|  |  | PMDG 747 4. 1. 2009 / 11:57 | |
|  | potrebujem radu,neni to jako u pmdg 737ng,kdyz zvolim v fmc rwy ils,tak se mi pak neukaze v INIT REF frekvence ils ani CRS,a i kdyby jo tak kde to mam naladit??jde naladit jenom comm 1 a comm 2,dalsi jsou jakoby neaktivni,vsechno sem tam poklikal a nic se nezmenilo.diky za rady |
| |
|
 |  |  | PMDG 747 4. 1. 2009 / 12:00 | |
|  | Zkoušel jsi návod ? Bez něj s tím letadlem stejně zažiješ hodně horkých chvilek. Jinak COM frekvence se nastavují na středovém panelu, NAV, stejně jako ADF a ILS se nastavují v FMC v záložce RADIO...  |
| |
|
 |  |  | PMDG 747 4. 1. 2009 / 12:15 | |
|  | V FMC stránka NAV/RAD zadej do ILS frekvenci a CRS ve formátu (např. LKPR rwy 24): 109.10/243 |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:06 | |
|  | kde se da zjistit qnh ??poradte pls.ze by v fmc?? |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:07 | |
|  | Jaký máš nastavený? Na výškoměru...
Jaký je aktuální? V METARu |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:12 | |
|  | podle metaru vim,ale kdyz ho chci zjsitit v letadle.na vyskomeru ho nikde nevidim |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:13 | |
|  | Si kup brýle  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:28 | |
|  | Snad ti to bude stačit  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:33 | |
|  | Heč, vidím ho tam ještě jednou... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:38 | |
|  | Dej obrázek, jinak ti to neuznám  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:43 | |
|  | Tady... 
P.S: Hehe, on lítá Fkem...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:45 | |
|  | 1. Na panelu vedle autopilota je točítko pro tlak
II. na digitálním standby máš taky točítko |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:47 | |
|  | To je tím, že máš verzi freighter |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:51 | |
|  | no to ja vim,ale nevim o tom ze 747-400 ma jiny kokpit nez 747-400F |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:52 | |
|  | Už víš  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:53 | |
|  | ale presto,mam tam napsano 29.88 ,jak z toho vyctu qnh? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:55 | |
|  | Ten knoflík zároveň fachá jako přepínač mezi mmHg a hPa, které používáme my...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 19:53 | |
|  | Opravdu mmHg?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 21:14 | |
|  | Ne jsou to in Hg, všiml jsem si toho chvilku potom, co jsem to zplodil, ale nechtělo se mi to opravovat...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:56 | |
|  | Převedeš si to ? , jsou to jen jiný jednotky 1013 znamená... 29.92 atdf.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 18:58 | |
|  | 1013 je 29.91, 29.92 je 1013.25 což je skutečný standartní tlak... Ale kdo by se přetahoval o čtvrtky hektopaskalů...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 4. 1. 2009 / 19:04 | |
|  | No, 29.88 JE QNH... Jenom je to nejsou hektopascaly... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 QNH 5. 1. 2009 / 00:49 | |
|  | 1. Chod do nastavenia FSky a zapni si zobrazovanie nazvov pristrojov (Settings/General/zaklikni moznost "Show cockpit ToolTips",
2. V kokpite si na tocitku "BARO" najdi taku polohu mysi, aby sa ti ukazalo okienko "In/hPa" (na mojom obrazku vidno, kam treba kliknut).
3. Klikanim na tento bod budes prepinat jednotky QNH medzi inHg a hPa. Vysledok svojho pocinania uvidis na lavom displeji v pravom dolnom rohu (viz. obrazok)
Ked si to natrenujes, tak si samozrejme tie "ToolTips" mozes vypnut... |
| |
|
|