|  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 15:22 | |
|  | Ahoj,
prosim o radu nekoho z tvurcu:
Podarilo se mi konecne udelat v 3D Canvas objekt, na nej dat texturu.
A dokonce je to ve FSX i videt, sedi to na zemi a je to tam kde jsem chtel
Jenze to ma byt svetlo a ja potrebuji aby cely objekt nebo jeste lepe jeho jedna strana v noci svitili pricemze je jeste podstatna barva. A to netusim jak. Muzete mne nekdo tuknout co hledat?
Nejake to Transluency map, Bump map, Specular map, Environment map ci Emmisive ci co?
|
| |
|
 |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 15:32 | |
|  | Dělá se to tuším tak, že použiješ jinou texturu, která bude mít stejný název a na konci _L.bmp. Mělo by to jít do FS9, ale FSX netuším. Takhle jsou řešené budovy. Koukni jak to mají udělané v jiných scenérkách, popř. přímo na default autogen  |
| |
|
 |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 15:52 | |
|  | No pro FS9 to je xxxxx_lm.bmp pokud se nemejlim  |
| |
|
 |  |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 15:55 | |
|  | jo vlastně No, však na to by přišel,jak by kouknul na ten autogen třebas ale dík za opravu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 16:02 | |
|  | Copak na to jsem prisel hned. Nicmene to asi samo o sobe nestaci.
Postupuju takto: mam kostku, na te kostce je textura (256x256, zluta barva, DXT1 v souboru "zluta.dds" ). Ve dne je normalne zluta nadherna kostka.
Pridal jsem 256x256, bila barva, DXT1 v souboru "zluta_lm.dds" a v noci nesviti (
Vychazel jsem z LKMT_2004 kde v adresari texture jsou prave xx.bmp a xx_lm.bmp soubory typu DXT1. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 16:06 | |
|  | | A proc tam ams dds a ne bmp? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 16:15 | |
|  | | Ted jsem to zkouset zmenit ale 3D Canvas kdyz se mu podstrci DXT1 v BMP tak sice nic nenapise ale tu texturu nezobrazi a nepouzije. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 16:42 | |
|  | Tak jsem zkusil i ty BMP (on 3DCanvas pracuje s "pravymi" BMP takze jsem je nasledne prevedl do DXT1) - efekt nula.
Zkusil jsem v zoufalstvi i ty textury z Ostravy, na kostce mam ve dne "ostravskou budovu", ale v noci nesviti.
Neco se jeste musi nastavit primo u toho modelu nebo pri aplikaci textury... |
| |
|
 |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 16:59 | |
|  | | Nevím jak se to dá udělat v tom prográmku co máš, ale v gmaxu se udělá textura s příponou _LM a nahraje se do Ambient map. V Diffuse je pak normální denní textura. |
| |
|
 |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 3. 1. 2009 / 17:35 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | "rozsviceni" textury v noci 4. 1. 2009 / 11:07 | |
|  | Díky za tip, v 3DC s FS10 pluginem je to takhle:
Prirazeni nocni textury:
Use plugin
FS10 Material Editor
záložka Emissive Properties
Mode: Additive
Texture: "zluta_l.dds".
|
| |
|
|