|  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 10. 1. 2009 / 23:30 | |
|  | zdravim,chci se zeptat ,jestli pls existuji tyto autogenovy baraky do fs9 a nejak je tam nacpat-chci si udelat autogen na orto z maps2bgl,ale nemuzu je sehnat  |
| |
|
 |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 10. 1. 2009 / 23:55 | |
|  | Já myslím že autor tej katedrály psal že si je dělal sám.. Bohužel na jeho nick si nevzpomenu.. Něco od A..? |
| |
|
 |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 10. 1. 2009 / 23:58 | |
|  | udělej vlaszní autogen, ale není to sranda |
| |
|
 |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 10. 1. 2009 / 23:59 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 00:08 | |
|  | | a to si musim(treba v gmaxu) vyrobit takovy budovy sam?ja myslel ze autogen akorat v programu klikanim vkladam domy a stromy. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 00:12 | |
|  | | tak autogen funguje tak, že ty máš nějakou knihovnu modelů a pak musíš definovat podklad (texturu), jinak bys měl třeba paneláky ve vodě atd. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 00:17 | |
|  | to neni Tycoon   |
| |
|
 |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 08:15 | |
|  | | Tohle jsou polyline buildings, dělané klikáním v Annotatoru pro FSX. Pokud je mi známo, tak Annotator pro FS9 tohle neumí a mám takovej dojem, že tyhle autogenový baráky ani FS9 nemá. |
| |
|
 |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 09:19 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 12:15 | |
|  | ,ale kdybych si ja nebo nekdo jiny dal praci v gmaxu nebo necem takovym,tak by se jako autogenovy domy dali pouzit ne? |
| |
|
 |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 13:21 | |
|  | | Ne takhle. Kdyby si někdo dal práci v GMaxu a udělal knihovnu, tak by se daly rozmisťovat stejě vypadající objekty. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 14:54 | |
|  | Tak mě napadá Jestli to teda někde neexistuje, tak udělat knihovnu objektů pro autogen s domky, které jsou v ČR nejvíc vidět a tak by to mohlo pro VFR polétání vypadat zcela jinak Já mám tvoje textury, které to zlepšily, ale co takhle udělat nějaké baráčky, kterými by se jen nahradily stávající domky a vypadalo by to možná pak o hodně jinak Akorát problém by byl, že by tyhle baráčky byly úplně všude na světě. A pravděpodobně by asi nešlo udělat, že by se tyto modely (kdyby se nepřepisovaly) použily pro autogen jen v určitých oblastech? (např. eurw nebo eure apod.) ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 18:32 | |
|  | Pozor, to si nerozumíme. Autogen pracuje s různými vrstvami a typy objektů. Rámcové je lze rozdělit na dva typy:
a) Objekty generované na základě nějakých algoritmů - typické malé domky, haly a paneláky (z FS2002), řadové domky a předměstské činžáky (z FS2004) a blokové domy (FSX).
b) 3D Objekty pevného tvaru vytvořené knihovních objektů.
Tyto nelze vzájemně zaměňovat (i když ve FSX jsou nové blokové domy tvořeny a definovány také jakýmisi třídami). Tzn ve FS2004 nejde nahradit klasické autogenové domky "všude" pomocí 3D objektů - jediná možnost by byla úplně smazat původní domky a vytvořit zcela nové .agn soubory s těmi 3D (a ještě by to asi nevypadalo dobře kvůli velikostem - právě rozmanitost těch generovaných domků dost pomáhá realističnosti).
K druhému dotazu - do FS2004 s regiony tímto způsobem pracovat nelze, FSX to umí. Nicméně hlouběji jsem do toho nehrabal, je to docela vyšší dívčí.
Celkově nejlepším řešením pro FS2004 by asi bylo nahradit pro východoevropský region pouze textury, kterými se potahují generované domky, pro FSX je to obdobné, tam by to navíc šlo došperkovat i typickými činžáky se složitějšíma modelama střech. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 20:40 | |
|  | No mě šlo o to, že jsem měl takovou představu o tom, že ty soubory .agn si berou nějaké objekty, které jsou umístěny v Scenery nebo tam někde a měl jsem představu, že každý typ domku je jako jeden samostatný objekt, tzn. samostatný .BGL a nějaká texturka a já bych udělal to, že bych vytvořil nějaký ten objekt (např. panelák) se svou texturou a taky jako samostatné .BGL a nahradil bych ten původní domek tím mým a tím pádem by FSka pro autogen brala ten můj domek a na místo např. nějakého toho podlouhlého domku by dávala ten můj panelák. Ale jak se zamyslím, tak do BGL se zadávají přímo souřadnice, takže to asi v BGL nebude, ale dalo by se to nějak udělat?
Asi jsem moc dobře nepochopil, co jsi psal Jen mě taková myšlenka napadla Dříve, když jsem se v FSce začal hrabat, tak jsem tuhle techniku aplikoval na svoje první repainty, že jsem nahradil textury defaultních letadel a pak mi v tom základním provozu lítaly B734 ČSA místo Orbit airlines apod. Tak mě napadlo, jestli by nebylo možné něco podobného zkusit s autogenem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 21:06 | |
|  | | No právě proto jsem psal to rozdělení. To co popisuješ ty funguje u objektů typu b). Ty se v autogenu používají na různé ty větrné mlýny, hasičské stanice, McDonaldy a podobně. Ale většina obyčejných domků je generovaná metodou a) v reálném čase z vektorů uložených v AGN souborů pouze podle nějakých pravidel. Takže tam jdou změnit jen ty textury, celé objekty ne. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 14. 1. 2009 / 22:38 | |
|  | | Jo takhle, už je mi to z části jasné. To je docela velká škoda |
| |
|
 |  |  |  |  | | existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? 11. 1. 2009 / 13:22 | |
|  | | Podle mě ne. Autogen není totéž co objekty v g-maxu. A hlavně nemůžeš udělat všechny varianty tvarů jak to dělá FSX. FS9 tohle prostě neumí. |
| |
|
 |  |  | | autogenovy baraky do fs9? 11. 1. 2009 / 21:20 | |
|  | | před reinstalem FSky jsem měl z netu stažený textury budov - paneláků.. vypadaly dost "česky", ale zapomněl sem si je zálohovat a nemužu to teďkon nikde najít, tušíte kde to je ke stažení? myslim že to bylo z nějákýho českýho webu |
| |
|
 |  |  |  | | autogenovy baraky do fs9? 11. 1. 2009 / 21:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | autogenovy baraky do fs9? 11. 1. 2009 / 21:27 | |
|  | heej mistře díky moc nečekal jsem tak rychlou odpověď... je to přesně ono.. díky |
| |
|
|