FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Real Environment Extreem X je venku Jeden příspěvek | Celý strom
Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 09:46
Milan Smid   
ano, je to tak

po nekonecnem cekani davu virtualnich pilotu, kteri si z toho skoro az delal modlu (tech je mi uprimne lito) je REX konecne venku

http://www.realenvironmentxtreme.com

Pro ty, co netusi, o co jde a proc by je to melo zajimat - vypada to asi na nejlepsi "weather" add-on pro FSX.

Zajimave je, ze na jejich foru zatim jednoznacne prevladaji ti, kterym to nejde stahnout a nainstalovat nez ti, kterym se to uz podarilo rozjet a ted jsou v sedmem nebi

Milan
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 09:50
DEJV
jee zase neco pro FSX , ach muj boze jenz si na nebesich
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 10:36
Matyx   
Rok 2009 je za rohem, pocitam ze zadna vetsi firma uz nebude zacinat vyvoj na simulator z roku 2004 kdyz existuje jeho verze z roku 2006. Jeste se delaji ex-post porty na FS9 protoze ji stale pouziva dost lidi, ale jak se zlevnuje hw tak cim dal vic jich prechazi na FSX a tim padem i % novych add-onu rapidne porostou pro FSX. Za chvilku ma vyjit FSPAX pro FSX a to bude nejspis posledni kapka pro fajnsmekry, kteri jsou na tomto addonu zavisli ... klidne bych se vsadil, ze od 1.1.2009 uz se zadny novy vetsi addon pro FS9 neudela a adios bambinos, za par mesicu budes hrat mrtvy sim ...
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 12:31
Shutty
Suhlasim s Matejom. Ac som dlho dlho FSX odmietal a lezal v supliku, tak posledne tyzdne sa to otocilo a fs9 uz ani nezapinam. S prichodom novych FSX only adonov, ktore nie su len prerobene fs9 kusky, zacina byt lietanie (hlavne vfr) o niecom inom a ani najviac vysperkovana fs9 sa nechyta. Naviac sa mi fsx podarilo celkom slusne rozbehat na stabilnych 36fps bez vyraznejsieho obmedzenia detailov, takze spokojnost.
Pridavam fotecku z poletovania blizko Melbourne...
Kto chce screen vo vyssom rozliseni + dalsie z tejto oblasti moze kuknut sem:
http://picasaweb.google.cz/Suttovi/FSX#
28917 B / 600 x 375 / 2008-12-1_11-19-21-453.BMP
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 12:50
Matyx   
Přesně tak. Mě tedy u FSX vadí v podstatě jen jedna věc, a to je minimální dopad snížení detailů ve středních hodnotách na fps. Jinak řečeno - posun od ultrahigh na medium udělá sotva pár fps, od medium na low to udělá zatraceně hodně, ale to už se na to nedá koukat. Dokud člověk létá default FSX a jen nějaký nenáročný add-on éra, pak to běhá i na dnes průměrném HW. Jsou ale add-ony, které jsou pro určitou úroveň simulace létání nezbytné, a ty žerou fps tak nějak "staticky". Scenerka letiste - 10 a vic fps v haji. Add-on propracovaneho dopravaku - 10 fps nebo vic v haji. A najednou je z plynulych 36fps slideshow o 16fps (v lepsim pripade).

Myslim ale ze to je otazka casu nez se to odladi. Me to s LD767 na LKPR dava mezi 10-15fps a pritom je CPU vytizeno na 60-80% (prvni jadro), 0-20% (druhe, treti a ctvrte jadro), takze rezerva urcite je. Naopak treba Carenado Mooney pro FSX je naprosto luxusni a pritom zere min fps nez defaultni era !!!! Takze z tohoto hlediska neztracim nadeji ze i se svym strojem budu mit v budoucnu moznost si v FSX zasimovat s dopravakem plynule na rozumne detaily.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 12:58
DEJV
okey tak jo , a na cem to litate na Vistach ?
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:23
Shutty
Ciste XP Pro SP3 + zakladne veci pre beh systemu, na ostatne somarinky mam iny os na inom hdd.

