|  |  | PROBLEM 8. 4. 2004 / 08:32 | Tomas |
|  | Jsem uplny zacatecnik,ale chtel bych vedet jestli se da v FS2004 prevazet lidi.Vzdy pristanu(Ruzyne)a nevim co dal,mam taxiovat na misto tak tam jedu a nic.Nemel by nekdo pro me prijet?Nejake schody nebo tak neco,protoze vim ze se tam daji otevirat dvere. |
| |
|
 |  |  | Re: PROBLEM 8. 4. 2004 / 10:43 | |
|  | ech .. Tomašu .. ked pises do subjektu problem .. popis aspon trochu ze o čom ... ) Slovo problem samo o sebe nikomu nič nehovori .. ) |
| |
|
 |  |  | Re: PROBLEM 8. 4. 2004 / 11:52 | |
|  | Ano! A to je všechno Jestli chceš převážet lidi, tak si musíš udělat kvalifikaci a lítat u nějakých aerolinek. Ale možná už za 30 let to půjde i v simulátoru  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PROBLEM 8. 4. 2004 / 12:02 | |
|  | Myslím že je 30let moc přehnaný..
Připravovanej Microsoft Train Simulator 2 už má animované cestujcí kteří nastupují a vystupují do vlaků...videl jsem to na videu od microsoftu. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PROBLEM 8. 4. 2004 / 12:12 | |
|  | No nevim... simulator si kupuju z jinych pohnutek, nez aby mi tam lezli cestujici (sice pekny efekt navic). Zrovna v pripade Microsoftiho Train Simulatoru --- realita dynamiky jizdy vlaku absolutne na hovno .... pokud sice pridaji lidi do novyh Train Simu ale nechaji puvodni dynamiku a souvisejici, tak to ve vysledku je produkt na hovno ...
Kdyz vysel Train Sim, byl jsem nateseny jako maly dite... ale ten produkt me neuveritelne zklamal ... amatersky vyrabene programy (RailSim, Zusi) byly co se tyce jizdnich a brzdnych vlastnosti vlaku uplne nekde jinde.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PROBLEM 8. 4. 2004 / 12:27 | |
|  | souhlasim...myslel jsem že se trbeba bude vlak naklanet do zatacek ale ono nic...jako by vlak nemel tlumice....ale to sem nepatri... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PROBLEM 8. 4. 2004 / 19:25 | |
|  | To je obecný problém simulátorů od MS. Krásný vzhled, spousta efektů a možností, ale na to základní - realitu pohybu - zapomínají. Bohužel, musíme počítat s tím, že jde hlavně o oslovení co nejvíce lidí, včetně laiků, tj. prodejnost. Kde jsou kvalitní simulátory, které se zaměřily na dynamiku a nejrealističtější chování bez krásných efektů? v ....  |
| |
|
|