|  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:10 | |
|  | Ahoj,
potřeboval bych na pátek letenku z Bratislavy do Prahy zpáteční návrat v neděli, ale našel jsem pouze za 5500,- Kč od ČSA. To neexistuje levnější varianta (letecky).
Díky |
| |
|
 |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:11 | |
|  | | |
|
 |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:22 | |
|  | jeste je moznost pres Click4Sky ,zrovna sem se na ten let dival,vysel by te na 2800 kč ale všechna místa už jsou fuč.takže zbyva jedine za 5500 kč |
| |
|
 |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:25 | |
|  | Nooo, muzeme se domluvit dejme tomu na 9 000,- tam a to samy zpet, kdybys nechtel s CSA... |
| |
|
 |  |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:37 | |
|  | za 5500 je i zpáteční, ale dík "vydřiduchu" |
| |
|
 |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:42 | |
|  | ale zase s NizkymMickem by si mel poradny zazitek z letu   |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 23:56 | |
|  | jo a kodrcal se ta třikrát tak dlouho  |
| |
|
 |  |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 23:55 | |
|  | Nabízím to samé za 8200,-  |
| |
|
 |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 21. 1. 2009 / 20:15 | |
|  | Si povime az te skasnou v LKPR a nekde nechaj holdovat  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 22. 1. 2009 / 13:17 | |
|  | Co ty víš, třeba mám partnerskou smlouvu s LKPR  |
| |
|
 |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:29 | |
|  | no, nevim .) tohle neni server o letenkach, ale o simulovanem letectvi 
letenka.. levnejsi .. no.. tezko .. kupujes letenky dost na posledni chvili (ne ze by s vetsim predstihem, s vyjimkou click4sky) byly levnejsi ... |
| |
|
 |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 20:39 | |
|  | Díky
našel jsem levnější variantu za cca 5OO,-
PENDOLINO
|
| |
|
 |  |  |  | Potřebuji letenku. 20. 1. 2009 / 21:04 | |
|  | Právě jsem to chtěl navrhnout a asi to bude nejlepší řešení. Přece jen Bratislava neni zas tak daleko a takhle na poslední chvíli lze jen těžko čekat levnější tarify letecky. Poměr ceny přemluví možná i lecjakého příznivce letectví  |
| |
|
 |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 21. 1. 2009 / 15:41 | |
|  | Jenom jestli mu nezamrznou CDromy myslím že letecky je to menši loterie.Nicméně poměr cena,ryclost,servis je na této trase ve prospěch dráhy.No a jízda pendolinem taky neni nezajímavá. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 21. 1. 2009 / 20:38 | |
|  | nasi uzasnou soupravou Pendolino jsem jel jednou a hlavne naposled!
bylo to priserne, na trase nebyl nikde signal, vozy byly odporne a uz osumtele. Neda se to vubec srovnat treba s Manazerem nebo jinymi EC a IC, sice to neni uzasna souprava z Italie, ale ve vozech jsou instalovany zesilovce signalu, takze clovek ma dokonce moznost si v nasem tisiciteli poslat SMS a zavolat pritelkyni, ze uz je konecne ve vlaku, je tam vice mista na nohy, pohdlnejsi kupecka (nebo velkoprostorove vozy) a nejaky palubni servis, kdyz jsem jel z Prahy do OVY Pendolinem, tak se ke me slecna s vozickem dostala ve Studence, to jsem na to uz hodil bobek a radsi zustal do Svinova ziznivy ... !
A navic 500 za cestu do Prahy a 500 za cestu z Prahy do OVY, kdyz je to jenom o par minut rychlejsi, to je hnus ... !
Ale kazdy na to mame jiny nazor.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 21. 1. 2009 / 21:02 | |
|  | To jsi byl na tripu či co ? 
