|  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 15:00 | |
|  | Ahoj rposim vas jak udelam Lesk laku do repaintu??? nejak pres DXTBmp????? diky mafi  |
| |
|
 |  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 15:11 | |
|  | Hledej Alpha kanál. Bylo to tu mnohokrát. |
| |
|
 |  |  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 17:09 | |
|  | Alpha kanál je (pokud se nepletu) na průhlednost textur.
Odlesky bude dělat asi FSka defaultně u každého modelu. asi se to někde v nějakých cfg bude nastavovat, ale to budou vědět možná autoři modelů letadel  |
| |
|
 |  |  |  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 17:15 | |
|  | Pleteš
Alpha je jak na průhlednost, tak na odlesk. Pokud textura končí na "_T", tak se alpha kanál zobrazí jako lesk, pokud má na konci cokoliv jiného, alpha kanál bude průhledný. Ještě má na to vliv, jestli má daný materiál na modelu specular map, pokud ano, tak textura s alphou a s jakýmkoli názvem se zobrazí jako lesk. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 17:40 | |
|  | Takze ve Photoshopu vsecko udelam jedno barvou a ten zbytek zaa me udela ALPHA?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 18:08 | |
|  | Ve photoshopu:
V rámečku jak máš vrstvy, přepneš na channels a zmáčkneš tu šipku vpravo- New channel a odklikneš OK. Textura se objeví celá bílá, vybarvíš jí jakýmkoli odstínem šedi, kdy světlá je menší lesk, tmavší je intenzivnější lesk. Uložíš jako .psd a nahraješ do imagetoolu. Tam si zvolíš formát 32-bit, nebo DXT3 a uložíš jako .bmp. A je to.
Ale pozor, funguje to jenom pokud má model vlastnosti o kterých jsem psal o příspěvek víš...
Ivan |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Lesk laku 21. 12. 2008 / 17:43 | |
|  | Ah, tak díky za opravu Zase vím o něco málo víc  |
| |
|
|