FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: neuveritelne .... Jeden příspěvek | Celý strom
OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 21:56
Tragédie v JRD
... aneb, jak to dopada, kdyz nekdo, kdo nejspis bezne pise o tom, ktera serebrita se s jakou serebritou vyspala po vecirku, zacne psat o letadlech .)


http://web.volny.cz/magazin/drby/neuveritelne/clanek/~volny/IDC/100410/pilot-nebyl-dost-kvalifikovany-na-to-aby-pristal.html

hrom, sip a blesk jsou proti tomuhle naprosti amateri
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:12
Rozšafín Ctibum   
Mazec

Ale, napadla mne taková myšlenka. Chápu že je to fikce asi, ale mohlo by se teoreticky stát, že by padlo takové počasí, v takovém rozsahu, že by se letadlo dostalo do situace, že by nemohlo, kvůli certifikaci pilotů, přistát nikde ve svém dosahu ?

je mi jasné, že nějaký airliner - tomu to nehrozí, ale co nějaké lokální linky bez dlouhého doletu ?

A jak na to pamatuje předpis ?
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:15
donCarlos
Možná pro nás ještě méně znalé - o jaké certifikaci je vůbec řeč? Chápu, že nemá význam se odvolávat na ten "článek", ale nic od čeho by byla kategorie 5 mě nenapadá.
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:20
Tragédie v JRD
http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4250448/

tady k tomu neco je.... i k tem minimum ....
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   22. 12. 2008 / 09:47
step   
Z diskuse na airliners.net:

"At my airline, a new Captain must have 300 hours PIC on type before he can perform anything below an RVR 2600 landing or takeoff. An experienced Captain, but new on type must have 100 PIC on type before he can perform a CAT II or CAT III landing."

PIC - pilot in command = kapitán, nebo pilot řídící?
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   22. 12. 2008 / 10:49
leonell
Podle mně Pilot in Command.
Letící (řídící) je Pilot Flying PF (monitorující je Pilot Monitoring PM).
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:25
leonell
Pilot s 30letou praxí dostal nečekaně místo "svého" letadla Bombardier Q300 na let nový typ Q400 a na ten neměl kvalifikaci pro let za nízké viditelnosti.

http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Pilot-Not-Qualified-To-Land-In-Fog-Flybe-Flight-From-Cardiff-To-Paris-Forced-To-Turn-Round/Article/200812315185608?f=rss

   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:30
Lukas.wz   
Tim pádem ten člának zase takovej blábol není..
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:32
Tragédie v JRD
principialne ne. ale forma, jakou to bylo podano ...

abys aspon trosku pochopil o co vlastne slo, si to musis najit jinde ...
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:36
Lukas.wz   
Ale pokud te nezajímaj letadla a třeba si po nocích vyřezáváš betlémy nebo odebíráš časopis rybář a máš doma haldu prutů tak ti to prostě stačí, podivíš se nad tím že do toho vůbec ty lidi lezou a je ti to uplně stejně jedno jako předtím..
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 22:48
leonell
Ona ta společnost z toho asi měla problém, protože lidi vcelku logicky argumentovali že si zaplatili cestu a společnost nezajistila dopravu ač to bylo v jejích možnostech (Q400 technicky mohlo přistát na cílovém letišti v mlze kdyby posádka byla kvalifikovaná a s mlhou měla společnost počítat a rrrekvalifikaci zabezpečit nebo určit posádku jinou). Oproti tomu pilot byt pochválen Inspekcí za příkladné plnění svých povinností

Docela by mne zajímalo, zda se to kontroluje vždy ta kvalifikace posádky (v tomto případě inspekcí nebo francouzi, letecká společnost by mu nejspíš ještě poděkovala).


   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   21. 12. 2008 / 23:24
Rozšafín Ctibum   
Ja myslim, ze pilot si dost dobre nelajsne pristat pod sva vlastni minima. Prijit o praci je dost jednoduchy a s takovymhle vrubem by tezko nejakou dalsi hledal.

Takze imho si to piloti hlidaji sami.
   Seznam příspěvků  

OT: neuveritelne ....   22. 12. 2008 / 09:59
Flogger   
optimisto...
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