FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT - Ach ty naše hovádka Jeden příspěvek | Celý strom
OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 13:11
ondras   
Je to už trošku starší ale snad to tady ještě nebylo.
http://www.hansair.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=1238&Itemid=35
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 13:14
FSPilot   
Bylo to tu, myslím, ale je to drsné toto no

"Závěrečná fáze operace. Lehce přitáhneme a zařadíme se do okruhu na přistání. Po vystoupení z letounu si dojdeme vyslechnout komentáře a potvrdit změnu typové verze letounu do palubního denníku."
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:21
Mak158474   
toto sem viděl na vlastni oci u nas na LKPJ je to krasne sledovat jak leri kridlem metr nad zemi a pak leti cejej asi 1.5 metru nad zemi a kdyz pristal tak ani ho neprisel nido zjebat jak je zvykem u nekterejch lidí
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:27
Srandista
No kdyby tam byli někteří lidé z péráku, tak ho nejen zprdnou, ale začnou mu vyjmenovávát, kolik pravidel porušil a budou mu chtít vzít papíry.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:32
Kachna   
No, ono ne jen lidi z Péráku.Proslíchá se, že se o tento krásný počin (ne, že bych takovou leteckou nekázeň podporoval) zajímá náš protiletecký úřad.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:05
Toomitsch
My mame protiletecky urad?
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:22
Nadomnou zem...
niekto je tu dnes chapavy ... kazda krajina ma protiletecky urad
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:27
hrabi
mne se strašne líbí že nejvíc keců tady maj lidi kteří viděli letadlo jen v fsce a o skutečným lítání mají zkreslený představy
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:35
A.J.Scandall   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=185378&lan=0

Letět s Turboletem u země rovně, bez náklonu, může být sice nekázeň, ale bezpečné, a klidně může mít metr nad zemí. To mi nějak nevadí.

Letět s Turboletem, u země ve dvou-třech metrech. v náklonu, že je konec křídla blíž zemi než trup, nad lidma, udělá jen člověk, který si o sobě myslí, že je lepší pilot, než ve skutečnosti je.

Mysli si o mě klidně, že mám o lítání zkreslený představy.

Víc k tomuhle leteckému "hrdinství" není třeba dodávat.

S pozdravem AJS, letec často neukázněný, ale už vybátý ze svojí vlastní blbosti
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 08:27
ondras   
Ahoj AJS. K tomu Turboletu:Já myslím,že ten pán co tohleto provedl,je už taky vybátej a to dost.Při té rychlostí a síle větru,nemyslím,že to bylo nebezpečné.(s těma lidma na zemi to bylo domluvený) Znám pár pilotů už v důchodovém věku,kteří na svejch mašinách dělaly větší hovadiny.Myslím,že jich určitě taky pár znáš.Někdo má takovou náturu,že si to dovolí a jinej ne.K tomu Airbusu:Myslím,že to už je síla a nevěřím,že ten "pilot" čekal,že to vezme až tak ...
Ps: Taky jsem se nechal přežehlit Turbíkem.Je to síla.
Přeji Ti další DOBRÉ zážitky z létání a samé dobré přistání.
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 11:48
A.J.Scandall   
Já nemluvím o větru a nemluvím o tom, jestli je to s lidma domluvený. Mluvím o tom, že je tohle hovadina. Zažil jsem to, seděl jsem při tom v kokpitu, vim jak těžce to měl dotyčnej nepromyšlený a jak jsme si málem drbli křídlem o zem. A bylo to zrovna v Prostějově. Vím, jak je u Turboleta "nevidět" na konec křídla. Vím, jak se u toho pumpuje do krve adrenalin, kterej v letadle nemá co dělat. Taky mi jsou jasný motivy, držet krok s paragánama, ukázat, že nejsme čajíčkáři. A to je samo o sobě nebezpečný. S tím obdivovaným z fotek jsem taky lítal a nemyslím si o něm, že je to nějaká hvězda. Akorát má posunutý práh strachu. V jeho věku by mohl mít víc rozumu.

