|  |  | Boening 747 přistání ILS po 101. ! 8. 4. 2004 / 14:44 | Roverek |
|  | Hlavně mi prosím nepiště že už to tady 100x bylo ať hledám v historii. Je to fakt nepřehledné.
Situace: Mošnov, NAV 1 110,95 přepnu APR, mám 180 uzlů, klapky na 5° a mašina se hezky srovná, zhasne ALTt, začne to pěkně klesat, ale co rychlost ? Nesnižuje se a ručně to neukočíruju. Takže buď přistanu na konci dráhy a nebo 500 m před prahem. Pomuže někdo ? Kdy s kolcama ven a kdy tam vervat jaké klapky, popř. spojlery ? Děkuju za pomoc všem kteří mě neodkážou na historii fora. |
| |
|
 |  |  | Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 8. 4. 2004 / 14:47 | |
|  | hihihi, neodkážu tě na historii, neboj. Odkážu tě na dvě věci:
1. na zdravý rozum
- 180kts s B747-??? předpokládám -400 na klapkách 5 je hoooodne nestandardní postup
2. na manuál (chápu, že třeba není k tvému aktuálnímu éru), ale existuje k jiným. Minimálně checklisty
Karel |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 8. 4. 2004 / 14:53 | Roverek |
|  | No ještě jsem zapoměl dodat že jsme ve škole neměli angličtinu a jsem rád když se prokoušu ATC. Prosím česky a polopatě. Jsem synek z dědiny který lítá na blaníku... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 8. 4. 2004 / 16:28 | |
|  | Jak uz rekl Karel, rozhodne to chce klapky minimalne 25 a jinak nevim jakej model pouzivas, ale vesmes veskere 747 by meli mit autotrotle, tedy automaticke udrzovani nastavene rychlosti, takze pak pouze rikas letadlu, jakou rychost ma udrzovat a je to. Tim padem plati, ze jakmile vysunujes klapky, pripadne podvozek, muzes takto velmi jednoduse korigovat a udrzovat zvolenou rychlost. Podvozek se vysouva jak kdy... pracuju na Suchdole, takze musim rict, ze v praxi vysouvaji piloti pri priblizeni na LKPR 24 podvozek zhruba v rozmezi +/- usazeni do ILS nekteri tesne pred a nekteri tesne po, idealne kdyz se ti letadlo na rezim APP srovna smerove, ale stale jeste udrzuje ALT a ceka na protnuti sestupoveho paprsku |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 8. 4. 2004 / 19:20 | Roverek |
|  | Takže opravdu se to nastavuje ručně ? Není nic co by korigovalo tu rychlost automaticky jako se koriguje ALT ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 8. 4. 2004 / 22:20 | |
|  | Jezisi ted ti to pisu! Jak to chces nastavovat automaticky? To jako, ze by to letadlo samo poznalo v jakej je rezimu letu a automaticky udrzovalo optimalni rychlost? Ja myslim, ze bohate staci automatickej udrzovac nastavene rychlosti, preci vis, jak rychle mas u daneho typu a faze letu letet, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 9. 4. 2004 / 07:23 | |
|  | jo rychlost jen rucne.. na N1 je to asi 40-45procent. a ty klapky min25 a kratsi runway 30, ale zalezi na vaze 747 je dost tezka. |
| |
|
 |  |  | Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 9. 4. 2004 / 07:45 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Boening 747 přistání ILS po 101. ! 9. 4. 2004 / 09:40 | Roverek |
|  | Tak teda dík - tohle už nějak přelouskám ! |
| |
|
|