Dovolim si este pridat upravy cfg doporucene od Orbx, snad niekomu pomoze:
[TERRAIN]
TERRAIN_MAX_AUTOGEN_TREES_PER_CELL=2000
TERRAIN_MAX_AUTOGEN_BUILDINGS_PER_CELL=1700
Notes for above: This is the setting most of the Orbx development and testing team use. Some of us even
lower buildings to 1000, but I recommend 1700 as the "sweet spot". I even use this for my screenshots and
videos. It may seem that limiting trees and buildings will affect the visual quality, but if you consider that FS9
only had a maximum of 600 trees and 300 houses per cell, it's a massive increase and in 99.99% of cases
will still give you very full forests and cities. You will still get great tree coverage with the value set as low as
1500 - it's really a matter of trying some values to see how it looks for you visually.
[SCENERY]
SmallPartRejectRadius=2
Notes for above: This little tweak tells FSX to not draw any objects in the distance which are smaller than 2
pixels wide. This can save on FPS also, particularly on approaches to airports in urban/city areas.
[Main]
DisablePreload=1
Notes for above: This will simply avoid pre-loading the default flight and makes for quicker FSX startup
times.
[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=3 (for dual-core PCs)
AffinityMask=14 (for quadl-core PCs)
Notes for above: This tweak just tells FSX to distribute the load away from a single core of a multi-core CPU
PC, which mainly helps with the loading and management of texture and autogen caching. You will see more
benefit from this tweak with quad-core CPUs.

Zazraky ocakavat nemozno, ale urcity prinos to ma.
 2x  

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:33
Matyx   
XP SP3, separatni instalace jen pro FSX
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:27
brendon (SVK832)   
Mas pretaktovane??? Lebo mne prve jadro ide tak na 98% 2 az 4 sa pohybuje 30-90% hlavne pri VFR je procesor dost vytazeny. Skusal si nastavenie FSX.cfg?
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:35
Matyx   
Nemam, bezi to orig. 2.8 Ghz. Zkusil jsem schvalne taktnout na 3.0Ghz, ale nic se nezmenilo. Respektive ne u tech nizkych fps, a jakmile vynecham nekterou z kritickych veci (add-on dopravaku, scenerku apod.), tak uz vetsi vykon nepotrebuju, bezi to na max. a plynule.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 14:18
Cirrus/Pindra
Myslim, že tohle není otázka času, kdy se to odladí, odladit už se to mělo dávno a né x let po vydání.
Microsoft už se na FSX vykašlal, nic se dál optimalizovat nebude

Jen brutální pc sestava alá Gusťa vám může rozchodit FSX na high nastavení i s dopravními éry a aslušným fps.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 14:36
Milan Smid   
kterou verzi FS letas ty? FSX nebo FS2004?
 

Real Environment Extreem X je venku   2. 12. 2008 / 20:51
Cirrus/Pindra
Já zůstávám u FS9, mám ji vyšperkovanou a vyhovuje mi. FSX se mi líbí, v něčem je hezčí (v US je dobrej autogen docela slušný orto, voda je pěkná a mise, těch je škoda, že v FS9 nejsou),ale prostě si ten let tak nevychutnám, když při středně vysokym nastavení grafiky a detailů + 4xAA a 8xAF mi jedou FPS odhadem kolem 20-25fps

 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:44
Matyx   
Nesouhlas - nejde o optimalizaci FSXky, na tu jak spravne pises uz stejne nikdo nehrabne, a hlavne se jeji naroky daji bez problemu urvat poradnym HW. Potiz je s add-ony ... jejich zatez pro fps velmi kolisa, typicky treba uvedu Cesnu Conquest II vs. Mooney M20J (Flight1 vs. Carenado) - priblizne stejne vybavena letadla i co se do simulace systemu tyce - a rozdil je dle situace 5-15fps !!! Taktez si porovnej treba LevelD 767 treba s nekterymi ery od Wilca, tam je rozdil jeste vetsi.
Proste kdyz uz to zmrsil mrkvosoft, tak to bude muset nekdo jiny napravit extremni optimalizaci sveho addon produktu.

