|  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 00:14 | |
|  | Mám Captain Sim C-130 Hercules pro FSX, toto letadlo nemá v simulaci FMS. Ani všechna letadla v reálu nemají FMS. Než se začnu trápit s implementací ISG tak položím pár dotazů na zkušené matadory:
1) Platí v reálu pro vojenské lety stejná pravidla jako pro lety civilní (např nonRNAV jen W32 atd)?
2) Na IVAO předpokládám se používají jen a pouze civilní pravidla.
3) Existuje v reálu legální způsob letu IFR do zahraničí (ČR SR) pro nonRNAV ?
Na VATSIMu jsem našel tip: příslušný RNAV úsek přes hranice zapsat jako DCT a uvést do poznámky STS/NONRNAV a za hranicemi pak co nejdříve napojit na nonRNAV trať.
Platí to?
4) Nebo jediná cesta je přes implementaci FMS/GPS a udělat z přerostlého vrtuláčka RNAV letadlo?
Děkuji a přeji hezkou zasněženou neděli. |
| |
|
 |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 00:36 | |
|  | 1) pro traťový lety určitě
2) ...
3) existuje,ale jen do určité hladiny. V reálu se toto moc neřeší, páč všechna éra maj minimálně GPSku.
4) viz. 3) |
| |
|
 |  |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 00:53 | |
|  | Díky, doplním k té 3 (trasa přes hranice) že Eurocontrolem proleze jako platná:
LKKV W32 BNO DCT NIT A42 DEDIS STAR LZKZ pro lety do FL095 vyjma.
|
| |
|
 |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 03:00 | |
|  | Další věc, někdo ze staffu IVAO mě kdyžtak opraví, ale čistě teoreticky by mělo být možno letět na IVAO nonRNAV stylem VOR to VOR. Podle mě to většina řídících pobere a po posledním bodu trati tě začnou vektorovat na přiblížení. |
| |
|
 |  |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 03:06 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 06:29 | |
|  | Potvrdzujem... A musim povedat, ze je to parada... Len neviem, ako je to s FSX verziou, ale ta verzia do FS9 trochu zvlastne zachytava radialy, takze odporucam zobrat to takych 5nm od VORu "do teplejch" a zachytit radialu manualne, inak zazijete kolotoc jak svina...  Co sa tyka vektorovania, tak neviem ako v Cechach, ale na Slovensku sa daju vsetky SID/STAR zaletiet nonRNAV, takze vektorovanie nie je nevyhnutne... A podla mna je to vacsia zabava, ked ma clovek viac pohybu v kokpite...   |
| |
|
 |  |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 09:24 | |
|  | Vyjadrim sa uplne laicky.
VOR to VOR sa udajne nesmie robit v hladinach RVSM ?
Raz som takto davnejsie letel niekde nad Polskom vo FL250 s nejakym defaultom bez FMC a pisal mi jeden Rus, ze ked chcem takto letiet, mam byt v nizsich hladinach, ale bolo to davno a neviem ci som to dobre pochopil.
Ked tak opravte ma.
|
| |
|
 |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 11:05 | |
|  | Je to celkem jednoduche v realu vojakum projde takrka vse. MAji vyjimky na rvsm, 833, rnav a vybaveni treba odpovidace atd. |
| |
|
 |  |  | CS C-130 Hercules a online 18. 1. 2009 / 11:36 | |
|  | Jeste je moznost VASfmc. je to free a je to jako externi program a kdyz litam v okne, tak mi to vubec nevadi. jenom se prepnu do okna a hotovo. Jinak samozdrejmosti jsou airacy a jeste nejake skiny na airbus a boeing. takze asi tak |
| |
|
|