FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 2. 8. 2025, svátek má Gustav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 problem s T/D Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:14
Dom
Zdar lidi,mam takovy problem,vzdycky kdyz si naprogramuji FMC,tak se mi bod T/D objevi prilis blizko destinace,s T/C je vse v poho
 1x  

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:32
Luděk Ch.
A z čeho usuzuješ, že je T/D příliš blízko destinaci? PMDG s tím problém nemá a umisťuje T/D tak akorát.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:38
Dom
usuzuu podle toho ze to psk nestiha klesat a offline ATC mi to vdycky rika driv,T/D se mi objevuje tak 70 nm od destinace a ve FL360 se neda zvladnout klesnout o 35000 stop
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:55
Rozšafín Ctibum   
MYslím, že je to obecně problém AP, i LD767ma trosku precenuje sve klesajici schopnosti. Doporucuji se na T/D vykaslat a zahajit klesani pekne podle vzorecku

Pocet FLs nutnych vyklesat x 3 = Xnm pred destinaci zahajit klesani.

Pro Tvuj pripad bych tedy klesal 35*3= 105nm pred cilem
 2x  

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:57
Luděk Ch.
PMDG s tím problém fakt nemá
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:57
Luděk Ch.
Na off-line ATC se vyprdni, ten to dává vždycky hrozně brzy A opravdu to nestíháš z T/D zklesat ani s občasným použitím speedbrakes? To se mi s PMDG nikdy nestalo a že už jsem toho nalítal Klesám normálně ve VNAV režimu a akorát ve chvíli, kdy je potřeba zpomalit před dosažením FL100 na 250kt, si FMC sám řekne o použití speedbrakes. Po zpomalení na 250kt už zase klesá sám bez problému. Napadá mně jedině to, že nemáš před vzletem správně zadanou GW?
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 10:32
Tragédie v JRD
no, musim rict, ze s PMDG 737 jsem (pri zacatku klesani v T/D) mel problemy s klesanim vzdy.... to ero se neda/lo smysluplne ubrzdit.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 10:42
Jandik   
S použitím VNAM nikdy problém nebyl s dobržděním, nastavím do legs na určitém bodu výšku a rychlost a FMC si to pohlídá a řekne si o draw req. Není problém, a co se týče manuálního brždění, vždy spoilerama zpomalíš jak potřebuješ. PMDG je tady v tom nejlepší.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 11:17
Luděk Ch.
To teda nechápu, mně se to nestalo nikdy Jedině na to může mít negativní vliv zadní vítr. Jinak jsem kdykoliv ve VNAV v pohodě doklesal a kromně krátkého použití speed brakes před proklesáním FL100, to fakt šlo bez jakéhokoliv zásahu do řízení.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 11:19
Jandik   
Přesně tam, podle mě špatně zadanou nad určitým bodem, jinak to není možný, hold to chce používat mapy, kde si vyčtu kolik mám mít třeba nad rasim atd, to bouchnu do legs a pmdgčko se už o vše postará.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 11:26
Latom   
Mám už s PMDG 737 nalétáno hodně a nikdy, opakuji nikdy jsem neměl s tím problém. Takže to bude někde mezi pc a židlí.
Jinak obecně platí, kdo čte mapy a kontroluje nastavení FMC tak T/D má včas a nemusí speedbrakes ani vytáhnout, při dodržení všech limitů a omezení. AIRACy jsou sice "dobře", ovšem někdy tam jsou i chyby. Navíc každý pilot by se měl naučit si vyrobit rozpočet na přistání i bez toho, aby mu to počítala FMC, která, což uznávám to někdy spočítá blbě.
Například: je blbost, když mi spočítá, že na 5NM mám klesat a ještě zpomalit ze 240 kt na 136 kt na přistání.
Takže před přistání a samotným T/D si to chce FMC zkontrolovat výšky a hlavně rychlosti. Aneb být stále před letadlem a ne za ním.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 11:29
Luděk Ch.
Tak tak
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 09:58
memorex
tak zacni klesat jeste pred znackou T/D
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 10:06
Dudko   
Občas sa mi stalo, že PMDG B737 nesklesalo úplne ideálne, ale potom sa to vyriešilo, keď som vo FMC v položke VNAV išiel do záložky pre DESC a tam do FORECAST a zadal som tam hodnotu vetra na letisku pristátia. Potom si FMC zvykne skorigovať zostupovú krivku a obyčajne je to už potom presné. Hodnotu vetra som si pozrel cez IVAP METAR a ako výšku som zadal nadmorskú výšku letiska.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 10:15
Luděk Ch.
Jj, to jsem si ani neuvědomil, pokud se lítá s real weather, může být v hladinách celkem silný vítr a pokud je do zad, může to způsobit problém s klesáním.
 

PMDG 737 problem s T/D   19. 12. 2008 / 17:24
FSPilot   
Ten problém pravděpodobně bude v nastavení PERF INIT a COST INDEXu
COST INDEX se nějak zahrnuje do výpočtů a podle něj pak éro klesá dřív nebo pomaleji, podle toho, jakou rychlost v závislosti na COST INDEXu vypočte + na stránce PERF INIT by mohly být zadané špatné parametry atd.

Jinak pokud nemáš nějaké aspoň základní znalosti FMC o principu, podle čeho to počítá, tak si zkus zkontrolovat, jestli máš zadanou příletovku, popř. vertikální profil tratě v LEGS
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