Určitě nejsem člověk, kterej by měl potřebu řešit nějaký paragrafy, který porušil, a někde to někam donášel. Tohle už je ale za hranicí ZLR (zdravýho lidskýho rozumu). A to říkám při plnym vědomí, že rozhodně nejsem žádnej svatoušek.
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 11:53
ondras   
Souhlasím.Je to hovadina.Já v tom sedět,tak si káknu do trenclí.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:40
Lowmick   
Nesedel v tom nahodou Bigles?
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:52
Peter HK
No dobře, že se ti to líbilo ale to s frajeřinou nemá a ani s uměním nic společného-je to prostě HAZARD!!!!!
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:31
maskot
to nie je frajerina to je dementnost po slovensky pič.vina najvysieho stupna. toto je kua o zivot. Papiere by som mu vzal na 300 rokov.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:45
Mak158474   
kdyz uz ses u toho slovenska tak Slovenska masina a Slovenskej pilot mam dojem ze z dubnice
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 14:52
Nadomnou zem...
a samozrejme u vas toto nikdy nikto nerobii...
-proti nizkym prieletom nic nemam , ale preco to musel presne ponad ludi robit? to si mohol odpustit
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:20
FSPilot   
Ona to je vždycky sranda, dokud se něco nestane Já jsem viděl n LKKU nějakého pitomce dělat na stříbrném Eurostaru takové 45-60° zatáčky v hooodně silném větru nad hangárama aeroklubu... být odtamtud, tak mu asi zajdu rozbít držku...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:24
Mak158474   
zas je treba rozeznat KOKOTA pilota od toho co vi co děla a vi kde je hranice kde jsou jeho síly protože některi titi KOKOTI piloti predevsim na ULL někoho sebou vezmou machruji machruji a pak z toho jsou ta zpravy na novinkach atd "dva lidi zemřeli při pádu ULL.." Omluvte to že jsem sprostý ale je třeba to tahle říct ja vim někteří si řeknou že je mi necelejch 14 let a že o tom můžu vědět tak akotad hov.. ale at si to kdyztak rikaj pro sebe a nepisou mi komentare jak jsem blbej tak nějak aji vim o cem mluvím ...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:26
Kachna   
No, není každý pilot ULL letadla pitomec, stejně, jako je tomu v každym letadle. měl bys hochu přemejšlet co napíšeš a chystat se na rozhovor na inspekci
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:48
ESK101
napisal niektory tak citaj
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:06
Flogger   
Pilot ktery vi co dela... nikdo z pilotu nema v hlave senzory na stav a proudeni vzduchu. Jsem si jednou vsiml, ze vzduch neni konzistentni hmota, ale furt se nakam hejba... Bejva blby kdyz jsi treba 2m nad zemí a on zrovna mrska ten vzduch foukne jinak...nejlepe dolu... to pak clovek asi jenom zira... Ale souhlasim, nez se neco stane, tak je prdel vsechno
Neodsuzujme a nechvalme, kazdy sveho stesti strujce. Jeden kamarad, ktereho si velmi vazim mi jednou rekl. Kdyby priroda chtela, aby clovek lital, dala by mu kridla. Je potreba k letani pristupovat tak, ze tam nemame co delat. Pohybujeme se pro cloveka v neprirozenem prostredi, takze je potreba davat neustale bacha. Jenom takova myslenka na zaver packo
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:10
Mak158474   
jako ja toto neodsuzuju a plne s tebou souhlasím a protože je toto forum tak jsem rek svoje uz po nekolikate si ale rikam ze priste svore rikat nema cenu protoze jsou tu taci experti kreri okamzite zacnou jit proti tobě (ted rozhodne tym nemyslím tebe) a vim ze normalni clověk ktery by mel v 410 nalitany 100 hodin by do toho nesel protoze to je moc malo a jedno velice pravdivý přísloví říká "Nahoru můžeš, dolů musíš"
Toť vše Mak
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:18
FSPilot   
Tuhle myšlenku jsem taky někde slyšel, je to moudrá myšlenka Já to beru tak, že létání člověku jako takovému nepřísluší, díkybohu Kdybychom měli křídla a mohli létat jak by se nám chtělo, tak by nás to tak nebavilo a brali bychom to jako normální věc Ostatně, když to vezmu... co by třeba daly ryby za to, aby mohly vylézt z vody a zajít si na hory? Nám to nepříjde, protože to je naše normální prostředí A proto, když už nám to něco umožňuje porušit, tak je třeba dávat bacha, protože hlína je určená pro lidi a tam vždycky skončí. Záleží jen na nic, jak a kdy
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 17:13
Toomitsch
Hele ty rybo, a nevis jak by tam chodily?
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 10:32
jožo
Spúšťali by sa dolu zjazdovkou po bruchu...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:22
David Šollar   
jj dočasný "kolíňák" měl jsem tu čest s jejich mechanikem divnej frajer a piloti ? hmm
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:29
Lowmick   
Pokud mluvis o SABce tak mam takovej pocit, ze uz nikdo z jeji posadky nefunguje v LKPJ.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 18:00
David Šollar   
ano SABka je momentálně na LKKO ma jí zde v "nájmu" Impact (tedy byla tam na podzim )
34437 B / 600 x 400 / 20081119_072821_0_640x480.jpg
15274 B / 600 x 400 / 20081120_134750_0_640x480.jpg
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 18:04
Lowmick   
Ja vim, vzdyt tam litam
Ale rikam, ze posadka ktera se strida na SABce uz v LKPJ nelita.

edit: ted se jedna, ze by se do zacatku sezony hangarovala v LKHK
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 18:54
David Šollar   
aa sry já tě nepochopil sem debil hh
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:02
maskot
nie je podstatne kto je odkial, ale kto je curak, a kto normalny. toto bol(i) jednoznacne curak, v tej 410. Ma statie, ze sa nikomu nic nestalo. Videl som vo svojom zivote niekolko takychto frajerin, ktore skoncili rozbitim eroplanu a pohrebom zucastnenych. Takze moj nazor na taketo frajerinky je jasny, nerobit ich a ked robit tak ich urobit tak aby ma nikto nevidel a nikoho som neohrozil.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:29
Kachna   
nechceš třeba vzít papíry i tomuto pánovi?

http://www.youtube.com/watch?v=vZebAtxq5a0
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:36
L3V3L
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:38
Lowmick   
A co teprve tomuhle http://www.youtube.com/watch?v=9ZBcapxGHjE . Tyjo von si normalne dovolil delat s vypnutyma motorama prulety, lopingy a vykruty????!!!! I ockovaci prukaz bych mu vzal!!!!
PérákCAA na nej!!!
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:12
xWing   
Toto je o tom chlapovy, je to aj vo vysokej kvalite a su tam aj zabery ako sa to niekto pokusa napodobnit v FSke
http://www.youtube.com/watch?v=pP3mK8mfVGw
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:46
Nadomnou zem...
ale tak zas , jedna vec je ked mas na akrobaciu papiere a mas v kolonke - minimum altitude napisane unlimited- ved takato licencia ma tiez svoje pravidla , priestory kde sa moze vykonavat a taktiez od Ramsteinu je vonkoncom zakazana nad ludmi- prave preto som vravel ze to si mohol odpustit...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:26
FSPilot   
V čase 3:59 je to docela drsné

A je rozdíl, jestli si lítá Besenyei a nebo si na něj jen nějaký ťulpas hraje To je pak teprv průser
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:08
maskot
nie peter Besenyei je akrobat a ma v papieroch akrobaticku dolozku s vyskovym limitom Om.
On na rozdiel od posadky 410 vie co robi a ma na to papiere. BTW je to tusim niekolkonasobny majster sveta v leteckej akrobacii. Okrem toho robit show s dopravnym eroplanom a s akrobatickym specialom je zasadny rozdiel
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:35
Jakov
Že ty seš čoveče takovej expert, že vieš čo posádka robí? Jak to víš, že nevěděj co dělaj? Podle čeho odhaduješ? Podle 5 fotek na internetu? Koukám pán asi dělá specialistu vašetřovatele u ÚCL..obor odhalování porušení předpisů z fotografií...
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 02:40
kuma   
Sorry všem, ale tohle mohl napsat jen absolutní troglodyt.

