|  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 22. 12. 2008 / 20:23 | |
|  | Zdarec vývojáři, mám dotaz kterej se týká gmaxu a přesněji objektů vytvořených pomocí "Rectangle" a jeho otexturování. V gmaxu se mi zobrazuje vše korektně ale ve FS je objekt šedý. Vím další možnost by byla udělat to z jiného boxu. Ale.. Neví někdo jak na to ??
Dík Brácha |
| |
|
 |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 22. 12. 2008 / 21:38 | |
|  | Čéče, zkus jen dát textury v různých formách (DXT1, DXT3, popř. nechat 24-bit) a mělo by to jet. Rectangle je podle mě totéž, jako když si vezmeš Box a umažeš mu všechny stěny až na jednu. Já to zkoušel (teda myslím, že to na TWR mám a problém jsem neměl). Vyzkoušej a uvidíš. Kdyby nešlo, tak udělej Box a smázni všechny stěny Ta šedá může být fakt jen příčina špatné kompilace textur  |
| |
|
 |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 09:21 | |
|  | A nepleteš si to s Plane ??? Rectangle je uplně něco jiného... |
| |
|
 |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 09:24 | |
|  | Převedeš na editable mesh , namapuješ texturu a musí to chodit |
| |
|
 |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 09:38 | |
|  | S Plane nemám žádné zkušenosti V Gmaxu už jsem něco málo vytvořil i jako rectangle. A pokud se v to Gmaxu zobrazuje správně (je vidět textura) a v FSce ne, tak je chyba buď v tom, že jsi ji zapoměl překopírovat do složky Texture ve složce tvého modelu (taky se stane - mě se to stává často ) a nebo ji máš ve špatném formátu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 09:51 | |
|  | Ne ne v textuře to nebude. Namapovaný to je dobře, textura je uložená na svém místě. viz screeny:
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 09:57 | |
|  | hezký screeny , ale není z nich vidět , v jakém formátu je ta textura , ani jestli tam vůbec je
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 10:03 | |
|  | Všechno je na jedné textuře, na screenu jde vidět že se něco zobrazuje a jen ten plášť budovy ne. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 10:16 | |
|  | Tím je to jasný , chyba je na straně GMAXu , mně se taky jednou stalo , že v GMAXu to vypadalo dobře a takový to texture building se nevyexportovaslo, musel jsem udělat nový materiál a přemapovat to , je to zřejmě nějakej problém v multimateriálu, jak psal Anatolij , zkontroluj asm |
| |
|
 |  |  |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 09:56 | |
|  | Ještě si to můžeš exportnout do .asm a zkontrolovat obsah těch souborů, jestli tam není nějaká chyba. Podle mě ale není důvod, aby klasická Editable Mesh s UVW souřadnicemi a přiřazenou texturou dělala problémy. Ještě mě napadá - není tam třeba nějaký rozpor Material ID vs. multi/sub-material v Material Editoru?
Pokud to je ale editable mesh, s tex. souřadnicemi a texturou, pak si myslím problém není v gmax, ale někde na straně FS. |
| |
|
 |  |  | Dotaz na Gmaxáře.... 23. 12. 2008 / 13:23 | |
|  | Děkuji všem za rady. Nakonec to musel vyřešit Cesmina. tímto mu děkuji |
| |
|
|