|  |  | | Stoupavost737&dc9 9. 12. 2003 / 20:00 | Glagol |
|  | | Ahoj lidi, mohl by mi někdo říct jakou má asi praktickou stoupavost 737, řekněme s cca 50% paliva. Zdá se mi že je to v fs2002 trošku moc. Klidně 3500ft/min. Podobně funguje např dc9 od ffg. Když to porovnám s rusákama, tak ti jsou mnohem níž (134,154). Např tyto typy nejsou schopné startu v LKKV (což mě sere), i když prakticky to funguje. |
| |
|
 |  |  | | Re: Stoupavost737&dc9 10. 12. 2003 / 05:39 | |
|  | na to su tabulky... pravdepodobne to zalezi aj na loadsheete,.. bolo by dobre, keby sa tu vyjadril odbornik - AJS ) ale 3500 skoro na minimalke by mohlo byt... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 12. 2003 / 09:05 | |
|  | 3500 ft/min stoupe 737 uplne v pohode (teda do urcity vysky).
Alespon jsem to videl na tom videu co bylo dodavane k DF737... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 12. 2003 / 09:07 | |
|  | | Přesně tak 3500ft/min není při menším množství paliva pro 737 žádný problém. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 12. 2003 / 13:59 | Glagol |
|  | | Beru, jen mi to připadalo jako příliš velký rozdíl oproti např. T134. Rozdíl ve výkonové hmotnosti tak velký zase není. Možná to tvůrci modelů ruských letadel drobet přehnali v negativním slova smyslu. Podobné je to např. s přistávacími vlastnostmi. Nemá snad někdo zkušenosti se sovětskou technikou in natura? Moc by mě zajímala realita. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 12. 2003 / 14:03 | |
|  | | A kolik stoupa ta sovetska technika v simu? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 12. 2003 / 15:35 | glagol |
|  | | 154ka má něco přes 2000 tak do 20000, přes 30000 pak asi 1300 dle hmotnosti. To vše při cca 260kt. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 9. 4. 2004 / 22:15 | držka z lesa |
|  | | joo a jak se to dělává v reálu, kolik se stoupá u 737??? 3500ft/min? mě to přijde trochu moc... a při kolika ti se teda přistává?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 9. 4. 2004 / 23:21 | |
|  | 737 s palivem na 2 hodinový let s běžným zatížením po startu stoupá těch 3500ft/min naprosto v pohodě, zvládne i víc př menším zatížení. Nad FL30 je to už ale jen okolo 1000ft/min. A na přistání se už nestoupá ale klesá, napřed 2-3000ft/min a ve finále 7-800 ft/min. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 9. 4. 2004 / 23:49 | držka z lesa |
|  | | cožeee??? fakt se klesá 3000??? já nikdy ve FS nejdu pod 2100, protože já pak letím třeba hodně dlouho před letištěm v jedné výšca např. 3000 ft, ale když sem letěl v reálu tak mě přišlo že začal klesat a pořád klesal až do úplného finále, že nikdy sme neletěli rovně např. ve FL200, jak to dělá FS tak nevíím... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 4. 2004 / 00:49 | |
|  | vubec nesmis porovnavat real s FSimem ))) srovnavas dve nesrovnatelne veci, zejemna oblast kolem ATC je hooodne neporovnatelna.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 4. 2004 / 10:17 | |
|  | ATC ve FS tě na klesání posílá proti reálu zbytrečně moc brzo a daleko od letiště, takže pak opravdu letíš dlouho v nižších hladinách. V reálu je to většinou tak, jak píšeš, klesat se začíná až tehdy, aby letadlo na letiště doklouzalo s motory téměř na volnoběh a pokud možno naráz, bez zastávek v různých výškách. Správný bod pro zahájení klesání spočítá palubní počítač v závislosti na mnoha parametrech, hlavně rychlosti větru. Během klesání pak ATC povoluje nižší hladinu vždy chvíli s předstihem, aby nebylo nutné klesání přerušovat. S vyjímkou vyčkávání nebo vyhýbání se jinému provozu. Jinak jsem napsal, že nad FL30 stoupá už jen okolo 1000ft/min, samozřejmě jsem myslel nad FL300 Jak píše kolega piErcE, tak opravdu nelze srovnávat sim s realitou, hlavně to ATC Uvidíme, s čím přijde FS2006  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 4. 2004 / 12:37 | |
|  | | To co pises (ze letadlo zacina klesat az v okamziku aby pak doletelo rovnou na drahu) je mozne leda tak v oblastech a okoli letist, kde je minimalni provoz (v porovnani s jinymi letisti tam jeste furt ta Praha patri) ... ale jinde se ti IMHO klidne muze stat, ze zacinas klesat uz hodne brzo ... a sklesavas postupne... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 4. 2004 / 12:56 | držka z lesa |
|  | jojo dík moc, mě to jenom tak zajímalo víte |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stoupavost737&dc9 10. 4. 2004 / 15:44 | Držka z lesa |
|  | | No a ještě co se týká toho ATC... nechcete někdo brknout do Microsoftu, že všechno se snaží dělat co nejvíc podle reality, ale s tím ATC se ehm... celkem hodně sekli??? Např. když startuju na Ibize z RWY06 a letím na Mallorcu, tak změním HDG asi o 3 stupně a jsem prakticky v ose dráhy, tak proč mě říká že mám točit na ňákých 270??? Vsadím se že v reálu to tak asi nebude, co?? |
| |
|
|