|  |  | ILS pri silnem vetru? 27. 3. 2004 / 13:47 | |
|  | cau, mam dotaz ohledne touchdownu pri silnem vetru. pri ILS pristavani vypnu pri strednim markru autopilota ale tech par sekund pred dosedem me staci jeste vitr dost vyhodit z osy drahy, a dosed je dost divokej. na srovnani pres kridla uz nemam vysku a ocasem ten smer o moc nevyrovnam... neni lepsi pristavat bez ILS a nebo vypinat auto pilota driv??? diky |
| |
|
 |  |  | Re: ILS pri silnem vetru? 27. 3. 2004 / 17:44 | |
|  | divocejsi landing pri silne vetru byva i v realu Musis eliminovat vitr natocenim letadla proti nemu, potom te nemuze az tolik vyhodit z osy drahy... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ILS pri silnem vetru? 27. 3. 2004 / 18:51 | PavelS |
|  | No tady hodně záleží, jestli máš pedály, nebo aspoň joy s třetí osou, kterou řídíš směrovku. Pak to jít musí - vyšlápneš nohu proti větru ještě , když letíš na AP a po jeho shození se letadlo vybočí proti větru, jak píše MP, a současně se opravuje klonění.
Současně to však předpokládá dvě věci :
a) Autocoordination OFF, jinak je samostatně řízená směrovka na ....
b) YAW DUMPER musí být OFF - jinak je to "prakticky" to samé jako autocoordination ON.
Tohle druhé nevím, jestli funguje na všech ( =defaultních ) letadlech, ale na kvalitních addonech ano. Před časem se o tomto problému rozepisoval velmi kvalifikovaně MB a musím potvrdit, že měl pravdu... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ILS pri silnem vetru? 27. 3. 2004 / 21:06 | |
|  | mam MS sidewinder FF2 i s treti osou, zkusim to s tou smerovkou jeste pri zapnutym autopilotovy a kdyz tak ho vypnu driv abych stihl to natoceni proti vetru. diky |
| |
|
|