|  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:26 | |
|  | Ahoj kluci,
prosím pomozte mi, když už jsem po dvou dnech rozchodil FS9 s TileProxy tak se mi textury země zobrazujou v dálce hodně rozmazaný, podemnou méně ale hlavě taky kostičkatý. Můžete mi prosím pomoci? A ještě prosím můžete vysvětlit blbýmu co je FPS a kde se nastavuje??? Díky za jakoukoli dobrou radu.
M. |
| |
|
 |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:33 | |
|  | | zapnout antialiasing v ovladacich karty a/nebo bilinear/trilinear filtrovani v nastaveni fsky. |
| |
|
 |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:40 | |
|  | | Děkuji a prosím kde najdu to nastavení v té FSce??? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:45 | |
|  | | Hele sorry, ale to ti fakt nereknu. zalozky s nastavenim jsou v fsce asi 4.. tak zkus vzit tu mys do ruky a ty ctyri zalozky si prohlidnout. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:47 | |
|  | Já už jsem to nastavil ale zatím neshledávám žadný rozdíl |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:47 | |
|  | | ok .. tak pak bude potreba nastavit antialiasing v ovladacich graficky karty.. tam je to odvisle od graficky karty... (nvidia/ati) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:59 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:04 | |
|  | | Promin, ja nejsem s pocitacem zas az takovy kamarad, poradis mi kde ty ovladace zhruba najdu a to nastaveni??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:09 | |
|  | Tohle s antialiasingem nemá nic společnýho, pokud tomu dobře rozumím, tak se ti rozmazávají jen textury země, je to tak? Letouny a objekty mají hladké hrany a ostré textury.
Napiš jakou máš sestavu a na jakou úroven máš nastavenu kvalitu a detaily grafiky.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:14 | |
|  | ale to vis ze ma. vyply antialisng (resp. dle pojeti fsky filtering) poznas nejvice prave na texturach zeme. at uz orto, tak defaultnich. na modelech letadylek to tolik znat neni.
ono je, pravda, taky otazka, co mysli tim kostickovanim....
takze kdyz uz sem neco davat, tak screenshot ... .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:15 | |
|  | | No sestav bohužel neznám, k tomuhle compu jsem prisel jak slepej k houslim. FSku mam nastavenou na Ultra Hight. Ano mám roumazaný textury země a jsou kostičkováný, vše ostatní je OK. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:27 | |
|  | | zkus z toho udelat screen shot a poslat ho. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:35 | |
|  | | poradis prosím program pro dělání screenů??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:36 | |
|  | | Obycejny ALT+PRINSCREEN, nebo fraps |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:39 | |
|  | | zmineny alt-printscreen a pak malovani, vlozit, ulozit jako gif, a poslat sem |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:41 | |
|  | | Proc s ALTem? jde to normalne bez. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 21:54 | |
|  | | print screen vyfoti celou obrazovku .. alt print screen jen aktualni okno .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 22:01 | |
|  | Tk zde přikládám screeny, doufám že pomůžou objasnit závadu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 22:07 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 22:16 | |
|  | heh .. ja tam teda kostickovani nevidim jenom par , danych nejspis kompresi obrazku uz nekde na urovni google earthu 
tak ted uz by fakt pomohlo i info o sestave... bud mas spatne nastaveny tileproxy a nebo je tam nejaka hodne slaba gk ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 22:24 | |
|  | | No pravda ja jsem to restartnul a kostičky zmizely. Tak co jsem našel tak mám: Intel Pentium, Procesor 1,86Ghz, 504 MB RAM |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 22:38 | |
|  | Tak tohle je například Baranďák |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 22:58 | |
|  | | mam obavu, ze v tomto pripade je "problem" uz v pocitaci .... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 23:07 | |
|  | | A myslíš že by bylo lepší s tímhle compem zkusit maps2bgl??? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 23:09 | |
|  | | ne. vzhledem k tomu, ze oboje dvoje je defakto to same, tak vysledny efekt bybyl stejny |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 23:12 | |
|  | | Tak mam asi smulu. Tak ale díky za pomoc a vysvětlení. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 3. 1. 2009 / 00:23 | |
|  | | Zalezi, jake rozliseni (LOD) mas nastavene v FSce a v souboru proxyuser.ini. Pokud ho mas nastaveny na malou hodnotu, bude to delat "kosticky", protoze se mala textura musi natahnout na velikou plochu. Pro FS9 je max rozliseni tusim 4m/px, FSX zvlada az 30cm/px (tusim LOD 17). V tvem pripade se vsak obavam, ze vyssi rozliseni ti PC stejne zvladat nebude, 500MB RAM je na ortofoto ve vyssim rozliseni strasne malo. |
| |
|
 |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 20:39 | |
|  | | FPS - Frames per second - snímky za sekundu - z toho se ti odvíjí jak je hra plynulá, nenastavuje se to, ale změněním detailů se ti toto číslo změní |
| |
|
 |  |  |  | | Rozmazané a kostičkaté textury s Tileproxy. Prosím pomozte... 2. 1. 2009 / 23:17 | |
|  | | Aby to pochopil, FPS se nenastavuje aktivne, ale spis pasivne. FPS zavisi na vykonu cele sestavy vs. nastaveni detailu. U FSky a nejakych dalsich her se pak da nastavit tzv FPS lock, ktery nedovoli jit FPS vyse nez v tom nastaveni, nekdy to pomaha lepsi plynulosti. Ale FPS se primarne nenastavuje, je to proste vysledek rychlosti vykreslovani zavisly na vykonu sestavy. Tak jako treba rychlost auta zavisi na motoru a dalsich jeho dilech. |
| |
|
|