FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PIC 737 - nejdou nahodit motory. PROČ? Jeden příspěvek | Celý strom
PIC 737 - nejdou nahodit motory. PROČ?   25. 12. 2008 / 20:10
knight
Zdravím,nevím proč, ale poprvé my nejdou nahodit motory. Hodnota N2 vyběhne na 14 víc ani prd. Tudíž nenahodím motor. Hraju si s tím problémem celé odpoledne a na nic jsem nepřišel. Posílám i screeny, pokud by jste tam viděli nějakou chybu.

Děkuji.
46593 B / 600 x 475 / Capture-1.jpg
37936 B / 600 x 424 / Capture-2.jpg
 

PIC 737 - nejdou nahodit motory. PROČ?   25. 12. 2008 / 20:15
Jahy
a máš L a R PACKS v OFF na tom screenu to mě to přijde že je máš v AUTO
 

PIC 737 - nejdou nahodit motory. PROČ?   25. 12. 2008 / 20:22
knight
OK
jsem to ale debil. Od 15 hod nad tím dumám.

Díííky moc.
 

PIC 737 - nejdou nahodit motory. PROČ?   25. 12. 2008 / 20:19
FSPilot   
L PACK a R PACK musí být vypnuty, pak dole L a R taky do OFF a mělo by to jít
 

PIC 737 - nejdou nahodit motory. PROČ?   25. 12. 2008 / 22:11
A.J.Scandall   
To L a R, tedy bleedy, se nechávaj pořád zaplý (vypínaj se jenom při určitejch závadách a při no-bleed takeoff)
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 14:46
knight
Při stoupání se po překročení výšky 10000 ft ozve zvukový signál a trvá celou dobu letu až do doby než klesnu zhruba pod 8000ft. Nevíte čím to může být. Zatím jsem s tímto letadem uskutečnil čtyři lety a stalo se mi to 3x. Nemůžu přijít na to proč.Přidávám screeny pokud se z nich dá nějaká chyba objevit.

Díky za nápady.
21553 B / 600 x 240 / 1.jpg
41055 B / 600 x 386 / 2.jpg
29201 B / 600 x 303 / 3.jpg
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 14:49
pseudoMates
PACKy nemáš ON. To je tušim i důvod, proč tenkrát řachnul ten Helios z Larnaky přes Antény do Práglu. Zapomněli připnout tlakování kabiny.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 14:56
knight
A kdy se dávají do polohy ON ?
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 14:58
maco
Hned jak nahodíš motory a vypínáš je až po vylodění cestujících.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:00
knight
Je to v checklistu toto: AFTER ENGINE START - Pack Switches.........Both Auto ?
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:37
pseudoMates
Jop.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:00
orangi
Pricinou nehody Heliosu bolo ze nemali nastavene tlakovanie kabiny v polohe AUTO ale v polohe MANUAL. Vtom pripade to bolo to iste akokeby nemali zapnute packy.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:39
pseudoMates
Nevim, jestli měli Manuál, nebo OFF.. Šlo o to, že byli těžcí a startovali v létě ve dne z letiště, kde je v noci 33°C. Ve dne je teplota ještě vyšší. V takových případech se tlakování vypíná, aby se zvýšila účinnost motorů. Aspoň takhle jsem to někde četl, tušim od Míry Dušínůj.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:47
Zouzman Air
http://www.youtube.com/watch?v=BQarZ9xIS-w
http://www.youtube.com/watch?v=kvvtc9Nrm4g&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zw7Xe5sKW1M&feature=related
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:48
orangi
Aspon na national geographics v serii relacii o leteckych nehodach to bolo.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:03
knight
Pak mi není moc jasný jakou hodnotu uvést do CABIN ALT.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:07
pilot_master   
Cabin ALT je podla mna nadmorska vyska letiska, z ktoreho startujes.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:17
Mike2811
Cabin ALT je tlaková výška kabiny - neměla by přesáhnout těch cca 10000 stop, jinak samozřejmě čím nižší hodnota tím líp, ovšem s ohledem na výkonnost klimatizace a taky na maximální možný rozdíl tlaků mezi kabinou a okolím. Toť zase můj názor...
P.S: V B744 je to celé plně automatické a ještě se mi to nikdy nerozbilo a v ATR jsem to sice zkoušel nastavovat manuálně, ale ihned jsem ztratil tlak nebo to naopak prudce tlakovalo až to překračilo limity, tak nevím, kde jsem udělal chybu...
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:44
maco
Když to tlakuješ automaticky (na ten automat je to nastaveno samo od sebe), tak do CABIN ALT není potřeba nic zadávat. Nastavíš jenom hladinu ve které poletíš a nadmořskou výšku letiště, kde budeš přistávat.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 15:11
XEAR
dělá to myslim to, že máš plynové páky na mod IDLE, vypni A/T a trochu pridej, melo by to prestat, jeste to jde nastavit na panelu, kde máš plynové páky, trim atd... je to vpravo dole a je u toho napsáno jeko CUTOFF Alarm nebo podobně, te to černý knoflík, tak na něj klikni a mohlo by to přestat

toť muj nazor
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 18:51
knight
Posunout páky jsem zkoušel, ale bez vypnutí A/T. Ten alarm jsem zkoušel vypnout, ale nepomohlo. Až se dostanu k FS tak vyzkouším obě varianty co jste mi poradily.
Díky.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 19:31
krupi
Zkus ještě přepínač pod Cabin altitude z GND do FLT ... to je taky v checklistu
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 19:44
pseudoMates
tohle dělá, když seš na finále a stáhneš na idle (mod idle neznám). Případně začneš vysouvat klapky s motory na volnoběh a nemáš podvozek. Vyrušit se to dá tlačítkem, jak píšeš. Ale to, co píše on, že má za problém, je čistě v tom, že to éro nemá natlakovaný.
 

PIC 737 - výstražný zvukový signál   26. 12. 2008 / 21:24
XEAR
tak to jo
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