|   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 20:53 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:04 |  |  
  |    |  Joo, tomuhle chlapíkovi držím palce od chvíle, co jsem viděl poprvé toto http://www.aacomp.eu/l-410_uvp_e8d.htm 
 
Obrovský obdiv takové práci a ještě větší obdiv tomu, že se vůbec odvážil s takovou nádherou letět   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:26 |  |  
  |    |  jsem rad, ze je L-410 tak popularni v obrich maketach. V sobotu jsem cetl v novem RC-Revue take o jedne nadherne L-410, od pana Rasky, ale tentokrat na elektro. Rozpeti 3255mm, hmotnost 13kg - a elektro   Jak pisi, stravili stavbou temer 2000hodin! S tim jit do vzduchu chce hodne klidu, ja bych si to nechal radsi v obyvaku     
 tady je par fotek:  
 http://www.chlondaero.estranky.cz/fotoalbum/l-410/kfjf |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:26 |  |  
  |    |  No je to pekne. Lec nepresne   WDC je UVP-E tedy s petilistymi vrtulemi. Ale to nic nemeni na tom, ze je to super kraska a velky pocin... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:30 |  |  
  |    |  Ty bys zasloužil pětadvacet     Ty bys nadával i kdyby tam měla ta 410 o jeden nýtek méně, než originál     Najdi turbovrtulový RC model se stavitelnými listy vrtule     |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:34 |  |  
  |    |  Hele, ja nyty na 410 nikdy nepocital, i kdyz by to (jen pro zajimavost) mohlo byt dle mne cislo v radu desetitisicu   
Ja to nekritizuju, rikam, ze je to kraska... Ale nikoho tim neosulis, jak ma baky, je to Ecko a tedy i petilista vrtule. 
Nekde v Keni lita L410A, ktera ma na jednom motoru 3listou a na druhem 4listou   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:49 |  |  
  |    |   ) No když se to točí, tak je stejně jedno, kolik listů to má, ne?   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:50 |  |  
  |    |  Z hlediska hluku vubec ne, proto se zacaly pouzivat V510   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:51 |  |  
  |    |    Ty prosímtě   Přestaň se bavit o reálné 410   To je maketa, sice né s 5ti listou vrtulí a nikdo ani neví, jaký kravál by to dělalo s 5ti listou, takže to, že se mu tam bude točit 3 listá je úplně jedno, ne?     |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Model L-410   15. 12. 2008 / 21:53 |  |  
  |    |  No jasne ze je    |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Model L-410   16. 12. 2008 / 00:01 |  |  
  |    |  | Mě se líbí model a ty fotky, to je krása.. Úplně čisté a jasné.. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Model L-410   16. 12. 2008 / 07:52 |  |  
  |    |  | Fantazie! Ale nikdo tu nekomentuje že hned první zálet tu musel končit nouzákem. Někam se poděl příďák.  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Model L-410   16. 12. 2008 / 10:07 |  |  
  |    |  popisuje to v textu na stránkách svého projektu. Měl stres  z nového éra (kdo by neměl!) - tak si za letu netroufl dotrimovat výškovku. Po prvním odskoku vysadilo křidélko, nešly klapky a pak upad příďák. To konečné přistání - bez klapek, s jedním křidélkem a bez příďáku - byl nouzák jak hrom. Supr zvládnutej! Mne by určitě v takovou chvíli srazil infarkt       |  
  |   |  
 
  |  
  |