Buď ve svym profilu lžeš - jsi starší, máš zkušenosti s lítáním, máš smysl pro míru bezpečnosti, víš co to je jezdit za kamiónem.... a akorát máš názory jako kokot.

Anebo je ti fakt 17 - a o tom, co tu píšeš víš akorát prd. Takže blbě machruješ.

Příště si, prosím, aspoň letmo přečti v profilech, do koho kopeš, jaký asi maj zkušenosti - a co teda asi o tom vědí (AJS, maskot, dandee z citací výše... a další).

Anebo už to prostě nekuř, jo?

A ti z toho prvního odkazu (L-410 nad paragánama) to nejsou ani frajeři, ani Páni Piloti, to jsou prostě idioti. A jestli nevíš, proč zrovna já tohle píšu tak natvrdo, máš smůlu, buď to pochopíš - nebo nepochopíš.

Přeju ti, abys na to, o čem se tu vlastně bavíme, přišel dřív, než si sám stačíš nahrabat hlínu.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:35
L3V3L
Kdyby se to nevedlo v takovým kravskym duchu ala teroristi, tak bych to i chvíli obdivoval, ale takle jen naštvaně a nevěřícně čumim na pár lidí a čtyřistadesítku..
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 15:55
ESK101
boha toto iste s tym nizkym preletom tu bolo asi pred mesiacom. ani nie . a nikto sa tu nehadal . teraz sa tu sklbete jak male deti ale aj tak nic neviriesite...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:07
Tragédie v JRD
nikdo se tu nehadal .. protoze tu v noci z 21.12 na 22.12 nikdo nebyl
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:10
L3V3L
Nic ve zlym, já nic neřešim ani se nehádám. .. jen konstatuju
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 16:23
Peter HK
A navíc bez imatrikulačky-to jsou piráti nebo co to je za verbeš...Je to vysoká pilotní nekázeň kdyby to záleželo na mě tak ptáček dolítal, okamžitě by měl po papírech a mohl by jen už tak ovce pást a možná s tímhle přístupem bych mu nesvěřil ani ty ovce a né hovádka ale pořádný prasata..
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 17:39
MiG-21MFN
jéé vy ste teda suchaři byste tady všichni měli pracovat na UCL. ikdyž možná, že je dobře že nepracujete. by pač člověk potřeboval FPL i na debilní okruh
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 17:54
FSPilot   
Aspoň by se tu pak neobjevovaly dotazy, jak se která kolonka vlastně vyplňuje
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 17:55
Mak158474   
s tebou plně souhlasim
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 17:57
Marky Parky   
FPL je málo, když někde někdo lítá debilní okruhy, tak by si na sebe měl dát navigační výstrahu, aby se mu lidi co lítaj okruhy normálně mohli zdaleka vyhnout.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 18:44
Jakub Koutný TVS461
No jo a uplně to samé je na cestách a silnicích! a co se s tím děje? Nic
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 18:55
FSPilot   
Kdyby bylo na českém nebi jako na českých cestách, tak nikdo nelítá a ICAO nebo CAA zakáže čechům lítat
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 19:00
ESK101
http://www.youtube.com/watch?v=hvDDDKnNhuE
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 19:11
Tragédie v JRD
no nevim ... ale zatim vetsinou ti, se kterymi jsem se setkal a kteri tvrdili to co ty, byli priposrani kreteni (typicky venkovani), kteri na 50ce jeli 35, na 90 jeli 75 a kdyz je nekdo predjel, tak ho hned meli za silnicniho pirata. a nebo to byli proste debilove, kteri se ani po ujeti x desitek tisic kilometru nebyli schopni naucit ridit.

nemyslim, ze by se nejak v cechach jezdilo hrozne ....a kdyz vynecham to, ze obcas je potreba problikat blbce (typicky venkovan), ktery jede na dalnici v levem 130 a mysli si jak bezpecne jede, tak je to srovnatelny s nasimi sousedy .. at uz vychodnimi, tak zapadnimi.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 19:43
Flogger   
http://business.center.cz/business/pravo/zakony/silnicni-provoz/cast1h2d3.aspx
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 19:45
Tragédie v JRD
a co s tim?
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 19:52
= M@trix! =   
no nevim - ale zatím většinou ti, co jsem se s nima setkal tvrdili, že jsou superhypermega dobří řidiči (typicky pražáci), kteří na 50ce jeli 90, na 90 170 a když někoho zabili, seděli v příkopě a brečeli jako malí kluci. a nebo to prostě byli debilové, kteří se ani po ujetí x tisíc kilometrů nenaučili základní pravidlai silničního provozu.

nemyslím, že by se nějak v čechách jezdilo správně ... a když vynechám to, že občas je potřeba pozbírat lopatkou ze silnice blbce (typicky pražáka) co jel po dálnici v levém pruhu 240 a myslí si, že je machr a nezničitelný, protože jede v Audi, tak je to srovnatelný s našimi sousedy ... ať už východními nebo západním .. všude jezdějí lidi jako prasata (typicky velkoměšťáci) ...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 19:54
Tragédie v JRD
v podstate.. mas pravdu
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 20:33
Mike2811
Když chce někdo jet pomaleji, tak nevím proč by nemohl. Samozřejmě za předpokladu, že pochopí, že ostatní můžou a chtějí jet rychleji a v rámci podmínek jim to i umožní. Pokud se někdo ani po x- tisíci kilometrech nenaučil řídit, tak je myslím si dokonce velmi dobře, že jezdí pomalu, myslím že by se to hodilo i lidem, kteří po x-stech kilometrech myslí, že řídit umí...
Ad - dálnice, předtím jsem mluvil všeobecně a ve městě tam, kde to znám jedu klidně i rychleji, ale na dálnici jsem si zvykl jezdit jen těch 130-140, na víc se necítím a nebylo by to ode mě zodpovědné. Proto mě může pobavit, když mě 150kou dojede dýchavičná Fábka, přilepí se na nárazník a začne horečnatě blikat. Já nemám potřebu někoho vychovávat a naschvál omezovat, ale nebudu sám sebe omezovat tím, že se budu muset zařadit do kolony kamionů jedoucích 80 km/h, abych se za půl hodiny zase dostal na řadu, až přejedou všechna auta, která jela rychleji a já jim tam nevlezu jako dobytek na poslední chvíli, jako někteří borci... Pokud je volno, nebo mám jistotu, že za mnou je auto, které mě nebude předjíždět půl hodiny, protože se pořádně rozjede jen z kopce, tak mu určitě uvolním cestu a nemám s tím problém... Teď by mě zajímalo, co podle tebe jsem...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 20:39
Tragédie v JRD
pokud jedepomaleji a zdrzuje tim ostatni, tak porusuje pravidla silnicniho provozu.

