FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 21. 12. 2025, svátek má Natálie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
existuji tyto autogenovy baraky i do fs9? Jeden příspěvek | Celý strom
existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   10. 1. 2009 / 23:30
marko6
zdravim,chci se zeptat ,jestli pls existuji tyto autogenovy baraky do fs9 a nejak je tam nacpat-chci si udelat autogen na orto z maps2bgl,ale nemuzu je sehnat
46423 B / 600 x 434 / 00013007.jpg
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   10. 1. 2009 / 23:55
Lukas.wz   
Já myslím že autor tej katedrály psal že si je dělal sám.. Bohužel na jeho nick si nevzpomenu.. Něco od A..?
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   10. 1. 2009 / 23:58
Ciki   
udělej vlaszní autogen, ale není to sranda
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   10. 1. 2009 / 23:59
Lukas.wz   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=271168&lan=0&style=2
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 00:08
marko6
a to si musim(treba v gmaxu) vyrobit takovy budovy sam?ja myslel ze autogen akorat v programu klikanim vkladam domy a stromy.
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 00:12
Ciki   
tak autogen funguje tak, že ty máš nějakou knihovnu modelů a pak musíš definovat podklad (texturu), jinak bys měl třeba paneláky ve vodě atd.
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 00:17
DEJV
to neni Tycoon
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 08:15
Aardvark   
Tohle jsou polyline buildings, dělané klikáním v Annotatoru pro FSX. Pokud je mi známo, tak Annotator pro FS9 tohle neumí a mám takovej dojem, že tyhle autogenový baráky ani FS9 nemá.
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 09:19
Cesmina
neexistují
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 12:15
marko6
,ale kdybych si ja nebo nekdo jiny dal praci v gmaxu nebo necem takovym,tak by se jako autogenovy domy dali pouzit ne?
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 13:21
Marky Parky   
Ne takhle. Kdyby si někdo dal práci v GMaxu a udělal knihovnu, tak by se daly rozmisťovat stejě vypadající objekty.
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 14:54
FSPilot   
Tak mě napadá Jestli to teda někde neexistuje, tak udělat knihovnu objektů pro autogen s domky, které jsou v ČR nejvíc vidět a tak by to mohlo pro VFR polétání vypadat zcela jinak Já mám tvoje textury, které to zlepšily, ale co takhle udělat nějaké baráčky, kterými by se jen nahradily stávající domky a vypadalo by to možná pak o hodně jinak Akorát problém by byl, že by tyhle baráčky byly úplně všude na světě. A pravděpodobně by asi nešlo udělat, že by se tyto modely (kdyby se nepřepisovaly) použily pro autogen jen v určitých oblastech? (např. eurw nebo eure apod.) ?
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 18:32
Marky Parky   
Pozor, to si nerozumíme. Autogen pracuje s různými vrstvami a typy objektů. Rámcové je lze rozdělit na dva typy:

a) Objekty generované na základě nějakých algoritmů - typické malé domky, haly a paneláky (z FS2002), řadové domky a předměstské činžáky (z FS2004) a blokové domy (FSX).

b) 3D Objekty pevného tvaru vytvořené knihovních objektů.

Tyto nelze vzájemně zaměňovat (i když ve FSX jsou nové blokové domy tvořeny a definovány také jakýmisi třídami). Tzn ve FS2004 nejde nahradit klasické autogenové domky "všude" pomocí 3D objektů - jediná možnost by byla úplně smazat původní domky a vytvořit zcela nové .agn soubory s těmi 3D (a ještě by to asi nevypadalo dobře kvůli velikostem - právě rozmanitost těch generovaných domků dost pomáhá realističnosti).


K druhému dotazu - do FS2004 s regiony tímto způsobem pracovat nelze, FSX to umí. Nicméně hlouběji jsem do toho nehrabal, je to docela vyšší dívčí.


Celkově nejlepším řešením pro FS2004 by asi bylo nahradit pro východoevropský region pouze textury, kterými se potahují generované domky, pro FSX je to obdobné, tam by to navíc šlo došperkovat i typickými činžáky se složitějšíma modelama střech.
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 20:40
FSPilot   
No mě šlo o to, že jsem měl takovou představu o tom, že ty soubory .agn si berou nějaké objekty, které jsou umístěny v Scenery nebo tam někde a měl jsem představu, že každý typ domku je jako jeden samostatný objekt, tzn. samostatný .BGL a nějaká texturka a já bych udělal to, že bych vytvořil nějaký ten objekt (např. panelák) se svou texturou a taky jako samostatné .BGL a nahradil bych ten původní domek tím mým a tím pádem by FSka pro autogen brala ten můj domek a na místo např. nějakého toho podlouhlého domku by dávala ten můj panelák. Ale jak se zamyslím, tak do BGL se zadávají přímo souřadnice, takže to asi v BGL nebude, ale dalo by se to nějak udělat?
Asi jsem moc dobře nepochopil, co jsi psal Jen mě taková myšlenka napadla Dříve, když jsem se v FSce začal hrabat, tak jsem tuhle techniku aplikoval na svoje první repainty, že jsem nahradil textury defaultních letadel a pak mi v tom základním provozu lítaly B734 ČSA místo Orbit airlines apod. Tak mě napadlo, jestli by nebylo možné něco podobného zkusit s autogenem
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 21:06
Marky Parky   
No právě proto jsem psal to rozdělení. To co popisuješ ty funguje u objektů typu b). Ty se v autogenu používají na různé ty větrné mlýny, hasičské stanice, McDonaldy a podobně. Ale většina obyčejných domků je generovaná metodou a) v reálném čase z vektorů uložených v AGN souborů pouze podle nějakých pravidel. Takže tam jdou změnit jen ty textury, celé objekty ne.
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   14. 1. 2009 / 22:38
FSPilot   
Jo takhle, už je mi to z části jasné. To je docela velká škoda
   Seznam příspěvků  

existuji tyto autogenovy baraky i do fs9?   11. 1. 2009 / 13:22
Petr Slavíček   
Podle mě ne. Autogen není totéž co objekty v g-maxu. A hlavně nemůžeš udělat všechny varianty tvarů jak to dělá FSX. FS9 tohle prostě neumí.
   Seznam příspěvků  

autogenovy baraky do fs9?   11. 1. 2009 / 21:20
kutak
před reinstalem FSky jsem měl z netu stažený textury budov - paneláků.. vypadaly dost "česky", ale zapomněl sem si je zálohovat a nemužu to teďkon nikde najít, tušíte kde to je ke stažení? myslim že to bylo z nějákýho českýho webu
   Seznam příspěvků  

autogenovy baraky do fs9?   11. 1. 2009 / 21:24
Stew
Že by třeba tyto?
http://airspace.uhk.cz/kajinek/
   Seznam příspěvků  

autogenovy baraky do fs9?   11. 1. 2009 / 21:27
kutak
heej mistře díky moc nečekal jsem tak rychlou odpověď... je to přesně ono.. díky
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