|  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 22:47 | |
|  | Zdravím, Mám menší problém u Airbusu A320. U tohoto modelu mám despleje takové hodně tmavé oproti A321 a A319. Ty jsou v pořádku. Jenom A320 mám strašně tmavé displeje. Dá se to nějak napravit. Přidávám screen Díky |
| |
|
 |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 22:50 | |
|  | On ten playstation nemá nastavení světelnosti displayů..? |
| |
|
 |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:05 | |
|  | No prave ze nema u A320 mi to blbne a u tech ostatnich je to OK |
| |
|
 |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:05 | |
|  | Jestli myslíš automatickou úpravu jasu, tak má ale jaksi ne v simu :/ |
| |
|
 |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:05 | |
|  | Najedeš na display myší a točíš kolečkem do požadované světlosti. |
| |
|
 |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:08 | |
|  | Jééé už to jede... Jo a Jindro ještě něco když si takovy odborník na Airbus. Jakto, že u klesání do konečně destinace mám třeba T/D vzdálený třeba 150nm od VOZ. Třeba dneska sem letěl z LZIB-LKPR a při klesání mám decel že, točím na vožice a na navigačním displejí mám třeba po vozicich dalsi point příletovky ale on se mi po vozicich netoci na point ,ale na t/D co je třeba 30nm vzdaleny pryč. To nechapu. nebo třeba při startu z LKMT letím na TBV a mam tam nějaký decel (T/C) a zase mimo trat. Jak je to možné? |
| |
|
 |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:11 | |
|  | Taky mi to dělá, vidím v tom v tuhle chvíli jedinej závažnej problém s těmahle airbusama. Nikdo mi doteď nebyl schopen říct, proč to dělá, ani jak to spravit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:16 | |
|  | No právě mě to jakoby hodí uplně někam jinam a vychílí z tratě. Což mě štve že se musím hrabat v FMC abych doletěl tam kam chci. |
| |
|
 |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:23 | |
|  | Za prvý, prosím neříkej mi tu "odborník na airbus", to určitě nejsem, mám rád všechny éra stejně a navíc mi pak píšou různý lidi a snažej se mi vysvětlit,že airbus je vlastně h**no letadlo.
Za druhý - z Flight Crew Training Manualu:
It may be useful to programme the FMGS in the following order.
Remember to fill in all the amber boxes. Enter other information as time allows.
- INIT A page
- F-PLN page A & B
- SEC F-PLN
- RAD NAV page
- INIT B page
- PERF page
Za třetí, pokud ti to letí jinou tratí než je potřeba, tak jseš přeci pilot, tak to zkoriguj, od toho tam přece jsi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:25 | |
|  | Zkusim to tak vyplnit pokud nepomůže tak ti pisnu na ICQ |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:36 | |
|  | No, ne že by na reálných postupech u tohohle modelu nějak zvlášť záleželo... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:38 | |
|  | No ikdyž to je taky tak ,ale za zkoušku nic nedáme Nicméně zkusím a kdyžtak se ozvu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:40 | |
|  | Ony se tyhle "slepé" větve dělají když třeba zadáš příletovku, pak jí chceš změnit a ono to udělá přesně to co píšeš. Nevím jestli to je nějakou chybou v modelu, nebo fakt chybou v postupu zadávání do FMGC. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:48 | |
|  | Já bych to typl na chybu modelu ,protože i když dám dobrou příletovku a neměním ji tak to tak zůstane. A blbou příletovku u Airbusu je nemožné zadat. myslím tím N/A for ranway jak občas napíše PMDG |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 30. 12. 2008 / 23:57 | |
|  | No to jo, ale když volím jinou příletovku na tu samou dráhu, nebo i když změním STAR i s dráhou, tak to dělá... Darmo mluvit. |
| |
|
 |  |  |  |  | Airbus A320 Display Setting 31. 12. 2008 / 15:31 | |
|  | Čau, na toto někdy pomůže dát direct na nejbližší bod v letovém plánu. |
| |
|
|