A jestli si myslis ze ma Gusta brutalni PC, tak se koukni na cem to beham ja - a rozhodne bych to nenazyval slusnym fps ;-(

Ad realenvironment - ja do toho zatim nejspis nepujdu, urcite je to skvely produkt, ale narocnost na fps bude nejspis znatelna a ja pro letani s dopravaky nemam ani jedno fps nazbyt.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:51
Milan Smid   
skoda, ze Cirrus/Pindra neodpovedel, na cem lita on, abychom vedeli, jestli ten svuj nazor stavi na vlastni zkusenosti a nebo na jpp

ja FSX provozuju na rok a pul starem komplu a i kdyz nemam 552 fps, tak si nestezuju

souhlas s Matyxem - nekteri developeri dokazi s FSX delat zazraky - viz FlyTampa a jejich St Maarten nebo Kai Tak

Prvni uzivatele REXu nehlasi pokles fps. To zni zajimave.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:55
Matyx   
"Prvni uzivatele REXu nehlasi pokles fps. To zni zajimave." .. no tak dobře, jestli to nebude žrát nic navrch, tak bych do té investice rozhodně šel. Počkám si ještě na další uživatelské zkušenosti.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 20:08
FSPilot   
Proč by měla klesat FPS? Jsou to jen pozměněné textury, jako u všech těchto doplňcích Koukal jsem na několik videí a osobně si myslím, že dojem z pěkného počasí člověk ztratí hned při prvním průletu mrakem Je to totéž, co dělá FSka, jen s jinými texturami. Ta voda bude asi něco podobného. Nevím, jak to má uděláno FSX, ale myslím, že tam bude asi největší změna
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 20:09
Tragédie v JRD
a proc by nemohla klesat? pokud jsou ty texutry napr. vetsi apod... .)
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 20:11
FSPilot   
Nemusí FSX samo o sobě používá textury v docela velkém rozlišení. To j e asi jeden z velkých problémů a možná zmenšení textur všeho druhu by třeba o dost snížilo náročnost na HW, těžko říct Ale při takovém rozlišení si myslím, že nebude snaha ho ještě zvětšovat, spíš právě naopak
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 16:50
Koprik
...z vlastniho pozorovani potvrzuju (Viden), ze v obchodech, kde vedou hry jsou krabicove addony pro FSX v tezke vetsine (ciste na FS9) se da sehnat uz jen naproste minimum veci a nezlevni a nezlevni..... Neverim ovsem, ze jsou rakusaci sikovnejsi nez nasi kluci, nebo maji vyrane lepsi zeleza - takze tomu moc nerozumim, kdyz tady na peraku vetsina lidi s FSX uz dlouho bojuje a kvuli par FPS navic podnikaji neuveritelne veci.Sam litam na FS9 a asi jeste dlouho budu, ale z hlediska vyhledu do budoucnosti:
1)Ceka se na FS XI, ktery nebude tak zpraseny jako FSX????a kdy????
2)Nebo za "par let" vykonnejsi PC proste FSX premuzou, aby se s tim dalo hladce litat a na to sazi Mrkvosoft????
Podelte se o zakulisni info, at nezustanu nepoucen!
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 16:58
Tragédie v JRD
nemyslim si, ze by nemeli mit podstatne vykonnejsi stroje nez u nas. vzhledem k tomu, ze ten pocitac tam stoji vicemene stejne jako u nas, ale penez maji podstatne vic
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 10:57
brendon (SVK832)   
Len ta cena . Demo to asi na skusku nema co?
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 11:01
Palo-LM   
a HDW naroky - no chce to cas
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:05
Ados (ADD039)   
Koukám do tý galerie na ty mraky, a ze začátku sem si říkal proč tam dávají fotky oblohy? Vůbec to nevypadá jak FSX, je to jak reál, well done. Ježíšku, víš co chci!
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:10
DEJV
moc tomu neverim ale budiz...pak at sem schvalne nekdo da screen
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:13
Ados (ADD039)   
Tesim se na nejakej review. Statický screeny na jejich stránkách nemusí ukázat všechno. Chtěl bych vidět jak ty mraky vypadají v pohybu a jak kdyz do nich vletím.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:48
Milan Smid   
tady jsou nejaky videa od developeru (takze s asi dost nadopovanym HW)

