|  |  | Pomůže mi někdo? 22. 12. 2008 / 10:28 | |
|  | Dobrý den, kolegové. Mám FSX Deluxe a Windows Vista. Létám úplně v pohodě. Scenérie a 3D objekty jako třeba baráčky nebo letiště stahuju normálně a všechno mi jde. Horší to je u letadel. Buď repaint nebo celé letadlo, mi tam prostě nejde stáhnout. Chtěl bych se zeptat jestli to může být právě kvůli Vistě a nebo nějakou šikovnou radu od vás, jak to mám udělat. Předem moc děkuju. |
| |
|
 |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 10:34 | |
|  | 1) používej, prosím, něcoříkající nadpisy
2) ad repainty :
Pokud ten repaint nasadíš podle návodu + úprava aircraft.cfg, tak nejde, aby to neslo. Max se to muze nenacist, textura nemusi sedet, ale status "sedive letadlo" by mel fungovat stoprocentne. |
| |
|
 |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 13:00 | |
|  | borku vis ze ja mam taky tenhle problem,resim to tak ze do slozky texture dam textury repaintu a nic neprepisuju,jedine takhle mi to funguje |
| |
|
 |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 14:03 | |
|  | Tak děláš chybu někde jinde. V Aircraft.cfg se dá nejjednoduššeji přidat repaint tím, že zkopíruju [fltsim.xx] a vše pod ním (až do vynechaného řádku), udělám si tam stejnou mezeru, jako je mezi ostatními painty a vložím to tam. v těch hranatých závorkách pak přepíšu číslo na o jedno větší, než je ten předchozí a upravím řádek "texture=" a použiju tam název složky, ze které to ty textury má dávat (např. složka bude texture.repaint, tak napíšu do cfg texture=repaint) a není možné, aby to nešlo.
Čtěte readme a neměl by být problém. A pokud to bude jen repaint bez modelu (nebude obsahovat složku "model" a v ní nějaký soubor "xxx.mdl", tak logicky asi letadlo nebude vidět (to jen kdyby náhodou)  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 14:31 | |
|  | ale kdyz ti reknu ze u 739 mi to jde normalne a vsechno delam tak jak se ma,ale u 736-7-8 nejde nic. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 19:37 | |
|  | To bude tím, že to děláš blbě , nebo ten repaint není pro to letadlo, do kterýho ho cpeš
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 20:05 | |
|  | aha,takze repaint OK-TVC O2 neboli kyslik od travel servicu patri asi do pmdg 736,zajimave ze kdyz ho dam textury o2 jenom do slozky texture v pmdg 737-800 winglests a aircraft.cfg neprepisuju tak to jde,ale kdyz to delam ze vytvorim slozku napr.texture.o2 a v aircraft.cfg to upravim a misto x nahradim nasledujici cislo tak to nejde |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 20:37 | |
|  | Tak to bude asi tím, že ten repaint jako takový obsahuje JEN pozměněné textury od originálu a nikoliv všechny, které jsou potřeba na ten model.Takže když je nakopíruješ do stávající složky texture tak to přepíše jen ty repaintované.když je dáš do nově vytvořené složky, tak tam dáš jenom ty nově zrepaintované, ale chybí ti ty ostatní.Udělej kopii původní složky, tu si přepiš na texture.O2, nebo jak chceš a do ní pak nasyp ten repaint. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 20:45 | |
|  | ne ne,daval jsem nejdriv default textury a pak sem tam nacapo ty o2.a stjne nic nepomohlo.ted jsem rad ze mi to funguje jak mi to funguje |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 20:56 | |
|  | no ve fsx to takhle funguje. do složky s repaintem dáš pouze ty pozměněné textury a přidáš tam soubor texture.cfg do kterého dáš odkaz na adresář s texturama, které jsou pro všechny painty společné ...
takže ve finále máš adresář texture, kde jsou "univerzální" textury a jednotlivé složky paintů, kde jsou jenom třeba 2-3 textury ... užásná věc obvzlášť u komerčních mašin, kde by jinak každá složka měla třeba desítky textur ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Problém s repainty a modely FSX+Vista 22. 12. 2008 / 22:08 | |
|  | Ještě jedna věc, nesmí to mít shodný title s nějakým dalším letadlem, když je tam něco dvakrát, tak si myslím FS dokonce stěžuje varovnou hláškou...
Jinak ohledně [fltsim.xx], dejte si pozor, aby to bylo opravdu za tou poslední hromádkou s nejvyšším xx a napište xx + 1, když je to v opačném pořadí, tak to občas blbne, když to přehlídnete a je to dvakrát tak to nebude fachat nikdy...  |
| |
|
|