|  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 14:27 | |
|  | Jen připomínám dnešní večerní IVAO akci, letecký most mezi Prahou a Mariborem. Těšíme se, naslyšenou na frekvenci, nastudujte prosím, proceduru Mariboru 
|
| |
|
 |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 18:40 | |
|  | Teda jak si to teda čtu ten popis přiblížení, tak váhám   Žádný med To si myslím, že 3/4 lidí z české divize buď divertuje na LJLJ a nebo tam bude solidní bordel   Každopádně jestli poletím, tak příletovku rychleji jak 200KIAS s B735 nebude šance zaletět Jdu si to radši zkusit na nečisto  |
| |
|
 |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 18:43 | |
|  | Já si o té proceduře sice detailně nečet, ale podle toho, jak tady o ní všichni píšete, tak by si to asi měli nanečisto zkusit zalítnout všichni.  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 18:59 | |
|  | Především je v tom popisu veledůležitá informace a to, že v FSce chybí DME MR (nebo jak) a je tam odkaz na instalační soubor, který všechny navigační prostředky ve Slovinsku dá dohromady.
Jinak čéče ta procedůra je pro nás méně vylétané docela záhul Na nějaké lítání na L NAV asi nee, jen VORy, DME a NDB a holdy... no třesu se   Možná ani nepoletím  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:03 | |
|  | Ono, LNAV VORy DME, a NDB pochopí, jenom teda je rychlejší dělat to ručně... A když jsem jednou jedinkrát zkoušel pomocí F1 ATR tear-drop entry, tak ti povím, nikdy víc  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:06 | |
|  | No, kdybych já ty holdy s tou 737 a vlastně se vším ostatním aspoň nějak pořádně uměl   Ostatně to je zatím jediný důvod, proč se nehrnu do SFC na IVAO, protože toto ještě neumím tak, abych si moh vyskakovat V Soldánovi jsem už hol čet několikrát, ale stejně   Nějak v tomto váznu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:15 | |
|  | , no jo no, hlavně to trénuj s letadlem, které splňuje podmínky, já se přihlásil na SC a cvičil s ATR72 F1 a PMDG747, já prostě nemám žádného menšího jeta... 
Ráno mi potvrdili, že ani jeden není přípustný a tak jsem to letěl s default Learjetem a přežil, což beru jako důkaz dvou věcí - zázraky se dějí a bez FMC se dá žít... 
Každopádně mi Richard chtěl za holda a vstup strhnout nějaké body, jen se mě zeptal, jak se to má dělat a já mu to správně popsal a řekl bych, že jsem to tak i letěl. No asi to úplně ideální nebylo...
Klidně požádej nějakého věžníka, ať ti vyrobí nějaké non-RNAV přiblížení se změnami oproti reálu a ty mu to potom předvedeš. Když o nic nejde, tak je to fakt sranda... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:17 | |
|  | No tak já se to chci naučit i s B735, protože s ní lítám nejčastěji Ale pokud by to neprošlo, tak to třeba ten Lear Jet jistí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:20 | |
|  | Ten projde, pokud se teda nepletu, má to být jet kategorie medium... 
Jen aby ti netočil na opačnou stranu, jak to občas mívá ve zvyku...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:24 | |
|  | No, však říkám, nejdřív se to musím naučit pořádně  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:23 | |
|  | Však to je vončo - VORy, DMEčka, NDBčka... |
| |
|
 |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 18:45 | |
|  | v pohode levou zadni  |
| |
|
 |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 18:48 | |
|  | | Mně osobně je to docela jedno, protože se nemůžu zúčastnit, ale kdy vlastně odlétáte ? Zase máte informační schizofrenii - tady 18:00UTC a na divizi 19:00Z... |
| |
|
 |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 18:57 | |
|  | To už je normální Borek to tady má vždycky posunuté z toho si nic nedělej  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:01 | |
|  | Já vím, jen jsem na to chtěl jednou přijít já...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:02 | |
|  | To je taková gamesa pro vás..
Ne, jsem kus vola. Fakt sorry, standard 20:00loc |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:04 | |
|  | Měl by sis doma pořídit k PC dvoje hodiny UTC (divizní web) a LOC (flightsim)  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:06 | |
|  | A potom ještě třetí se SELČ, na kterých bys měl v tuto chvíli nálepku nepoužívat...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:12 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:15 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Připomenutí - dnes večer - Českoslovinský letecký most 9. 12. 2008 / 19:24 | |
|  | Tak LJMB tam je, ale jen placené  |
| |
|
 |  |  | | žádost 9. 12. 2008 / 19:49 | |
|  | mohl bych poprosit, všichni co máte FS9 a metary klasicky stahovaný Ivapem z IVAO, mrkněte jestli vám neblbne zobrazovaný počasí. LKPR na zemi jde v poho, ale po startu už ne. Během přiblížení na rwy24 je to asi nejhorší. Kukejte hlavně na teplotu na palubce, podle toho se to pozná nejklépe, že je něco v nepořádku (nebo kontrola tlaku Béčkem). Teplota na Zemi 0°C a po vzletu 18°C neni moc normální. Psal jsem si z lidma od IVAO a aby se s tim začali zabejvat, chtěj víc lidí, který by si na to začali stěžovat. Zatim co jsem se soukromě ptal, blbne to docela dost lidem. Nezlobil bych se ani za LOGy (nutno aktivovat v nastevení Ivapu.
