FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
"rozsviceni" textury v noci Jeden příspěvek | Celý strom
"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:22
leonell
Ahoj,
prosim o radu nekoho z tvurcu:
Podarilo se mi konecne udelat v 3D Canvas objekt, na nej dat texturu.
A dokonce je to ve FSX i videt, sedi to na zemi a je to tam kde jsem chtel

Jenze to ma byt svetlo a ja potrebuji aby cely objekt nebo jeste lepe jeho jedna strana v noci svitili pricemze je jeste podstatna barva. A to netusim jak. Muzete mne nekdo tuknout co hledat?
Nejake to Transluency map, Bump map, Specular map, Environment map ci Emmisive ci co?

   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:32
FSPilot   
Dělá se to tuším tak, že použiješ jinou texturu, která bude mít stejný název a na konci _L.bmp. Mělo by to jít do FS9, ale FSX netuším. Takhle jsou řešené budovy. Koukni jak to mají udělané v jiných scenérkách, popř. přímo na default autogen
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:52
Filip   
No pro FS9 to je xxxxx_lm.bmp pokud se nemejlim
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 15:55
FSPilot   
jo vlastně No, však na to by přišel,jak by kouknul na ten autogen třebas ale dík za opravu
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:02
leonell
Copak na to jsem prisel hned. Nicmene to asi samo o sobe nestaci.
Postupuju takto: mam kostku, na te kostce je textura (256x256, zluta barva, DXT1 v souboru "zluta.dds" ). Ve dne je normalne zluta nadherna kostka.
Pridal jsem 256x256, bila barva, DXT1 v souboru "zluta_lm.dds" a v noci nesviti (

Vychazel jsem z LKMT_2004 kde v adresari texture jsou prave xx.bmp a xx_lm.bmp soubory typu DXT1.
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:06
Filip   
A proc tam ams dds a ne bmp?
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:15
leonell
Ted jsem to zkouset zmenit ale 3D Canvas kdyz se mu podstrci DXT1 v BMP tak sice nic nenapise ale tu texturu nezobrazi a nepouzije.
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:42
leonell
Tak jsem zkusil i ty BMP (on 3DCanvas pracuje s "pravymi" BMP takze jsem je nasledne prevedl do DXT1) - efekt nula.
Zkusil jsem v zoufalstvi i ty textury z Ostravy, na kostce mam ve dne "ostravskou budovu", ale v noci nesviti.
Neco se jeste musi nastavit primo u toho modelu nebo pri aplikaci textury...
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 16:59
Aardvark   
Nevím jak se to dá udělat v tom prográmku co máš, ale v gmaxu se udělá textura s příponou _LM a nahraje se do Ambient map. V Diffuse je pak normální denní textura.
25418 B / 332 x 496 / gmax.JPG
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   3. 1. 2009 / 17:35
leonell
Díky, zkusím.
   Seznam příspěvků  

"rozsviceni" textury v noci   4. 1. 2009 / 11:07
leonell
Díky za tip, v 3DC s FS10 pluginem je to takhle:

Prirazeni nocni textury:
Use plugin
FS10 Material Editor
záložka Emissive Properties
Mode: Additive
Texture: "zluta_l.dds".

   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