ad dalnice - samozrejme, nemel jsem na mysli , kdyz nekdo nekoho tou 130 predjizdi ... ale kdyz sirokodaleko prazdna dalnice a nejaky hovadko bozi si to sine 130 v levem ... to se pak nesmi divit.. .)
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 20:59
FSPilot   
Tak tohle přirovnání je od tebe hodně ubohé Tady je vidět, jak ti to v té hlavě šplouchá Pokud vůbec máš řidičák a nevíš, že na dálnici v ČR se víc, než 130 jezdit NESMÍ (že takhle lidi jezdí - v drtivě většině, co vidím prasečí jízdu je na poznávací značce "A"), tak bys měl navštívit psychologa nebo psychiatra Já jsem relativně čerstvý řidič a něco málo si ještě pamatuju Na dálnici nebo silnici pro motorová vozidla smí jet vozidlo v rozmezí 80-130km/h, takže pokud na dálnici pojedu 90, tak bys měl zavřít hubu a předjet bezpečně, když chceš jet rychleji, ale nemáš ze zákona ani nejmenší špetku práva někomu toto vytýkat. Totéž je, když někdo jede v obci místo 50 třeba 35 nebo 40. Jede pomaleji, tak ho předjeď.
Silniční doprava, v ČR konkrétně, je nebezpečná né z důvodu pomalé jízdy pár jedinců, ale z těch myšek, pitomostí a neustále opakované nepřiměřeně rychlé jízdě právě takových lidí, jak ses ukázal být i ty. Takoví nepatří ani na cesty, ani do vzduchu. Max. tak jako cestující! A to, že někteří jezdí takhle pomalu je zapříčiněno právě strachem z takových bezduchých kreténů... Zrovna dneska ve zprávách vzpomenuli jen tak na okraj republikový průměr mrtvých na silnicích... je to 3 mrtví denně. A stejně to debilům v kvádrech a nablýskaných kárách nevymluvíš, protože jim patří silnice, ty vesničane... možná jsi z velkého města (v porovnání s jinými evropskými metropolemi je Praha úplný prd do prázdna), ale v hlavě nemáš ani to seno z venkova...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:04
pilot_master   
Jednoduche riesenie na takycho cestnych piratov! Natacat na video a odovzdavat na policiu
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:07
FSPilot   
V ČR to nepomůže Takový někoho zraní, něco vymarasí, zaplatí pokutu, protože na to má, koupí si nové auto a jezdí pořád dál s pocitem, že je král sinic A navíc za video tě ještě zažaluje, že ho špehuješ a půjdeš sedět ty
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:16
Tragédie v JRD
mily fspilote... zjevne jsi v autoskole nedaval pozor. doporucuji ti precist hned prvni odstavce prislusneho zakona o silnicnim provozu. tam se dovis odpoved na ty tve rychlosti napovim ti - i bezduvodne pomala jizda je poruseni dopravnich predpisu.

dalsi vec, ve ktere si nedaval pozor (co te prosim te v te autoskole ucili?) - na dalnici smi jet vozidlo i pomaleji nez 80 km/h (kde jsi prosim te vzal to rozmezi .. jestli takhle umis i ostatni pravidla, tak je to dost spatny , a mel by jsi si dat repete). ono omezeni na minimalni rychlost 80kmh se nevztahuje na aktualni rychlost vozidla, ale na maximalni rychlost de t/p - na dalnici nesmi vozidlo (nebo souprava), ktera ma dle t/p nizsi maximalni povolenou rychlost, nez 80

a co se vyssi rychlosti tyce. ano, nesmi. ale to je uz "byznys" toho zavodnika. ty jako vozidlo (kor pomalejsi) mas POVINNOST jet v pravem pruhu a neprekazet v levem. i kdyby ten co se te snazi predjet , jel 250. a to je bohuzel omyl rady tech, kteri si mysli, ze dotycneho vyskoli. kdyby to videl policajt, tak flastrik dostanou oba dva - jak ten zavodnik, tak matlak, co se pletl, kde nemel.

ps: fascinuje me presvedceni "ridicu", kteri si mysli, ze pomala jizda = automaticky bezpecnejsi jizda.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:25
FSPilot   
ano, máš pravdu, v té 80 jsem si to popletl, to uznávám.

