|  |  | Větroň. 8. 4. 2004 / 08:01 | Amatér |
|  | Prosim měl bych ještě jeden dotaz, chi lítat s větroněm ve Fs2004 a nevim jak to dosat do vzduchu. |
| |
|
 |  |  | Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 08:04 | |
|  | Přes Y zapnout slew mode, Q potom zvyšuješ rychlost stoupání, A snižuješ. Až jsi tak kde chceš, Y vypneš slew mode.
Jinak to tu už bylo taky snad 100x. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 08:38 | |
|  | a nebo tu jeste nekdo kdysi mluvil o jine variante a priznam se libi se mi vic, nez slew, ikdyz by se k tomu dalo mit spoustu vyhrad ten zpusob spociva v tom ze zacinas s vetronem na draze, das si mapu a po jejim levem okraji ( fs2004, nevim jak jine ) jsou policka jako vyska a rychlost.rychlost das na 100 a aktualni vysku zvednes treba o stopu.kdyz zavres mapu zacnes presne tam co jsi byl, o stopu vejs a s kilem na budiku kdyz privres obe oci, vzdalene by to mohlo pripominat navijakovej start Tot zpusob onoho autora jehoz jmeno si nevybavuju, vyzkousej a uvidis.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 08:52 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 12:47 | |
|  | coze ? co to melete, kelisova ?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 13:00 | |
|  | Ať se propadnu do západního německa, velebnosti...vážně VET...Virtual Engine Technology |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 13:01 | |
|  | http://www.volny.cz/kochm/6_page.htm
VET technologie pro odstartovanim s vetronem ze zeme, bez traparen typu slew mod
(zkracene... po dobu startu se z vetrone stava letadlo se slabym proudovym motorem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 13:04 | |
|  | A trosku do prodrobna... tato techologie ti vetron dovybavi slabsim proudovym motorem, ktery ma ruzna omezeni, aby nesel pouzivat za letu (jde ho zapnout POUZE na zemi, a pokud ho nevypnes driv, tak se vypne automaticky ve vysce ground + 300 metru) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 13:46 | |
|  | jasnacka, to zni dobre, pohledam a vyzkousim, slew je opravdu zhuverilost na litani s vetronem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň. 8. 4. 2004 / 16:05 | aardwark |
|  | samozřejmě ale, ten motor nemá žádnou hmotnost. jinak by si ten blaník,či co,s tím asi neporadil. někde ve starších L+K k tomu jsou články. zkusím to pohledat a hodit sem nějaký odkazy na stránky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Větroň. 9. 4. 2004 / 07:01 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Větroň - možnost navijákového startu ve FS2004 10. 4. 2004 / 16:23 | Koch |
|  | Otestoval jsem své letadla VT116 a VSO10 a taky L13 na možnost použití navijákového startu ve FS2004 a napsal pár poznatků jak na to na
http://www.volny.cz/kochm/FS2000-c.htm
snad to někomu přijde vhod....
Pokud by se někomu kdo má naistalované C++ chtělo ten přístroj VET upravit pro FS2004, zdroje jsou ke stažení tamtéž - já na to momentálně nebudu mít čas... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Větroň - možnost navijákového startu ve FS2004 10. 4. 2004 / 18:09 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Větroň - možnost navijákového startu ve FS2004 10. 4. 2004 / 18:23 | |
|  | Jirka Masnik dela uplne novy VET, s novymi vychytavkami. Bude doufam jak v moji nove Vose, tak casem i v MLKove novem Blaniku. |
| |
|
|