Ne teď vážně - opravdu chceš srovnávat IC/EC s Pendolinem ? Teď jsem s Pendolinem delší dobu nejel (jen 3.1 do Prahy, vlak byl dle mého názoru v pořádku), ale IC/EC jezdím co 14 dní a o kvalitě těch vozů mám svoje mínění, všechno to obstarávají staré rozvrzané vagóny koncipované zřejmě pro osoby 160 a míň, o nějakém komfortu obzválště v těch combi vagónech nemůže být řeč(ty co jsou půl kupé a půl velkoprostorový), celovelkoprostorové jsou docela fajn, ale přijde mi, že od nehody ve Studénce jim tyto vagóny došly a jezdí leda v Manažeru. U kupé vozů je to až na detaily docela dobrý, ale takové excesy jako, že hoši hodinu řešili co udělat s vagónem, kterému nešly otevřít ty vnitřní dveře do velkoprostorové části, až je napadlo alespoň hodit ho za lokomotivu, řazení vagónů spíše podle chuti než podle toho, co slibují návody, nebo že jsme jednou v Praze mezi Libní a a hlavákem jeli s úplně otevřeným vlakem, pak už se takové věci, jako chybějící závěsy nebo nefungující topení/větrání ztratí...
Ad vozíček: vždycky se kolem mě za dobu ježdění Pendolinem, prohnala minimálně dvakrát, takovou obsluhu jsem v IC/EC zažil jen jednou ještě před zavedením SC, ale tehdy na to měli 5 hodin. Někde se musela stát hodně velká chyba.
V signálu se nevyznám, ale mě fachá mobil blbě v obou vlacích, tak nevim.
Prostornost je jednoznačně ve prospěch SC, ale stejně je to jedno, když u všech vlaků vystrkuji nohy do uličky abych se protáhl... 
Tak asi tak, Pendolino není takový zázrak, aby se někomu vyplatilo připlácet si, ale je jednoznačně lepší než IC/EC.
Rychlost - Pendolino jezdí pod 3 hodiny, jen dva normální vlaky jezdí tu trasu asi za 3:20, jezdí ve struktuže SC, takže když jede tenhle, nejede SC a naopak, další takový vlak jede až za 2 hodiny. Mezitím jezdí ještě normální vlaky, které mají více zastávek a cestují 3:54h. Jestli ti 24% úspora času přijde málo, tak potom nevím...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 21. 1. 2009 / 21:10 | |
|  | Ja jsem se na jizdu Pendolinem opravdu moc tesil, protoze silene mam rad techniku a celkove dobravu, ale tak jsem nebyl jeste nikdy zklamany . Vazne se mi o hodne vice libi Manazer, to si myslim, ze je nejlepsi vlak u nas, taky jsou na neho razeny nase nejlepsi vozy. Taky je fajn, ze na Manazer nepotrebujes mistenku a stoji jako notrmalni vlak. A pokud potrebujes byt rano na jednani, skolu, cokoli v Praze, tak je manazer jasne volba. A pokud se jste k tomu vracis vecer z Praglu, tak je tu znovu Manazer. Nevim, ale manazer je podle me spicka CD, pak jeste nas novy CitySlon a Regionova . |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 00:07 | |
|  | No Pendolinem jsem ještě nejel, ale nijaký zájem ve mě tenhle pseudorychlovlak nebere Jezdí tak "ryhle" do Prahy jen proto, protože má málo zastávek a kdyby toto zavedli u našich klasických 162 nebo 362, které mají svoje léta, tak jsme v Praze mohli být za 3-3,5h už hodně dávno Pravda, koridor tomu dost pomoh, ale i tak...
