|  |  | Tak mám další problém , ale tentokrát spíš s makebgl 15. 4. 2004 / 06:42 | |
|  | Ahojky, tak už mám zase problém, ale tentokrát zásadní, a nevím kde dělám chybu. Nainstaloval jsem si Gmax Gamepack a nedokážu ani za nic vyexportovat objekt do FS, teda dokážu, ale NIC tam potom není. Všechno proběhne v pohodě, dám export z Gmaxu, doplním souřadnice v XML, zkompiluji, všechno OK bez chybové hlášky. Pustím FS, zahlásí obvyklou hlášku o generování, načtu scenerii a NIC, nikde nic. Několikrát jsem se snažil přelouskat všechna možná SDK, a nic. Všechno dělám dobře(snad) tak kde může být zakopaný pes....
Pro znalce XML přikládám kód pro generování scenerie
xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"
FSData version="9.0" xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:noNamespaceSchemaLocation="bglcomp.xsd"
-- Sample object placement. Remove comment markers to place object east of 34R at Sea Tac.
SceneryObject lat="49 5.12" lon="16 8.79" alt="1290" pitch="0" bank="0" heading="180" altitudeIsAgl="TRUE" imageComplexity="NORMAL"
LibraryObject name="18C3367E45C62B359E9017B1F5C973A1" scale="1.0" /
/SceneryObject
-- Inclusion of model data. Use the 'Name' of this object to place --
!-- it in other locations.
ModelData name="18C3367E45C62B359E9017B1F5C973A1" sourceFile="dukovany.mdl" /
/FSData A tagy jsem musel vymazat.....
Altitude jsem vyplnil už ze zoufalství, taky nepomohlo, nevím, jestli není problém v souřadnicích, zda jsou ve správném formátu, nebo ty závorky musí pryč? něco o nich v SDK píšou, ale moc jsem to nepochopil. Prosím Vás pomozte mi někdo, už od jedenácti se s tím peru a jestli dnes neskončím v blázinci, tak nikdy. Asi se budu muset nějak vrátit k makemdl pro FS2002, sice neumí efekty, ale co se dá dělat, alespoň umněl vyexportovat hotovou scenerii, tímto komplikováním mě Microsoft docela štve, chápu, že spousta lidí tomu rozumí a přivítala změny, ale některé jednotlivce to od modelování
asi odradí, přemýšlím, že mě možná taky, a tolik jsem toho chtěl udělat.... ACH JO |
| |
|
 |  |  | Re: Tak mám další problém , ale tentokrát spíš s makebgl 15. 4. 2004 / 10:36 | |
|  | Tak jsem to nakonec vyřešil sám, opravdu bylo potřeba vyjmout některé tagy, jenom je to v SDK nedokonale popsáno. |
| |
|
|