Bezdůvodně pomalá jízda je takový nesmyslný termín. Jako řidič si vždycky můžu zdůvodnit, když jedu pomaleji, než max. povolenou rychlost.

ano, máš pravdu. Pomalejší jízda, neznamená bezpečnější jízda, protože kdejaký kretén, který neumí sundat nohu z plynu to do mě může na kterékoliv křižovatce napálit

Řeknu ti to takhle... pro mě pomalejší jízda znamená bezpečnější jízdu s ohledem na moje schopnosti, protože mám víc času na rozhodování a rozhodně je lepší na 50 jet 40, než na 50 jet 90... a pochlub se, jak často na 50 jedeš 50, když nejdeš v zácpě nebo koloně

K té jízdě v pravém pruhu... já něco psal o tom, že pojdu méně, než 130 v levém pruhu? Já těch 130 klidně v levém pruhu pojedu a budu předjíždět kamiony atd. a pokud nebudu mít v pravém pruhu úplně volno, tak tam jet i můžu a to, že ty 130 nehodláš dodržet je tvůj problém
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:33
Tragédie v JRD
snad brzo skoncime.. opravdu jsme se uz oddalili od tematu.

vis v cem je problem? ty NEJSI na silnici sam. pro tebe je ta pomaljesi jizda mozna bezpecnejsi (protoze ses pomalej a mas na vsechno vic casu) - ale tim, ze jedes pomaleji, tak zpusobujes potencialne nebezpecne situace ostatnim - musi brzdit, predjizdet, objizdet apod....

ono to bude znit hrozne, ale jsem toho nazoru, ze clovek, ktery neni schopny na 50 ce jet 50 a na 90ce jet 90, nema na silnici co delat (a tim nemyslim konkretne tebe ... je to mysleno obecne)

ps: jak rychle jezdim? v zasade jezdim v ramci 2 bodoveho trestu za prekroceni rychlosti.

ps2: jak uz jsem psal o par vlaken vyse - neproblikavam, kdyz nekdo v levym, byt pomaleji, predjizdi kolonu kamionu nebo jeste pomalejsich. mluvim ciste o pripade debilu, kteri si mysli, ze kdyz je 130 max, tak muzou jet v levym 130, i kdyz siroko daleko neni jediny auto)
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:34
Rozšafín Ctibum   
Kdyz je noc a jsem sam na dalnici, tak vetsinou jedu jako letadlo, s prerusovanou carou mezi koly . Mnohem pohodlneji se to ridi
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:35
Tragédie v JRD
cece..hura .. nejsem jedinej .)
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:51
FSPilot   
Já jsem neřek, že jezdím pomalu Většinou mě předjíždí jen ti, kteří tím porušují zákon a to je jejich problém, protože pokud jedu na 50 55 nebo 50, tak už si koleduju i já... na dálnici se většinou chytím za kamion a šetřím benzín Jelikož kamiony běžně jezdí kolem 100km/h, tak je to taková pohodová jízda Ale to jen, když nikam nespěchám nebo mi nezáleží na čase
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:03
Jakov
A) Viz řízení: Sorry ale ve 100km/h za kamionem je to všechno jenom ne pohodový. 1. při rychlosti menší než 130km/h prostě po delší době otupíš 2. celou dobu za kamionem ať 100 nebo 80 je to o tom do něj při první příležitosti vlítnout. Opravdu, to co si ty myslíš, že je bezpečné, mě moc nepříde. Prostě na dálnici se jezdí 130km/h
B) Viz průlet: vy někdo tady na péráku ty dotyčné znáte? Víte na co měli nebo na co neměli povolení? Z většiny těch fotek není poznat jak daleko od těch lidí je a na těch co je to poznat zas naní poznat jak vysoko je. Jinak nízký průlet ve 2m mi v podstatě nepříde principielně jako něco nebezpečného. Ale to bysme se tady mohli hádat do haleluja. Hlavní je, že se tady většina lidí tváří jak když sežrala Šalamounovo hovno a má nalítáno 10000h... a do toho počítám i ty, kteří létají ve skutečnosti s opravdovými létadly.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:08
FSPilot   
No 100 nebo 130 moc velký rozdíl není a otupíš si myslím téměř stejně Neříkám, že za tím kamionem pojedu 4 hod. Jezdívám tak občas z Třince do Frýdku-Místku, což je cca 30min jízdy a to je naprostá pohoda Kamion, jakožto podstatně těžší vozidlo, než osobní auto má brzdnou dráhu delší, než osobní auto, takže věřím, že dokážu reagovat tak, že ten kamion ubrzdím vždy, protože auto si myslím zabrzdí rychleji
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:13
Sloupek   
Těžší vozidlo určitě ale také z podstatně účinějšími brzdami oproti osobáku čímž mám na mysli i přenos brzdné síly mnohonásobně větší plochou kol na silnici.Bacha až pojedeš za prázdným kamionem
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:20
FSPilot   
jojo, vím, že nákladní vlak dokáže zastavit na neuvěřitelně krátké dráze, protože těch koleček a brzd je opravdu hodně. Kamion taky má víc koleček, ale řek, bych, že to zas tak horké nebude (tím neříkám, že se za ně lepím na 5cm) u prázdného zase nebude na kola tkaová přilnavost, především na návěsu
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:22
Tragédie v JRD
tak zrovna nakladni vlak opravdu na neuveritelne kratke draze nezastavis :..
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:31
FSPilot   
tyhle informace mám přímo od železničářů pane vševěde
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:33
Tragédie v JRD
chapu, ze pro nekoho muze byt 400 - 600 metru neuveritelne kratka vzdalenost ... )) ale to je z rychlosti kolem 70 - 80 ...

(pokud nebereme v uvahu rychlobrzdu)
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:35
FSPilot   
No o tom právě mluvím Když se mluví o brzdné dráze, tak se, řek bych bere na vědomí nejrychlejší způsob zastavení a taková brzdná dráha je minimální jen za použití nějakých prostředků, která ale nemůže být menší
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:43
Tragédie v JRD
No, samozrejme ze ne. vzhledem k tomu, ze ty potrebujes vedet/zajistit, aby vlak i pri nejhorsim pripade (cili bezne brzdeni) zastavil max. na dane zabrzdne vzdalenosti (v zavislosti na trati je to cca od 400 do 1200 metru), tak pocitas jeho brzdna procenta a max. rychlost (vychazi z hmotnosti, brzdici hmotnosti, apod.), aby byl schopen na dane vzdaelnosti zastavit. a to samozrejme pocitas z beznych brzd.

