|   |   |  | Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 13:09 | Honza Vlk |  
  |    |  Zdravim, jen jedna vec.
 
 
Jak mam dat do aircrafts.txt v dekompilovanym traffic.bgl ostatni letadla,
 
ktera maji podle ruzneho autora jine oznaceni ???
 
 
napr z Vladovi scenerie ma 737 CSA cislo #37 nebo tak nejak. mam flightplans csa 
 
taky takze je to ok, ale mam tam taky 
 
plany od nekoho jinyho ktery delal zase 
 
provoz v USA a ten ma cislem #37 oznaceny
 
jiny letadlo. takze v LA podkavam treba 
 
B737 CSA. divny. vim samozrejme ze to mam
 
rucne predelat, ale neni jina moznost ??
 
 
diky
 
Honza |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 13:45 | Marky Parky |  
  |    |  | Bohuzel neni, ale s tim rocnim predelavani to nebude tak horky - proste reknes ze ten americekj bulk bude treba #87. Tak si ho tak zadefinujes do aircraft.txt. Pak vemes ten americkej flightplan a v jakymkoliv trochu rozumnejsim textovym editoru das "find and replace .. #37 za #87 .. all" a masina to v mziku udela za tebe. Teprve potom ty dva flightplany spoj. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 14:48 | Honza Vlk |  
  |    |  aha fajn, vidis to me nenapadlo..
 
diky a zdarec
 
 
Honza |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 14:53 | Vláďa |  
  |    |  Nebo, pokud Tvůj soupis neobsahuje příslušné číslo AC#.., můžeš zadat jakékoliv. Když jsem měl např. Lufthansu na AC30 a instaloval jsem plány, kde byla na AC120, dopsal jsem ji do Aircraft ještě jednou pod AC120 ...
 
 
Máš tolik možností, že určitě nějakou využiješ  ) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 16:19 | Honza Vlk |  
  |    |  jo hele a jeste neco..
 
co kdyz mam napsany napr pod 77 737 Lufthansa ale fyzicky to letadlo chybi v
 
aircrafts.. ???
 
znamena to ze se neobjevi nebo to dosadi 
 
nejake defaultni ??
 
 
H. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 16:45 | Honza Vlk |  
  |    |  jo a jesteee jedna vecc..
 
 
je lepsi si tam stahnout modely FS98,
 
fs2000 ?? fs2002 nemluvim ani-takovej
 
dallas, tam sem mel asi 50letadel z fs98
 
a ve dne bez mraku, profesionalni kokpit,
 
au au au...a to mam 1,4Ghz,512MB,64MB GeForce2MX400.... a jaksi se to docela uz
 
hoodne trhalo...
 
ja vim ze budou AI liners..ale nebudou
 
to asi presne letadla co sedej na vsechny
 
flightPlany.
 
 
H. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   9. 5. 2002 / 16:57 | Vláďa |  
  |    |  | Nevím stopro, ale asi se Ti neobjeví. Stejně tak, když máš nesouhlasný název .. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   10. 5. 2002 / 13:38 | Marky Parky |  
  |    |  Ürcite se neobjevi.
 
 
Co se tyka tech letadel, tak FS98 vetsinou strasne blbnou => musej mit jiny modely.
 
FS2000 uz jsou na tom lip, i kdyz nektere taky blbnou. Ale nefungujou jim podvozky, pohyblive casti ( vtrule ), svetla a pod.
 
FS2002 co jsou delane v Gmaxu funguji tak, jak maji, ale problem je zase ve framerate. Ale dle meho nazopru nejpouzivanejsi letadlo, co ve svem poctu nejvice zatezuje framerate - tj. Microsofti nebo DF Bulik, uz ma vramci AI liners model hotovej a jen se dodelavaj repainty. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   10. 5. 2002 / 14:06 | Honza Vlk |  
  |    |  diky moc.
 
 
jinak teda jaky letadla do AI???
 
fs2002 modely nebo fs2000 ???
 
pripadne asi urcite nejsou vhodny modely
 
jako DreamFleet a podobny add-ony, ze jo ??
 
 
jsou uz nekde AI liners nejaky ???
 
 
 
ted sem si nastahoval fs98 letadla do ai
 
tak zkusim a uvidim..
 
 
diky
 
Honza |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   10. 5. 2002 / 16:22 | Vláďa |  
  |    |  Já se snažím najít buď gMaxová letadla (je jich bohužel jen pár - zatím) a nebo re-painty default FS2002. Na B737 je jich poměrně dost a naše nebe pokryjí. Dále mám A320 od Stone-a (taky je tam pár livrejí) a ARJ v barvách Brussels airlines. ATR 42 jsem už zmiňoval.
 
 
Pravidlo je, že všechna pěkná a vizuálně "vymakaná" éra sice fungují, ale za cenu velkého snížení fps - viz projekty Opensky, DF atd. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   10. 5. 2002 / 17:00 | Marky Parky |  
  |    |  Myslim ze Jirka Broz releasne prvni AI Liners kazdou chvili. Mam doma betamodel AI Liners bulika, protoze mu delam textury
 
a od te doby co ho pouzivam mam na LKPR 15FPS misto 5FPS  )). Jinak stahuju letadla pro FS2002, pokud existuji.
 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   10. 5. 2002 / 17:36 | Radoslav |  
  |    |  Ahoj Marky.
 
Prosim, muzes udelat nejake zakladni textury pro repainty, a hodit to i s letadlem na svuj web? At se rodina 737 rychle rozroste. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz k uprave AI tfc   10. 5. 2002 / 18:14 | Marky Parky |  
  |    |  | Co se tyka nejakeho zverejnovani, tak jsem Jirkovi slibil, ze dokud on nerekne, nepustim to ven. Jeste doladuje samotny model ( i kdyz textury uz budou stejne ) a chce vse vydat, az bude vic texturek hotovych, aby nebyl zmatek v releasech a pod. Zakladni textura pro repainty ale uz je hotova, tak ti ji poslu+nejake svoje hotove. Na pripadne zapojeni se do projektu kontaktuj Jirku osobne. |  
  |   |  
 
  |  
  |