http://vimeo.com/1212265
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:52
čmeliak
Bohužial ja som skeptický v tom poletovaní medzi mrakmi a v ních, lebo krátkym prieletom cez mrak sa mrak stočí a ty si vzápatí von z mraku. Takže pocit letu v mraku nemám. Zlaté Flight Unlimited III. Už v 1998, keď vyšla hra bola ortomapa, reálnejšie mokré sklo, kvapky doslova kĺzali po kabíne, mraky si mohol lietať len podla umelého horizontu, ináč si bol dole hlavou, termické lety boli reálne na náveternej strane kopca boli stupáky a v závetrí klesáky,lety po okruhu jedna báseň, a dialogy boli rôznorodejšie ako v FSke, dokonca ťa riadiaci vyhrešil, keď si si skrátil cestu cez trávu, pri taxovaní naprieč dráham si musel zastaviť a čakať na povolenie atd.atd.atd.
A preto ešte aj dnes si zalietam na FUIII, lebo ide spustiť aj na XP SP2.
Určite si REXa zaobstarám a kúpim mu tie najlepšie granule.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:54
Tragédie v JRD
moment.. otaceni mraku za "letadlem" bylo naposled ve FS2002 (a ve FS2004 pri zaplych 2D mracích ) ....
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:08
anatolij   
Netočí se celé mraky, ale jejich desky a je to pořád dost pozorovatelné. Nepředpokládám, že by tu technologii v FSX nějak změnili. Už jsem na periskopu kdysi k podobnému produktu psal, že sice na screenech mraky vypadají fantasticky, ale vzhledem k tomu, že ta úžasná šlehačka na cumulu je třeba jen jedna deska, tak při průletu se stále viditelně točí.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:12
Tragédie v JRD
prozradis mi o jake desce mluvis? ano - DESKY - byly .. ale u 2D mraku (cili FS2002 a castecne FS2004 pri nastaveni 2D mraku). pri 3D mracich by zadne desky byt nemely, protoze mrak je objemovy... resp. ve fs2004 jsem si niceho takoveho nevsiml.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:18
anatolij   
prozradím

Mrak není skutečně objemový, je to shluk několika desek, které se každá zvlášť točí za kamerou. Primitivní řešení, rychlé, v naprosté většině případů vizuálně pěkné. Ale problémy při průletu mrakem zůstávají. Ikdyž ne všichni si jich všimnou, protože je nezajímají mraky, ale let samotný. A ty problémy jsou třeba právě ta viditelná rotace při blízké kameře, skokové zablokování rotace desky, pokud je už kamera opravdu blízko, objevování se těchto desek za letadlem atd.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:24
Milan Smid   
teda priznam se, ze ja si zadnych "desek" ve FSX nevsiml (mam mraky 3D)

taky kdyz vlitnu do mraku, tak je tam bilo nebo sedo a jde videt uplny p** (proste jako v mraku)
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:24
anatolij   
Další známý problém je chování těchto desek nad a pod kamerou - točí se jakoby kolem svislé osy. A zde je problém ten, že pokud je deska potažena krásnou cumuloidní texturou, tak velmi dobře vidíš okraje toho elementárního obláčku a pokud najednou začne takto rotovat, hned si toho všimneš. Toho si u rozplizných textur až tolik nevšimneš, jako u těchto krásných ostrých.