Elefantem jezdím docela často a jako je to příjemný vlak, vždycky jsem si cenil hlavně toho neskutečného klidu uvnitř, ale od dob, co hlásí zastávky, tak mi leze na nervy Je to přínos pro občasné cestující, lépe je to informuje, ale člověk se ani vyspat nemůže Ty sedačky taky nezjsou zrovna super, protože z nich docela bolí záda, příjemnější jsou na Panťáku Hlavně na tom "modernizovaném", který už nemá sedačky potáhnuté tím červeným "něčím", ale podobným potahem, jako jsou v Elefantu. Na tom se sedí opravdu příjemně  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 02:01 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 11:08 | |
|  | Co těžko? Zjistil sis už někdy, jakou max. rychlostí může Pinďa jet?   Nesmí překročit 160km/h a rekord na českých tratích v rychlosti (tuším v 80.létech), kdy ještě nebyly žádné koridory byl 200km/h, takže mašiny na to, aby takhle rychle jely má ČD už dlouho Né moc, ale má Řady 151 a 150 rychlost 140-160km/h vytáhnou taky a běžně tak jezdí. Pinďa má maximálku výš, ale k čemu jim to je? To je jako pořídit si Porshe a jezdit s tím jen po obci, resp. jezdit i mimo, ale nikdy nepřekročit max. 130km/h, což dneska zvládne i lepší scooter 
Takže to byla jen okrasná a drahá investice, ať se mají s čím chlubit 
No a co se týče těch Elefantů, tak nevím, v jakém stavu jsou ty středočeské ř.471. Jezdím do školy denně už necelých 7 let vlakem (střední a teď VŠ), takže už mám na severomoravských tratích docela přehled 
Párkrát jsem měl možnost okusit jízdu v těch odporných středočeských plechovkách (ř.451) a řeknu ti, je to jako jezdit v tramvaji na hodně dlouhé vzdálenosti... asi druhý nejhorší souprava, kterou jsem kdy jel Elefant, resp. ř.471 je proti tomu skvělý a luxusní rychlovlak  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 11:12 | |
|  | prolem rad 150 a 151 je v tom, ze jsou to dost slabe lokomotivy. a nez na tech 160 zrychli, tak uz znovu brzdi.
cd obecne maji (mely) problem v tom, ze nemaji dostatek masin schopnych jet 160 s dostatecne velkmy zrychlenim a vykonem, aby to melo smysl. proto radu let jezdily nase EC slovenske 350 ....
jinak, pokud se podivam zpatky do roku 1999 - tehdy sc manazer jezdil v sestave 2x 1. trida + hospoda a tahala to nejaka 162. doba jizdy (praha - ostrava bez jedine zastavky) byla 3 59. prozradis mi, jak by to asi tak mela dat za 3 hodiny? 
pinda ma maximalku o dost vetsi i proto, ze puvodni plan uvazoval o tom, ze pinda bude zajizdet az do nemecka, kde by ji vyuzil. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 11:18 | |
|  | To už je pak boj té či oné společnosti Možná, kdyby místo Pendolina koupili starší a silnější lokomotivy, udělali by líp a sice by se neuvažovalo s cestou do něměcka, ikdyž i to by se možná dalo, ale hlavně v ČR by to byla asi stejná pomoc, jakoou je pinďa teď 
Ale na kdyby se nehraje, žejo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 10:56 | |
|  | Mýlíš se.
Vlak vedený lokomotivou 162/362 má i v tom nejoptimálnějším případě rychlost 140 kmh což je provozní maximum lokomotivy. Proto taky na našem území vedly významné spoje slovenské 350ky s maximálkou 160 kmh a na tyto spoje bude nasazována nová plzeňská Š109E s maximálkou 200kmh a šuškalo se o půjčení Taurusů (230 kmh) - jaký je aktuální stav nevím. Pendolino má maximálku také 230 kmh. Ve všech případech ale platí, že i nejmodernější koridory umožňují maximálně 160kmh.
A tady je ten podstatný fígl proč to sem píšu:
Pendolino, italsky "kyvadélko", má aktivní naklápěcí skříň. Zatímco normální souprava (ať už vedená 350, Š109E nebo Taurusem) projíždí oblouky 120 až 140kmh, Pendolíno naklopí skříň a projede to bez přibrž'dování 160kmh čili maximální traťovou rychlostí. Všimej si, až někam pojedeš, návěstí. Ty horizontální obdélníky s číslem jsou rychlostníky pro normální soupravy. Ty úzké, vertikální jsou pro naklápěcí soupravy. A uvidíš ten rozdíl.
