|   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 12:47 |  |  
  |    |  | Dobrý den, jsme zkušený "letec simulant", na FS9 létám od roku 2004. Bohužel jsem musel podstoupit kompletní přeinstalaci PC, takže jsem instaloval FS včetně všech addonů do čistého PC znovu. Používám FS Global 2008, UT Europe, UT US, mnoho payware addonů řádně zakoupených a několik freeware scenérek letišť (LKPR...) dávno vyzkoušených a funkčních. FS jsem po nové instalaci nastavil stejně, jako dříve, kdy vše fungovalo bezvadně (včetně nastavení ...vertex levelu na 21). A nyní nečekaný problém, se kterým si nevím rady. Když letím, při pohledu z kokpitu jsou vzdálenější textury/krajina rozmazané a textury v okolí letadla se neustále "pohybují" (jakoby se zpožděním správně načítají = tu trochu povyroste kopeček, tu se malinko posune řeka atd.) Když skrze "S" opustím letadlo a podívám se na něj mírně shora, abych viděl okolní terén, jsou ground textury rozmazané a ani s postupem času se nezaostří. Když vše dříve fungovalo jako hodinky, co teď proboha dělám blbě? Nemáte někdo nějaký nápad? Dík moc předem. Honza |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 13:17 |  |  
  |    |  | Je to takový hloupý dotaz, ale položku Global masive text. v záložce Hardwere máš na maximum že? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 17:05 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 13:22 |  |  
  |    |  | Já mám poslední dobou podobné problémy. TUším že ne všechny co zde vypisuješ, ale rozhodně většinu ano. Taky by se šikla nějaká pomoc. Díky moc |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 14:02 |  |  
  |    |  | Podivej se jak mas nastaveny MIP mapping. Ve FS to nesmi bejt vic jak 4. To zpusobuje to pohybovani  v blizskosti. Rozmazavat se to bude asi vzdycky, je potreba nastavit v ovladani grafiky anisotropicky flitrovani na cca 8, to trochu pomuze.  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 17:07 |  |  
  |    |  | MIP mapping mám na 4. Co máš na mysli anisotropickým filtrováním? To se nastavuje v ovládání grafické karty? Dík |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 17:10 |  |  
  |    |  Jj. Jestli mas Nvidii, tak se klikne pravym na tu ikonu v system tray (vedle hodin vpravo dole. Tam das Performance and Quality settings - Anisotropic flitering). Jak to ma ATI netusim.. A taky netusim jestli to je tim   Obcas to taky muze delat scenerka, kdyz sou tam blbe namapovany textury - maly a velky dohromady na jednom objektu. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 18:18 |  |  
  |    |  | Nevím jak jsi přišel na ten MIP mapping maximálně na 4. Já mám na maximum, tedy na 8 a vypadá to úplně do pohody. AA 4x, AF 16x. Grafika Nvidia 9800 GX2. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 22:10 |  |  
  |    |  Ano, pokud mas AF16, muzes si MIP na 8 dovolit. Zkus si takto dat AF na 4 a budou ti po zemi chodit mravenci   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | FS9-neostré textury   25. 1. 2009 / 09:39 |  |  
  |    |  Konecne dalsi novy nazov   mravenci   
Vecsina tomu hovori tusim "teteleni textur" 
Diky |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | FS9-neostré textury   24. 1. 2009 / 18:22 |  |  
  |    |  Zkontroluj si fs9.cfg, jestli tam máš tyhle hodnoty: 
 
TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400 
[TERRAIN] 
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000 
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000 
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000 
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21 
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8 
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=5 
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1 
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1 
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000 
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000 
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=4 
 
Pokud nemáš nějaké detailní meshe, nebo se ti dělají boule ve scenárkách, tak změn TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21 na 19. 
 |  
  |   |  
 
  |  
  |