|  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 12:47 | |
|  | Dobrý den, jsme zkušený "letec simulant", na FS9 létám od roku 2004. Bohužel jsem musel podstoupit kompletní přeinstalaci PC, takže jsem instaloval FS včetně všech addonů do čistého PC znovu. Používám FS Global 2008, UT Europe, UT US, mnoho payware addonů řádně zakoupených a několik freeware scenérek letišť (LKPR...) dávno vyzkoušených a funkčních. FS jsem po nové instalaci nastavil stejně, jako dříve, kdy vše fungovalo bezvadně (včetně nastavení ...vertex levelu na 21). A nyní nečekaný problém, se kterým si nevím rady. Když letím, při pohledu z kokpitu jsou vzdálenější textury/krajina rozmazané a textury v okolí letadla se neustále "pohybují" (jakoby se zpožděním správně načítají = tu trochu povyroste kopeček, tu se malinko posune řeka atd.) Když skrze "S" opustím letadlo a podívám se na něj mírně shora, abych viděl okolní terén, jsou ground textury rozmazané a ani s postupem času se nezaostří. Když vše dříve fungovalo jako hodinky, co teď proboha dělám blbě? Nemáte někdo nějaký nápad? Dík moc předem. Honza |
| |
|
 |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 13:17 | |
|  | Je to takový hloupý dotaz, ale položku Global masive text. v záložce Hardwere máš na maximum že? |
| |
|
 |  |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 17:05 | |
|  | | |
|
 |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 13:22 | |
|  | Já mám poslední dobou podobné problémy. TUším že ne všechny co zde vypisuješ, ale rozhodně většinu ano. Taky by se šikla nějaká pomoc. Díky moc |
| |
|
 |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 14:02 | |
|  | Podivej se jak mas nastaveny MIP mapping. Ve FS to nesmi bejt vic jak 4. To zpusobuje to pohybovani v blizskosti. Rozmazavat se to bude asi vzdycky, je potreba nastavit v ovladani grafiky anisotropicky flitrovani na cca 8, to trochu pomuze. |
| |
|
 |  |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 17:07 | |
|  | MIP mapping mám na 4. Co máš na mysli anisotropickým filtrováním? To se nastavuje v ovládání grafické karty? Dík |
| |
|
 |  |  |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 17:10 | |
|  | Jj. Jestli mas Nvidii, tak se klikne pravym na tu ikonu v system tray (vedle hodin vpravo dole. Tam das Performance and Quality settings - Anisotropic flitering). Jak to ma ATI netusim.. A taky netusim jestli to je tim Obcas to taky muze delat scenerka, kdyz sou tam blbe namapovany textury - maly a velky dohromady na jednom objektu. |
| |
|
 |  |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 18:18 | |
|  | Nevím jak jsi přišel na ten MIP mapping maximálně na 4. Já mám na maximum, tedy na 8 a vypadá to úplně do pohody. AA 4x, AF 16x. Grafika Nvidia 9800 GX2. |
| |
|
 |  |  |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 22:10 | |
|  | Ano, pokud mas AF16, muzes si MIP na 8 dovolit. Zkus si takto dat AF na 4 a budou ti po zemi chodit mravenci  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS9-neostré textury 25. 1. 2009 / 09:39 | |
|  | Konecne dalsi novy nazov mravenci 
Vecsina tomu hovori tusim "teteleni textur"
Diky |
| |
|
 |  |  | FS9-neostré textury 24. 1. 2009 / 18:22 | |
|  | Zkontroluj si fs9.cfg, jestli tam máš tyhle hodnoty:
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400
[TERRAIN]
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=5
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=4
Pokud nemáš nějaké detailní meshe, nebo se ti dělají boule ve scenárkách, tak změn TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21 na 19.
|
| |
|
|