|  |  | FSX DX10 preview, nefunkcne nocne textury 27. 12. 2008 / 13:46 | |
|  | Zdravim.
Prosim, mam tu jeden velky problem so zobrazovanim nocnych textur vo FSX s DX10 preview.
Nechcu sa zobrazovat textury, ktore maju v nazve *_lm.bmp
Skusal som vsetky formaty od 8bit, 32bit, DXT1, DXT3, vysledok je stale rovnaky ako na obrazku.
Mate s tym niekto skusenost ?
Ak vypnem DX10 preview, vsetko ide v pohode.
Diky |
| |
|
 |  |  | FSX DX10 preview, nefunkcne nocne textury 27. 12. 2008 / 13:58 | |
|  | Prostě některé addony nemají podporu DX10 a nevybarvý se. Pokud bys měl celou FSku jen s default addony tak ti to půjde.
Nastav si DX9 a všechno bude v poho. |
| |
|
 |  |  |  | FSX DX10 preview, nefunkcne nocne textury 27. 12. 2008 / 13:59 | |
|  | Ale on je autor toho addonu a ptá se, jak to změnit, aby to šlo i s DX10. |
| |
|
 |  |  | FSX DX10 preview, nefunkcne nocne textury 27. 12. 2008 / 14:26 | |
|  | Jestli pracuješ s FSX SDK a máš ho nainstalovaný v (g)maxu, tak zkus nastavit u materiálu - Specular color - černá, Specular value 50, Emissive Blend: Blend, do Diffuse map dat normální texturu a do Specular map dat noční nexturu a nazvat ji xxx_Night. Možná by to mohlo pomoci |
| |
|
 |  |  |  | FSX DX10 preview, nefunkcne nocne textury 3. 1. 2009 / 19:22 | |
|  | no...
nejak si s tym neviem poradit,
sdksfx som nejak nepochopil a pracujem so starym sdk (makemdl.exe)
to nove sdk je pre max7 v gmaxe mi to nejak nechcelo ist.
ak mi date nejaky link na zrozumitelny navod ako to spojazdnit budem rad.
ten od mrkvosoftu je asi pre mimozemstanov.
tu nocnu texturu by som mal dat do selfillumination, ale potom mi to nechce vyexportovat.
z predchadzajuceho prispevku nerozumiem tomuto:
Emissive Blend: Blend
dik |
| |
|
|