|  |  | | Dokument o letišti HONGKONG 3. 1. 2009 / 11:38 | |
|  | | Dneska odpoledne na CT2 ve 14:40. |
| |
|
 |  |  | | Dokument o letišti HONGKONG 3. 1. 2009 / 11:42 | |
|  | | a v 16:10 nova "STAV NOUZE" |
| |
|
 |  |  |  | | Dokument o letišti HONGKONG 3. 1. 2009 / 12:51 | |
|  | "Katastrofický film USA"... Jéé, to zas bude komedie  |
| |
|
 |  |  | | Pohár Ivana Tučka 3. 1. 2009 / 12:16 | |
|  | Letecká akrobacie - 12:20 ČT4 Sport. Dnes je to úplný letecký den  |
| |
|
 |  |  |  | | Pohár Ivana Tučka 3. 1. 2009 / 12:39 | |
|  | | Visat Exploer 23:50 BOEING 787 vs Airbus A380 male lehke ekonomicke letadlo nebo vice ldi co zvitezi? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Pohár Ivana Tučka 3. 1. 2009 / 13:37 | |
|  | | No aj keby malo 787 2x mensiu spotrebu ako a380 tak je to asi jedno lebo a380 vezme naraz 2x tolko ludi. Je to vyrovnane. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Pohár Ivana Tučka 3. 1. 2009 / 13:51 | |
|  | Pokud to letadlo naplní.
Ale ten původní příspěvek byl poukázáním na film, ne diskuzí nad tématem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Pohár Ivana Tučka 3. 1. 2009 / 13:55 | |
|  | To právě není tak jednoduché. Jde o dva zcela odlišné pohledy na leteckou dopravu. Zatímco Airbus si myslí, že se lidé budou slétávat na velká hubová letiště a odtud cestovat opět na velká letiště, Boeing prosazuje spíše variantu přímějších letů a více spojení. Např. pošleme každé ráno jeden A380 pro 600 lidí, nebo uděláme jeden spoj ráno a jeden večer každý pro 300 lidí. A vo-vo-vo tom to je  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Pohár Ivana Tučka 3. 1. 2009 / 21:14 | |
|  | | |
|
|