a to nejen v zeleznicich - ale obecne pocitas vzdalenost, na kterou dana vec zabrzdi, vzdy pro nejhorsi podminky - cili v pripade vice zpusobu brzdeni na ten nejhorsi.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:30
Sloupek   
Ono pokud je prázdný tak se na návěsu snižuje tlak v brzdách právě aby nezačal hned flekovat.A přilnavost tam nějaká vždycky bude, přeci jen ten návěs pár tun má ale nejvíc energie stejně pobere tahač a divil by ses jak brzdí.Další věc je že už je skoro standart ABS.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:18
Tragédie v JRD
to si myslis blbe.

principialne mi to prijde jako nesmyslne - aby jsi mel dostatecnou vzdalenost na brzdeni pri te tve stovce, tak uz jsi mimo jakykoli efekt jizdy za kamionem na spotrebu ..

a pokud se tlacis na nej, tak se jednou podivas do nakladovyho prostoru

no, na rovinu - je to chujovina. pred kamion neivids, nekdo mu tam vlitne, on dupne na brzdy, a ty jsi v haji.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:24
Sloupek   
Jednou někde na okruhu dělali test že jeli z kamionem konstatni rychlosti a za nim jel osobak u kteryho merili spotrebu. Na to aby se ta spotřeba nějak významně snížila museli být cca 0,5m za návěsem což v normálním provozu pokud nejsi sebevrah nejde a tím pádem nemá vůbec cenu za nějakým kamionem viset 2m v domnění že ušetříš.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:28
FSPilot   
Jasně, nejezdím tak pravidělně Ale fyzika Nejde o brzdnou dráhu jako takovou, ale spíš rychlost, resp. jakou deceleraci dovede kamión a jakou auto Tzn. pokud auto dokáže decelerovat rychleji, než kamion, tak teoreticky stačí relativně malý rozstup, akorát na reakci, mezera se pak dále bude zvětšovat Zkoumat to raději nebudu No každopádně s ohledem na rozměry návěsu si myslím, že aerodynamický stín za kamionem při té 100 bude docela daleko. Nepojedu třeba úplně v jeho plné působnosti, ale z části jo A když nikam nespěchám, tak proč to drhnout na maximu povolené rychlosti???

Co vám tak strašně vadí na tom, že někdo nechce cihlu na plynu a prostě jede, jak mu předpisy umožňují a nikam se nehoní? To je takový hřích dneska neporušovat všechna rychlostní omezení???? Někdo prohlásí, že na dálnici nejezdí 130 pokud nikam nespěchá (sám víš, že v pravém pruhu nikomu nepřekážím, just za kamionem) a okamžitě je za úplného blba? Srovnejte si to v hlavě trošku
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 23:17
Mike2811
Nám nevadí, že pojedeš pomalu, to ti docela i schvalujeme, ale nechceme, abys skončil v kamionu.
Malý matematický příklad:
Normální osobák má průměrné zpomalení cca 10m.s-2, kamion přesně nevím tak mu dám 7 m.s-2, valíte oba tou 90kou, reakční doba je minimálně 1s (než zareaguješ a než zareaguje auto) normálně se počíta tak 2 s...
Kamion začne prudce brzdit z rychlosti 25 m/s se zpomalením 7m/s2 tzn. po jedné sekundě jede rychlostí 18 m/s a ujel dráhu 21,5 m, ty stále jedeš 25 m.s-2 a ujel si 25 m, už jsi začal zpracovávat fakt, že kamion brzdí, ale čumíš jak tele na nový vrata a teprve začneš mačkat brzdný pedál. Přiblížil ses k němu o 3,5 metrů.
Druhá sekunda - kamion jede se 18 m/s a stále brzdí, na konci druhé sekundy jede 11 m/s a ujel dráhu 14,5 m, ty stále valíš 25 m/s a ujel jsi 25 metrů, přiblížil ses o dalších 10,5 metrů, celkem 14 metrů. Začínáš brzdit.
Třetí sekunda - 11 m/s > 4 m/s, ujel dalších 7,5 metrů, kamion už skoro stojí. Ty jsi zpomalil z 25 m/s na 15 m/s a ujel 20 metrů. Přiblížil ses o dalších 12,5 metrů, celkem 26,5 metrů.
Čtvrtá sekunda - 4 m/s na 0, kamion ujel poslední cca jeden a čtvrt metru a přibližně v polovině sekundy zastavil. Ty brzdíš z 15 m/s na 5 m/s a ujel jsi 10 metrů, přiblížení o dalších 8,75 metru, celkem 35,25 metru.
Pátá sekunda - kammion stále stojí, ty zastavuješ z 5m/s na nula za půl vteřiny a ujedeš dráhu 1,25 metru. Přiblížil ses o 1,25 metru, celkem 36,5 metru.
Tu reakční dobu bych měl asi snížit na nějakých 1,5 s ale život je nespravedlivý a mě se to nechce počítat po půlvteřinách, průměrnou decelerací auta jsem si poměrně jistý, ten kamion jenom hádám, plně naložený by asi brzdil ještě o něco pomaleji, ale jak už jsem napsal, život není spravedlivý. Vycházím z premisy, že přes kamion nevidíš a tak začneš reagovat teprve až na fakt, že kamion začne prudce brzdit - opět, svět není spravedlivý...
No máme tu výsledek, že při devadesátce bys měl jet, alespoň 40 metrů za ním, abys měl opravdu jistotu, že bezpečně zastavíš. To tak nějak odpovídá té poučce o 2 vteřinách rozestupu - 50 metrů. Osobně se nedomnívám, že při takové vzdálenosti něco ještě ušetříš, pokud chceš šetřit tak, správně natlakované pneumatiky a seřízený podvozek dovedou ušetřit 10% paliva, zavřená okna( snížené turbulentní proudění) ve 100 km/h ušetří cca 14% paliva, atd atd. A pojedeš mnohem bezpečněji...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 23:22
FSPilot   
Oh, tak tomuhle říkám pořádný argument Toto mě přesvědčilo, nejezdím bezpečně, jdu vrátit řidičák
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:24
Mike2811
Ehm... Věcná:
Jak víš v 16, zdali jízda v autě za kamionem otupuje nebo ne ?
Jinak hodně to závisí na autě, hlavně na třídě. Osobně mám zkušenosti s Lagunou a Cliem, oběma jsem jel po dálnici a musím konstatovat, že v Laguně uspává docela i 130 km/h, akorát to spravují blbci, kteří ti naposlední chvíli vletí do pruhu a podobně, na prázdné silnici prostě nuda. U Clia je max. pohodová rychlost tak těch 80-90 kmh, protože už tam je potřeba opravovat směrovou stabilitu, protože to lehce šněruje podle vyježděných kolejí a tak...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:34
Jakov
Věř tomu, že moc dobře vím, jak to otupuje Můj názor je, že bezpečná rychlost pro to, aby člověk neusnul nebo něco nepřehlédnul je mezi 130-160 v závislosti na podmínkách. Kupříkladu při 230 (pro rejpaly jen jako spolujezdec) se člověku spát nechce ani trochu
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:38
FSPilot   
Já usnul při přibližně 850km/h (odhadem)
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:39
Jakov
Nojo, ale to není žádný umění, kdyby ses chtěl trumfovat tak já si zdřímnu klidě při 855km/h
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:26
Tragédie v JRD
ad to video - podle stinu to vypada, ze to vzal opravdu nad nima... a i vysku si odhadnes.... no, docela z toho behal mraz po zadech .)
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:37
Jakov
No mě šlo spíš o princip... co mě dokáže nasrat je tenhle přístup ala brouk pytlík, všude sem byl, všemu rozumim, pilot je hazardér, to sem myslel.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:40
MiG-21MFN
ano ano. vzít papíry na třista let
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:46
A.J.Scandall   
Papíry nebrat, do p..dele nakopat.


