|  |  | | Jak na budovy ve FSSC? 26. 12. 2008 / 15:21 | |
|  | Tvořím autogen na podklady z maps2bgl ve FSSC (Flight Simulator Scenery Creator) a Rwy12 a narazil jsem na jeden problém - jak vytvořit autogenovou budovu s klasickou sedlovou střechou? Kromě plochých a pultových to umí jen jehlanové a ty v našich končinách nejsou zrovna typické. Jediný způsob, který mě teď napadá, je vytvořit dvě budovy se šikmou (pultovou) střechou a "přilepit" je k sobě. Poradí mi někdo, jestli to jde jinak? Díky moc  |
| |
|
 |  |  | | Jak na budovy ve FSSC? 26. 12. 2008 / 22:05 | |
|  | Nevím, o co ti konkrétně jde , autogenový budovy se dělají buď annotátorem, nebo přes AgenT , u těch nemáš možnost tvar střechy ovlivnit, další možnost je používat skupinu building přes xml , to ovšem už není autogen a možnost dát tam sedlovou střechu máš , dávat autogen před FSSC je poněkud neschůdná cesta
|
| |
|
|