|  |  | Alpha kanal - jak na něj? 9. 1. 2009 / 12:31 | |
|  | Měl bych další prosbu. Nemohl by někdo napsat polopatický návod, jak na vyrobit třeba strom, nebo lidské postavy? Ať hledám, jak hledám, tak z ničeho nejsem moudrej
Děkuji předem  |
| |
|
 |  |  | Alpha kanal - jak na něj? 9. 1. 2009 / 13:07 | |
|  | Strom: uděláš si jednoduchý 3d model - budou to dvě plochy v ose na sebe kolmé, pak si iděláš texturu stromu: jednu tak, že vezmu štverec, prsknu na to nějaký strom, vyexportuju jako .bmp, druhou (alphakanál): vezmu stejný rozměr a to, kde chci, aby bylo průsvitné, resp. neprůsvitné udělám 100% bílé, resp. černé. V dxtbmp programu načtu bmp texturu, aplikuju na ní alphakanál a je hotovo.
Lidi nevim, ale podobně, akorát nevim, jak zařídít to, aby se otáčeli ve stém pohledu. |
| |
|
 |  |  | Alpha kanal - jak na něj? 9. 1. 2009 / 16:48 | |
|  | U fsx je nutno navíc použít FSX materiál a přesnou kombinaci dest alpha a src alpha
|
| |
|
|