FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 20. 10. 2025, svátek má Vendelín Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz na Gmaxáře.... Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz na Gmaxáře....   22. 12. 2008 / 20:23
Brácha
Zdarec vývojáři, mám dotaz kterej se týká gmaxu a přesněji objektů vytvořených pomocí "Rectangle" a jeho otexturování. V gmaxu se mi zobrazuje vše korektně ale ve FS je objekt šedý. Vím další možnost by byla udělat to z jiného boxu. Ale.. Neví někdo jak na to ??

Dík Brácha
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   22. 12. 2008 / 21:38
FSPilot   
Čéče, zkus jen dát textury v různých formách (DXT1, DXT3, popř. nechat 24-bit) a mělo by to jet. Rectangle je podle mě totéž, jako když si vezmeš Box a umažeš mu všechny stěny až na jednu. Já to zkoušel (teda myslím, že to na TWR mám a problém jsem neměl). Vyzkoušej a uvidíš. Kdyby nešlo, tak udělej Box a smázni všechny stěny Ta šedá může být fakt jen příčina špatné kompilace textur
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 09:21
Brácha
A nepleteš si to s Plane ??? Rectangle je uplně něco jiného...
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 09:24
Cesmina
Převedeš na editable mesh , namapuješ texturu a musí to chodit
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 09:38
FSPilot   
S Plane nemám žádné zkušenosti V Gmaxu už jsem něco málo vytvořil i jako rectangle. A pokud se v to Gmaxu zobrazuje správně (je vidět textura) a v FSce ne, tak je chyba buď v tom, že jsi ji zapoměl překopírovat do složky Texture ve složce tvého modelu (taky se stane - mě se to stává často ) a nebo ji máš ve špatném formátu
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 09:51
Brácha
Ne ne v textuře to nebude. Namapovaný to je dobře, textura je uložená na svém místě. viz screeny:
12568 B / 600 x 330 / terminal_gmax.jpg
23081 B / 600 x 302 / terminal_fs.jpg
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 09:57
Cesmina
hezký screeny , ale není z nich vidět , v jakém formátu je ta textura , ani jestli tam vůbec je
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 10:03
Brácha
Všechno je na jedné textuře, na screenu jde vidět že se něco zobrazuje a jen ten plášť budovy ne.
26121 B / 600 x 302 / 00012879.jpg
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 10:16
Cesmina
Tím je to jasný , chyba je na straně GMAXu , mně se taky jednou stalo , že v GMAXu to vypadalo dobře a takový to texture building se nevyexportovaslo, musel jsem udělat nový materiál a přemapovat to , je to zřejmě nějakej problém v multimateriálu, jak psal Anatolij , zkontroluj asm
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 09:56
anatolij   
Ještě si to můžeš exportnout do .asm a zkontrolovat obsah těch souborů, jestli tam není nějaká chyba. Podle mě ale není důvod, aby klasická Editable Mesh s UVW souřadnicemi a přiřazenou texturou dělala problémy. Ještě mě napadá - není tam třeba nějaký rozpor Material ID vs. multi/sub-material v Material Editoru?

Pokud to je ale editable mesh, s tex. souřadnicemi a texturou, pak si myslím problém není v gmax, ale někde na straně FS.
   Seznam příspěvků  

Dotaz na Gmaxáře....   23. 12. 2008 / 13:23
Brácha
Děkuji všem za rady. Nakonec to musel vyřešit Cesmina. tímto mu děkuji
   Seznam příspěvků  

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