|  |  | FSX.cfg nastavenia 27. 12. 2008 / 18:13 | |
|  | Ahojte. Mohli by ste sem napisat nejake osvedcenie nastavenie co zlepsi chod FSX.
Mna by zaujimal problem s lepsou dohladnostou textur. Zda sa mi ze sa nejak moc v malej vzdialenosti rozmazavaju. |
| |
|
 |  |  | FSX.cfg nastavenia 27. 12. 2008 / 18:52 | |
|  | Na to rozmazávání pomáhá zvýšit level of detail radius přímo v nastavení FS. Ještě je na to řádek v FSX.cfg, konkrétně LOD_RADIUS=2.50000 (to je na minimum) a při ručním přepsání na 10 to vypadá jako dole na obrázku, problém je v tom že se to načítá podstatně delší dobu a ve větší dálce bude i autogen... A mě se to dost seká , ale ty máš lepší pc tak vyzkoušej. Ve větším je tady: http://www.deltadesign.ic.cz/Plzen.JPG
Je dobrý všimnout si nádrazí a vagónů vlevo, ty jsou plně vykreslený a jsou od letadla 6km. |
| |
|
 |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 27. 12. 2008 / 19:13 | |
|  | Mne to nefuguje . Napisal som to do cfg ulozil pustim FS ale je to stale rovnako. |
| |
|
 |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 27. 12. 2008 / 19:20 | |
|  | Aha, koukám do toho znova a ono si to samo přepsalo zpátky na 4.5, což nejspíš odpovídá maximálním detailům, takže pardon, tudy cesta nepovede. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 27. 12. 2008 / 19:28 | |
|  | Je tam nejaka zmena ale minimalna. Urcite nie ako u teba. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 27. 12. 2008 / 19:32 | |
|  | Pak mě teda ještě napadá, že by mohl být nějaký parametr při vytváření orta v resampleru, který by to ovlivňoval, ale jenom hádám... Já to dělal pomocí Maps2Bgl s Compression 80. |
| |
|
 |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 28. 12. 2008 / 07:39 | |
|  | Jen dotaz , takhle to vypadá při letu , nebo po pauze a počkání až se to všechno načte ?
|
| |
|
 |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 28. 12. 2008 / 12:17 | |
|  | to by byl zázrak, aby se to takhle načítalo během letu při 900 km/h. Je to po chvilce s pauzou. Důvod proč jsem to típnul takhle je ten, že brendon má o někiolik tříd lepší sestavu než já a tak jsem předpokládal, že to jeho pc utáhne při běžném letu. Jinak mám v nastavení minimání LOD, právě kvůli tomu, že lítam jenom s MiGem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 28. 12. 2008 / 16:33 | |
|  | Zapol som Anti-Aliasing a vylepsilo sa to ale nie tak ako to mas ty na obrazku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 28. 12. 2008 / 17:00 | |
|  | Podle mě má to ortho jak ve FS9, tak ve FSX nastavenou velmi nízkou prioritu načítání , ve FS9 např při letu ATR v hladině 120-140 se to prostě pořádně nenačte, i když FPS neklesnou pod 50
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | FSX.cfg nastavenia 28. 12. 2008 / 17:49 | |
|  | To, že když letíš vysoko se orto načte např. 10m/pix, způsobuje právě ten Level of detail (LOD). Takže pokud máš level of detail v nastavení nastaven na max a vypadá to jinak než u mě, tak jediný, co doho ještě může nějak promlouvat, je resampler, kde se musí někde nastavit vlastnosti orta. ale do toho jsem nijak nešahal, takže pokud jste s tím ani vy nelaborovali, tak tam by taky neměl být problém.
Pro Brendona: kdyžtak zkus na chvíli dát pauzu a uvidíš jestli se to nějak vybarví, pokud ne, tak ještě můžeš zkusit dát refresh scenery, já to mám jako klávesovou zkratku shift+ S, ale myslím, že to není defaultní a musí se to nastavit v controls. Jenom se ti znova načte scenérka se vším všudy, pokud to bude stále mizerný, tak to bude v ortu a ne v nastavení FS. |
| |
|
|