Viz http://www.k-report.net/koridory/rychlosti1k.htm
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 11:07 | |
|  | presne takovy prispevek jsem chtel napsat .) zuz jsem ho mel v noci napsany, ale nakonec jsem se na to vybodl, protoze to fspilot stejne nepochopi - za vsechno stejne muzou prazaci.
ad taurusy - na tratich cd jezdi, vozi snad vsechna ec, co jezdi mezi prahou a breclavi , a snad asi az dal, k nemecku.
k pindovi - dovolim si te poopravit. je to zatacka od zatacky - pokud ma zatacka dostatecny polomer, tak i klasicka souprava ji da 160.
a naopak, pokud ma mensi polomer, tak ji neda ani pinda "na plno". obecne se da rict, ze prujezd zatackami je u naklapecich jednoteck cca o 30% vyssi nez u "klasik".
problem ceskych drah ale je, ze i kdyz koridory, tak smysluplne dlouhych useku, kde vlak muze jet tech 160 opravdu v kuse, není mnoho |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 11:14 | |
|  | Jo beru se 162 jsem se sek Ale 150tky 160km/h vytáhnou, není to tak?
Ale stejně nejvýraznější rozdíl bude v těch zastávkách, kterých pinďa má jen pár a proto je v Praze tak rychle 
Na tu naklápěcí skříň jsem taky pozapoměl, to je fakt, lepší pohodlí cestujících, ikdyž na druhou stranu jsem se tady dočet, že je tam méně místa, tak asi hodně záleží  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 21. 1. 2009 / 21:13 | |
|  | a hlavne , EC COMENIUS uz v zivote nikdy vice , ani z jedne ani z druhe strany s nim nejedu , jen prinasi problemy   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 21. 1. 2009 / 23:45 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 21. 1. 2009 / 23:53 | |
|  | No teda! O tom jednou budu vyprávět svým dětem a pak i vnoučatům! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 09:08 | |
|  | Co je tohle za sim, to vypada mooc dobre ..  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 09:45 | |
|  | A já p.ča čekal na tu pointu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 13:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 14:09 | |
|  | Teda tohle je opravdu něco   Nejlepší jsou ty dva komentáře dole      |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. BIG OT: 22. 1. 2009 / 15:07 | |
|  | MASAKER! když se rozhodnu jít z práce pěšky tak to tudy stříhám a než mi před Karlovo mostem padne zelená projede jich tam takhle šest někdy i pět.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 22. 1. 2009 / 02:13 | |
|  | znalce.co se neda srovnavat?manazer mel stejne velkoprostorove vagony jako kazde jine ic nebo ec.a kupecka mel uplne stejne zase jako kazde jine ic nebo ec.Ze mas spatnej signal je asi tvuj problem,mas mit funkcni telefon,ja nemel nikdy problem v Pendolinu se signalem jako ty,ty osumtelej  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 22. 1. 2009 / 09:39 | |
|  | nesrovnava manazera a ec. srovnava pindu s manazerem a ec (ktere stavi na jednu uroven)..
sice nema pravdu ohledne osuntelosti, ale jinak s nim v zasade souhlasim. v klasickem ec se mi sebi podstatne lip, nez v pindovi, kde je diky nutnosti uzsiho prujezdniho profilu citelne mene mista. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Potřebuji letenku. 22. 1. 2009 / 09:40 | |
|  | no .. nevim kdy jsi jel naposled vlakem, ale cd zatim v ec ic zadne zesilovace signalu nema ... a signal je tam stejne mizerny.
jestli jsi spis nejel nejakym ec, kde nejsou nove vozy, ale pouze reko - tam skla propousti podstatne vice signalu. ale ani tak to neni zadna slava. |
| |
|
|