 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:01
Engin
par 36 ods 2) Dojde-li během jízdy na vozidle nebo nákladu k závadě, pro kterou nelze dosáhnout na rovině rychlosti nejméně 80 km.h-1, musí řidič dálnici opustit na nejbližším výjezdu.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:12
Tragédie v JRD
jsem cekal, kdy to nekdo vytahne... imho to ale mluvi jen o zavade .) ale pokud budu mit auto v poradku, a jen tak z pleziru pojedu tech 70, tak bych rekl, ze jsem mimo tento paragraf....
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:48
Engin
Fajné kdy to vyzkoušíme?
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:51
Tragédie v JRD
co bys chtel zkouset?
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 01:22
Engin
Jak se hádáš s policajtama že v zákoně je to takhle
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:28
kuma   
Sorry, ale to je druhej extrém, je to, takhle napsaný, demagogickej blabol.

Faktem je, že u nás na silnících (a trochu se to mění, kdo jezdí víc km za rok tak mi dá za pravdu) je mnohem větší procento řidičů, kteří jedou NAD SVÉ MOŽNOSTI - schválně nepíšu jestli je to v 35, 70, 90, 130 nebo 150 km/h. Kdo občas jezdí v Německu ať mi odpoví, ale já si tam připadám jako v jiným světě. Ano, taky jsou tam občas exoti a taky tam občas potkám anetického idiota, ale kdoví, jestli 1 za den. U nás obvykle 1-1,5 na 50 km.

A přitom v Německu se na dálnici obecně může jakoukoliv rychlostí - občas ale jen 130, občas 110 a občas 80. To jsou pak cedule kolem dokola celé dálnice - a zpomalí všichni. Klidně ten pomalý úsek projedou (+- 10 km/h) a pak na to zas šlápne každý jak dovede.

U nás je průser, že ve Škodě 120 jede dušičkovej řidič na okresce 80 - a je to SILNĚ nad své schopnosti, přestože neporušuje pravidla - a takovýho prostě nepředjedeš, jen hryžeš do volantu. Stejně tak jede nad svý možnosti dvacetiletej motorkář, kterej mezi Dubou a Liběchovem jezdí s průměrem 128 km/h. Akorát ho čerti nejsou schopný chytit, nebo u nich má známý. Je smutný se dívat, jak houf pestrobarevnejch šílenců náhle zpomalí - a za další zatáčkou je auto s radarem. No a za další zatáčkou se na to zase šlápne... Na silnici z nich nepatří ani jeden, ani druhej.

A abychom se vráítili k letadlům:

Jakýkoliv obdiv k "mistrovství," které je tady na těch videiích (a ruku na srdce - už to tu bylo a nechápu, že se někdo nemůže kouknout do vyhledávače, než sem něco takového pověsí - a platí to i pro toho spita, kterého miluju, ale už tu byl taky mockrát) - tak obdiv k těm mistrovstvím vede, bohužel, ke snaze o následování. Ale je jen 10-12 Beseniyů (Mangoldů, Stáhalíků...) na světě, se kterejma se (za zásluhy) o takovejch věcech nemluví. Věděli jste, že Stáhalík měl zaděláno na ruský papíry, aby mohl lítat svý "crazy flying" pod 3 metry, protože na český papíry to nešlo?

Ale protože - bohužel - exempla trahunt - tak když si nějakej blbeček bez korekce a pudu sebezáchovy (kterejch jsou na rozdíl od Stáhalíků desetitisíce) to video pustí 20x a pak si v diskusi jako je ta naše zdůvodní, že vlastně o nic nejde, je dost velká pravděpodobnost, že někde něco podobného zkusí (v prostředku, který má k dispozici - a nemusí to být zrovna Extra 300, často jen Felicie, škoda 120, motorka...). A to pak je průser.

Jakýkoliv výpady proti "vybouranejm Pražákum" jsou absolutní blbost. Jaká je statistika smrtelných nehod? Kde jsou mezi nima Pražáci - a to neobhajuju Pražáky, jen mne štve polovičatá demagogie. Bohužel tímhle začíná nacionalismus...