Z toho plyne obava, jak tyto mraky vlastně vypadají při pohybu v jejich blízkosti a v jejich objemu. Pravdou zůstává, že v 90% případů hráč vidí mraky z dálky a za použití REX ap. vypadají výborně.
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:49
tvojplaton   
Musim dat za pravdu anatolijovi - skutocne je v FS2004 vidiet "otacanie" mrakov aj pri nastaveni 3D mrakov... Nie je to sice tak strasne vidiet, ako pri 2D mrakoch, ale vidiet to je...
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 15:52
Tragédie v JRD
Mno ... bud jsem si toho nevsiml .. a nebo si to ted uz takto zpetne neuvedomuju ... nicmene me trosku prekvapuje - kdysi davno, kdy se fs2004 objevovala, mel ms takove pekne video, neco ve stylu "jak se tvori mraky" .. a podle toho videa to vypadalo, ze jsou plne objemove ..

no ... nic no
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 16:54
brendon (SVK832)   
U FS9 som si aj ja vsimol otacanie mrakov ale u FSX ani nie. Budem musiet vecer spustit FSX a pozriet. Len viem ked som sa dostal do tych mrakov ako VFR, tak som sa z nich isiel kade lachsie von, lebo som nic nevidel
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 18:14
FSPilot   
dovolím si napsat můj rozbor. Oblačnost ve hrách jsem zkoumal docela do detailů, protože mě mraky vždy fascinovaly, ale nikde neexistuje oblačnost, která by uspokojila mou představu dobře propracovaného mraku (nejblíže je tomu Condor a Lock-On)

Je to vidět jak u FS9, tak u FSX. U obojího je použita naprosto stejná metoda zobrazování. Je to stejné, jako efekt na některých scenérkách, jako např. LKKU, kde se takto točí světla na pojezdovkách. Budí to dojem, že koukáte na 3D objekt, ale ve skutečnosti je to placka, která se točí kolem středu projekce, tedy kolem "středu" letadla (kamery) - šetří to framy.
Nádherně si toho jde všimnout při letu přes mraky a pohledu do boku. V FS9 i při max. detailech se některé placky neotáčejí, takže je vidět, jak přes ty placky letadlo prolétá. Nehledě na to, že při pohledu z venku na letadlo a vlétnutí do mraku letadlo vidíte pořád stejně a nikdy neklesne dohlednost, což je podle mě největší chyba těchto mraků.
V Ubisoftu to udělali naprosto stejným způsobem, jen s tím rozdílem, že přidali efekt, který se projeví při "narušení hranice mraku" a sníží dohlednost na minimum, takže si člověk má větší dojem, že ty mraky jsou plně prostorově propracované. Ale pokud se podíváte shora a nadletíte ten mrak, tak je vidět ta naprosto stejná technologie a jak je mrak vytvořen z mnoha plošin, které se otáčejí kolem letadla (resp. kamery).

Microsoft s touto technologií neudělal vůbec nic ani v FSX a vlivem různorodosti oblačnosti, množství textur a množství plošin, které umí FSka vyrkesovat je 3D oblačnost tak náročná na HW (i u FSX je ten rozdíl markantní - sám jsem to zkoušel, takže vím, o čem mluvím a ten rozdíl byl až kolem 10-15 FPS!!!) oproti Šturmoviku, kde je oblačnost tvořena taky deskami, ale mraky jsou všechny stejné a tvoří je jen jediný druh textury (takové kolečko) a stejně tak je dělán veškerý dým a kouř, proto jsou ve Šturmoviku mraky neporovnatelně méně náročné, než u FSky.

Takový je můj rozbor. Jestli chcete screeny, jako důkaz, můžu dát
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 13:15
Ados (ADD039)   
"FS9 Version Coming Soon!"
 

Real Environment Extreem X je venku   1. 12. 2008 / 16:35
awacs
Muzu se zeptat, kolik takova sranda zabere na disku?
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