Tak teda nevím, co se ti líbí na C152, ta mně přijde z Cessen taková nejškaredčí Ale existuje dost pěkných Cessen, například C195, C140, C177, která je už hodně pěknej brus a už není zas tak hodná na řízení, má například plovoucí výškovku.
Obrázky
C195 http://historicflight.cz/month_event/Boleslav2008/Mboleslav%20(41).jpg
C140 http://www.airliners.net/photo/Cessna-140/1459817/L/
http://www.airliners.net/photo/Cessna-140/1459817/L/
C177 Cardinal - http://www.airliners.net/photo/Cessna-177RG-Cardinal/1110972/L/
http://www.airliners.net/photo/ENVuelo/Cessna-177RG-Cardinal/1054614/L/
A když chceš, tak si zablbneš i s Cessnou, vývrtka s ní jde udělat taky a nepotřebuješ na to žádný spešl postupy Akorát udělá tak dvě otočky. Na rozdíl od Zlína můžeš dělat zatáčky v nižší výšce a nemusíš se bát, že vezmeš křídlem o zem Ale jinak je jasný, že se nedá Cessna srovnávat s Trenérama, který jsou dělaný na akrobačku a Cessny primárně slouží na dopravu z bodu A do B. Ale teda popravdě mně přijde skoro každá Cessna hezčí než Z43, která mně hrozně připomíná vrčící krabici
Ale jinak letadlo, v kterým jsem se fakt zapotil je Piper L4, jednak sedíš celou dobu ve skleníku, máš motor pár centimetrů od noh a cítíš to teplo, když přidáš víc plynu, palivovou nádrž na klíně a sedačky tam jsou pěkně neprodyšný. Ale když jsem v tom letěl v létě, tak jsem musel kniplem kvedlat z jedné strany na druhou, aby to vůbec letělo tím směrem, kterým jsem chtěl Ty plátěný kormidla zase nemají tak velkou účinnost |
|