX, když to vezmu od počátku kam až jsem došel:
- nejde zapnout osvětlení přístrojů (dva otočné knoflíky mezi sedadly) protože přes kraj sedačky není vidět
- ze stejných důvodů nejde ověřit (a později vypnout) otevření dveří kokpitu
- na tlačítku připojení externího napájení se neobjeví "tlapka" a nejde aktivovat jinak než přes 2D panel
- PACK VALVE, opět není tlapka a klikání nepomůže
Na tom jsem zatím skončil.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 14:44 | |
|  | K tomu osvětlení přístrojů a dveřím... ty opěradla jdou zvednout a druhá věc je, že právě ve VC se můžeš nadefinovanými klávesami posouvat pohledem, já to mám nadefinovaný na X-52 a často jak v ATR, tak v Airbusu posouvám pohled dle potřeby. V podstatě se do 2D vůbec nevracím (výjimka je u Airbusu, kde mi ve VC nejdou zaarmovat spoilery).
K těm půmpám a napájení netuším  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 14:58 | |
|  | Ono to není za tou loketní opěrkou ale za zadním opěradlem nebo přesněji z boku.
Ale máš pravdu že se jde naklonit. Tyto věci bych taky překousl, horší jsou ty nefunkční tlačítka na panelech. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 17:12 | |
|  | Tak jsem to zkusil ještě jednou a zjistil, že u tlačítka GND PWR je na pravé straně asi milimetrový pruh kde se to změní na "ruku" a jde to kliknout, na zbytku tlačítka to není. U PACK VALVE jsem nenašel bohužel ani ten milimetr.
Po instalaci ATR ServicePacku pro FSX mi zmizel i ten milimetr u GND PWR.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 14:51 | |
|  | Ja letam na 3 monitorech na 2D panelech. Prijde mi to lepsi, i kdyz jsem si vetsinu ovladacich prvku prestehoval na 2xthrotle quadrant od Saiteku + yoke + rudder pedals.
Naprogramoval jsem si ovladani power a condition levers pres jeden programek z mysiho klikani na buttony. Je to mnohem lepsi nez porad honit cudliky mysi. Co se tyka 2D panelu je to i mnohem prehlednejsi, a kdyz si povesis monitor s overheadem nad hlavu tak i realnejsi 
Co se tyka avizovanych problemu. FMC je obcas zmateno, pokud provedes direct na posledni bod trati. Misto letu k tomuto bodu zacne letadlo nepredikovatelne krouzit. Totez ocekavej v pripade, ze bod na ktery jsi udelal direct je posledni pred diskontinuitou.
reseni: odstranit diskuntinuitu, za posledni tratovy bod narvat alespon docasne nejaky STAR, jeste pred tim nez udelas direct a aktivujes ho.
Druha a snad posledni vec je, ze pri preklikavani mezi VNAV a RTE ti crashne FSX. 
Ja uz VNAV nepouzivam (stejne jde jen o orineteacni vypocet a climb a descend si ridis sam) Naucil jsem se kvuli tomu briskne pocitat, hehe 
JEN KDYBY BYLO VICE RIDICICH CO BY SI NEPLETLI ATR S B nebo A.
- uz me nebavi jejich pokusy o strme pady pri priletech > -2000ft/m (ATR moc nespomaluje, nema vzdusne brzdy a pokud me nekdo zene rovnou do GS/na finale po nejakem strmem sestupu obcas je z toho GA - pozn. jako airbrake se muze pouzit CL na 100% a PL na GI, jenom chudaci cestaci abych jim vydaval spunty do usi.)
- uz me nebavi hadat se s jejich pokyny "minum speed na APP" (se pak divi jak jim ten vlacek roztrham letic si klidne na 120kt ias nekolik mili pred prahem. (omlouvam se timto nekolika lidem z divize na eventech, ale ridici ej ridici Nedavno jsem dostal miminum clean speed, (pro me novinka) tak jsem se dival a minimum clean by mela byt VlmB0 tj cca 140ktias, nechteli byste to prijmout za sve mili ATCs?
- uz me nabavi uzasne prikazy-dotazy na climb (LOWI SID RTT2J 08, stoupam do fl130 proti me v LOC OEJ na rnw 26 B737, a ridici stoupejte 2500ft/m nebo vice. Ja na to: tady ATR72 @%@&$$%$@!!! V tom udoli, kde neni mozne manevrovat opravdu silny zazitek Nakonec jsem sel na thrust mgmt na TO PL to notch, a VNAV na IAS na VlmB0 + wind corr, takze zadna katastrofa v udoli reky Inn. 
- Taky me nebavi vektorovani rovnou do FAFu, moc rad si dam misto toho visual APP, kdyz me ridici potrebujou nekam vrazit. (Dekuji za visual na posledni akci LKPKR-EHRD) Problem je, ze ATC me tam neposilaji schvalne, jen jim proste malokdy dojde, ze pri APP speed 180-200kt ias tu posledni zatacku na kurz pro zachyceni LOC utocim drive. Takze na osu LOC priletim nekde ve FAF. Cca 1nm potrebuju na establish a teprve potom bych mel vazeni ridici prejit na zachyceni GS. (Nemam bohuzel na rozdil od ATC radar screen, takze nevim jak jsem daleko od osy, mohu to jenom odhadovat napr z DME, pokud tedy nemam rnw in sight)
Jinymi slovy prijde mi ze spousty duvodu letani na ne moc obvykle ATR zabavnejsi nez mainstream B/A samolety.
Strasne se proto tesim na BAe-146 http://www.alliedfsgroup.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=65 Jedine co mi na ATR vadi je totiz rychlost, tedy vlastne pomalost... 
Litin
|
| |
|
 |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 15:58 | |
|  | Leoši a z čeho usuzuješ,že je to vina FSX?  |
| |
|
 |  |  |  | FeelThere E-Jets pod FSX s Acceleration Packem 23. 11. 2008 / 16:41 | |
|  | Gustave, to není míněno jako kritika FSX. Pro mne je ale FSX jako takové o ničem, já chci používat kvalitní addony a ty mají prostě s FSX problém.
Oni existují letadla značená komunitou jako True FSX (třeba Carenado Cessna 182Q II) a letadla FSX Ready - třeba již zmíněné Embraery a ATR. A s tou druhou skupinou mám já prostě problémy. |
| |
|
|