FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 26. 10. 2025, svátek má Erik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"rozsviceni" textury v noci Jeden příspěvek | Celý strom
"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:22
leonell
Ahoj,
prosim o radu nekoho z tvurcu:
Podarilo se mi konecne udelat v 3D Canvas objekt, na nej dat texturu.
A dokonce je to ve FSX i videt, sedi to na zemi a je to tam kde jsem chtel

Jenze to ma byt svetlo a ja potrebuji aby cely objekt nebo jeste lepe jeho jedna strana v noci svitili pricemze je jeste podstatna barva. A to netusim jak. Muzete mne nekdo tuknout co hledat?
Nejake to Transluency map, Bump map, Specular map, Environment map ci Emmisive ci co?

 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:32
FSPilot   
Dělá se to tuším tak, že použiješ jinou texturu, která bude mít stejný název a na konci _L.bmp. Mělo by to jít do FS9, ale FSX netuším. Takhle jsou řešené budovy. Koukni jak to mají udělané v jiných scenérkách, popř. přímo na default autogen
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:52
Filip   
No pro FS9 to je xxxxx_lm.bmp pokud se nemejlim
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:55
FSPilot   
jo vlastně No, však na to by přišel,jak by kouknul na ten autogen třebas ale dík za opravu
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:02
leonell
Copak na to jsem prisel hned. Nicmene to asi samo o sobe nestaci.
Postupuju takto: mam kostku, na te kostce je textura (256x256, zluta barva, DXT1 v souboru "zluta.dds" ). Ve dne je normalne zluta nadherna kostka.
Pridal jsem 256x256, bila barva, DXT1 v souboru "zluta_lm.dds" a v noci nesviti (

Vychazel jsem z LKMT_2004 kde v adresari texture jsou prave xx.bmp a xx_lm.bmp soubory typu DXT1.
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:06
Filip   
A proc tam ams dds a ne bmp?
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:15
leonell
Ted jsem to zkouset zmenit ale 3D Canvas kdyz se mu podstrci DXT1 v BMP tak sice nic nenapise ale tu texturu nezobrazi a nepouzije.
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:42
leonell
Tak jsem zkusil i ty BMP (on 3DCanvas pracuje s "pravymi" BMP takze jsem je nasledne prevedl do DXT1) - efekt nula.
Zkusil jsem v zoufalstvi i ty textury z Ostravy, na kostce mam ve dne "ostravskou budovu", ale v noci nesviti.
Neco se jeste musi nastavit primo u toho modelu nebo pri aplikaci textury...
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:59
Aardvark   
Nevím jak se to dá udělat v tom prográmku co máš, ale v gmaxu se udělá textura s příponou _LM a nahraje se do Ambient map. V Diffuse je pak normální denní textura.
25418 B / 332 x 496 / gmax.JPG
 

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 17:35
leonell
Díky, zkusím.
 

"rozsviceni" textury v noci   4. 1. 2009 / 11:07
leonell
Díky za tip, v 3DC s FS10 pluginem je to takhle:

Prirazeni nocni textury:
Use plugin
FS10 Material Editor
záložka Emissive Properties
Mode: Additive
Texture: "zluta_l.dds".

 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