|  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 21:56 | |
|  | | |
|
 |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:12 | |
|  | Mazec 
Ale, napadla mne taková myšlenka. Chápu že je to fikce asi, ale mohlo by se teoreticky stát, že by padlo takové počasí, v takovém rozsahu, že by se letadlo dostalo do situace, že by nemohlo, kvůli certifikaci pilotů, přistát nikde ve svém dosahu ?
je mi jasné, že nějaký airliner - tomu to nehrozí, ale co nějaké lokální linky bez dlouhého doletu ?
A jak na to pamatuje předpis ? |
| |
|
 |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:15 | |
|  | Možná pro nás ještě méně znalé - o jaké certifikaci je vůbec řeč? Chápu, že nemá význam se odvolávat na ten "článek", ale nic od čeho by byla kategorie 5 mě nenapadá. |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:20 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 22. 12. 2008 / 09:47 | |
|  | Z diskuse na airliners.net:
"At my airline, a new Captain must have 300 hours PIC on type before he can perform anything below an RVR 2600 landing or takeoff. An experienced Captain, but new on type must have 100 PIC on type before he can perform a CAT II or CAT III landing."
PIC - pilot in command = kapitán, nebo pilot řídící? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 22. 12. 2008 / 10:49 | |
|  | Podle mně Pilot in Command.
Letící (řídící) je Pilot Flying PF (monitorující je Pilot Monitoring PM).
|
| |
|
 |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:25 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:30 | |
|  | Tim pádem ten člának zase takovej blábol není.. |
| |
|
 |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:32 | |
|  | principialne ne. ale forma, jakou to bylo podano ... 
abys aspon trosku pochopil o co vlastne slo, si to musis najit jinde ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:36 | |
|  | Ale pokud te nezajímaj letadla a třeba si po nocích vyřezáváš betlémy nebo odebíráš časopis rybář a máš doma haldu prutů tak ti to prostě stačí, podivíš se nad tím že do toho vůbec ty lidi lezou a je ti to uplně stejně jedno jako předtím.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 22:48 | |
|  | Ona ta společnost z toho asi měla problém, protože lidi vcelku logicky argumentovali že si zaplatili cestu a společnost nezajistila dopravu ač to bylo v jejích možnostech (Q400 technicky mohlo přistát na cílovém letišti v mlze kdyby posádka byla kvalifikovaná a s mlhou měla společnost počítat a rrrekvalifikaci zabezpečit nebo určit posádku jinou). Oproti tomu pilot byt pochválen Inspekcí za příkladné plnění svých povinností
Docela by mne zajímalo, zda se to kontroluje vždy ta kvalifikace posádky (v tomto případě inspekcí nebo francouzi, letecká společnost by mu nejspíš ještě poděkovala).
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 21. 12. 2008 / 23:24 | |
|  | Ja myslim, ze pilot si dost dobre nelajsne pristat pod sva vlastni minima. Prijit o praci je dost jednoduchy a s takovymhle vrubem by tezko nejakou dalsi hledal.
Takze imho si to piloti hlidaji sami. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | OT: neuveritelne .... 22. 12. 2008 / 09:59 | |
|  | optimisto...  |
| |
|
|