diky |
| |
|
 |  |  |  | | žádost 9. 12. 2008 / 22:33 | |
|  | | jo jo také to pozoruji, že často teplota na palubce neodpovídá metaru (( asi před týdnem jsem měl na LKPD 30 stupňů (( |
| |
|
 |  |  |  |  | | žádost 10. 12. 2008 / 00:58 | |
|  | | přesně tak... a to je jen teplota co sis všimnul... celý to počasí je v ten moment jako jakýsi "Global Metar" ... nedávno na Ruzyni "heavy snow" a na finále CAVOK a 20°C ... fakt nevim co s tim. |
| |
|
 |  |  | | Českoslovinský letecký most - DEBRIEFING 9. 12. 2008 / 22:21 | |
|  | Tak co, líbilo se? 
|
| |
|
 |  |  |  | | Českoslovinský letecký most - DEBRIEFING 9. 12. 2008 / 22:22 | |
|  | screeny screeny , hlavne z toho strasne tezkyho priblizeni  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Českoslovinský letecký most - DEBRIEFING 9. 12. 2008 / 22:30 | |
|  | No to strašně těžký přiblížení ze screenů moc poznat nepůjde... 
Možná tak fotky z radaru...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Českoslovinský letecký most - DEBRIEFING 9. 12. 2008 / 22:46 | |
|  | Hehe... já měl v jednu chvíli i Resolution advisory, ale to bylo z mojí blbosti, že jsem neudržel přesnou hladinu, tak jsem to neoznamoval, začal stoupat zpět (byl jsem cca 150ft pod) a byl klid, tak to bylo oka Jina Traffic traffic mi to řvalo každou chvíli a v holdech jsem strávil 45min... a protože neumím na toto ještě řádně použít velkého pomocníka FMC, tak jsem si ty holdy lítal na ruku a držet toho bulíka 45min... no to je docela maso Na přiblížení jsem si řek, hurá, dostal jsem povolení cca 30s před zatáčkou směrem od letiště v holdu, tak jsem to trošku víc potopil, abych se dostal na G/S a řek jsem si jak mi to fajně nevyšlo a na RWY bylo éro, které pomaličku jelo až na konec dráhy a otáčelo se a zase pomaličku zpět, tak mi bylo jasné, co z toho vzejde. No naštěstí už jsem nemusel zpět do holdu a udělal jsem si přiblížení okruhem a konečně jsem se dostal na zem 
Jak jsem holdoval, tak jsem si říkal, jestli mi to výjde s palivem a za jak dlouho asi nejpozději budu muset divertovat nebo vyhlašovat low fuel status No, stih jsem to a rezerva zbyla..uff
No aby toho nebylo málo, tak mi nad Rakušákama vypad IvAp a přihlásilo mě to jen pod jinou volačkou, tak jsem doletěl s jinou volačkou, než odletěl No, hlavně, že jsem na zemi a už je to v klidu 
Že já se do toho vůbec pouštěl Aspoň jsem se naučil trošku ty holdy v FMC, ale pořád to je ještě málo 
Screenů asi moc nebude, teda pokud to někdo letěl na AP, což kromě mě asi všichni     Tady je něco málo, když byl ještě klid 
Náročný to večer  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Českoslovinský letecký most - DEBRIEFING 10. 12. 2008 / 11:15 | |
|  | jo já jsem nad tim MR NDB holdoval asi 20min a ani za nic se mi nedařilo nastavit FMC na holding pattern jakej sem potřeboval, LNAV se vubec nechytal... všude jinde mi to dycky šlo v poho ale tady ne a ne tak sem tocil koleckem na HDG... řídící mě dost pozdě poslal na nalítnutí GP, byl sem nad ním takže sem se zažádal o vizual asi ze 7 maile, celkem pěkný s tim 90° bočákem jinak je povolený udělat backtrack na dráze? nebo v místě pojížděčky? (s B737 by se to tam dalo) Tu Alfu sem tam minul... autobrake na 3 nedávam běžně  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Českoslovinský letecký most - DEBRIEFING 10. 12. 2008 / 01:05 | |
|  | | |
|
|