Sorry za dlouhej post, ale tahle diskuse nešla vydržet.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:35
Toomitsch
Pekne doktore, ac dneska jsem silne natvrdly tak mas ode mne 5 kyticek
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:39
FSPilot   
Já to trošku přeháním, abych dal najevo svůj nesouhlas. Já nejezdím ani rychle ani pomalu. Držím se v mezích vyznačených na cestách a s ohledem na svůj momentální stav a pozornost...
V letadle to platí trojnásob (neříkám, že letím pomalu a nízko.... , ale nechávám si o poznání větší bezpečnostní mezery - záloha rychlosti, výšky atd.).

já netvrdím, že jen pražáci jsou špatní... můj bratránek taky jezdí jako prase a ani několik těžkých nehod mu jeho styl jízdy nezměnil, bohužel... Mě trápí, že takových je tady hodně a téměř každý den to vidím přímo před barákem - sražených chodců na přechodě pod mými okny taky není nejméně - většinou při předjíždění zastavujícího vozidla... párkrách jsem viděl takové magory, kdy se naštěstí nic nestalo a v autoškole mě takhle předjížděl i autobus MHD!!! A to jsem nejel 30, ale téměř 50! Takže nejsem zkušený řidič, ani pilot, ale něco málo už jsem si zažil, tak proto mě vytáčí, jak mi někdo řekne to, co tragéd
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:44
Tragédie v JRD
cece, ja nechapu co proti tem prazakum mas? kdyz jsem pred temi par kilometry zacinal jezdit, tak jsem se desil - porad vsichni ze se jezdi jako prasata a ja nevim co, ale pris vych kazdodennich cestach do prace a z prace se setkavam v zasade se slusnosti, vzajemnym poustenim a toleranci.... a to vlastne nejen v praze, ale i kdekoli jinde...
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:55
FSPilot   
No, já neříkám, že jen pražáci jsou špatní, já se jen ohrazuju názorům, že je Praha a kolem jsou jen vesnice a vesničani, proto padly narážky na Prahu a pražáky Jinak za sebe můžu říct, že mám v Praze pár známých, kterých si opravu hodně vážím A se slušností se za těch pár kilometrů, které jsem najezdil setkal, ale znechucuje mě, s čím vším jsem se za svou kraťoučkou dobu na cestách jako řidič setkal... nebo i jako pasažér v Busech.
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 21:55
Rozšafín Ctibum   
To máš tak.. Přijede-li vesničan s platem vajec na zadním okénku do Prahy, uvidí za jeden den více aut, než projede jeho vsí celý život. Tihle auta ovšem řídí řidiči, kteří jsou na pražský provoz zvyklí, a tak prostě vjedou na hlavní z vedlejší o něco dříve, než je zvyklý Pepa Vomáčka, nechají menší rozstup, než "vod zrcadla k návsi".

A tak člověk, pro kterého je přiměřená vzdálenost taková, kdy jen stěží rozezná barvu auta, se logicky cítí utiskován a nebezpečně.


A mimochodem s Tebou souhlasím, výjimky se najdou, ale nikde jinde v republice jsem nezažil tak pohodový přístup, co se týče pouštění na hlavní, dávání přednosti autobusům (i těm, co to nemají ze zákona..) a tak podobně
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:03
FSPilot   
Tak to zas ne Já v Praze autem byl, né jako řidič, to bych si nedovolil, rychlost reakce a zkušenosti mi toto zatím nedovolují a momentálně ani nemám proč tam jet autem , ale u nás těch aut taky není málo... v Praze je spíš o složitosti křižovatek oproti jiným městům... u nás je aut víc než dost... krajem města vede hlavní tah na slovensko, takže ve špičce se jede tak 1km za půl hodiny, né-li dýl, ale žádné složité křižovatky, a taky se lidi pouštějí
 

OT - Ach ty naše hovádka   6. 1. 2009 / 22:10
Mike2811
Řídil jsem v Praze několikrát a musím se přiznat, když jsem tu byl poprvé (jako řidič, byť jako cestující jsem byl docela znalý poměrů) tak jsem pospíchal a vědomí, že za hodinu musím z Řeže do Motola v té ranní špičce mi nedělala moc dobře. Potom člověk stresuje, je nervózní a dělá chyby. Když potkáš takových lidí víc, tak je to katastrofa, byť většina toho problému je v tvé hlavě.
Když už jsem měl odpoledne čas a nic mě netrápilo, jízda pianko sem tam pustím nějaké to auto, hned to bylo o něčem jiném a pochopil jsem, že vlastně o nic nejde. Od té doby si to tady užívám, když jsem třeba naopak jednou pro změnu z Břevnova do Řeže musel opět v té ranní špičce a bylo to úplně o něčem jiném, když jsem si prostě užíval to řízení a o nic moc nešlo, vzhledem k tomu že jsem měl čas i na myšlení, tak jsem si vybíral volné vedlejší trasy a možná nakonec byl v cíli rychleji, než kdybych stresoval na hlavní...
Ono jde o to, že pravděpodobně většina, co přijede odjinud do Prahy, jede za nějakým konkrétním cílem a dost často pospíchá, s tím se asi nedá nic dělat, ale pak budou mít z dopravy ten špatný pocit... Tak asi tak...
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 08:33
orlík
Když jsem tohle viděl na hansairu poprvně, začal jsem přemýšlet, jak to ty fiškusové nafotili. Vůbec by mě nenapadlo, že by to mohlo bejt reálný. Hansair je potřeba brát s rezervou. Mimochodem scénka s nesmyslným nízkým průletem nad lidmi je popsána už v Hlavě XXII. A nedávno dokonce byla v televizi. Námořník byl opravdu přepůlen vrtulí...
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 10:00
A.J.Scandall   
Naštěstí byl plastovej, půlka těla se zaklínila mezi stabilizátor a výškovku. Pilotem byl Frank Tallman, a to byl nějakej pan pilot, opravdu ve všech leteckejch hovadinkách. Ten pilot byl zdatnej, ten si to o sobě jen nemyslel... a jak to dopadlo

Přesně na tohle jsem si taky vzpomněl
 

OT - Ach ty naše hovádka   7. 1. 2009 / 10:48
Lowmick   
http://www.youtube.com/watch?v=XZNeXL19S4U
tady to malem nebyla figurina
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