No, pobavili jsme se, ale tak neuškodilo by napsat něco, co v readme asi není 
V podstatě každá scenérka pro FS má složky "Scenery" a "Texture". Ve složce "Scenery" jsou soubory .BGL a v "Texture" textury na objekty ve formátu .bmp. U LKPR si přečti, co kde jak je, resp. co je v jakém balíčku a udělej si složku třeba "LKPR" (je jedno, jak to pojmenuješ) např. v Addon Scenery (v FSX to je tuším taky) a do této složky nakopíruj složky Scenery a Texture ze složky "Base" (jako základní věci pro scenérku) a popř. pokud bys chtěl další věci, které tvůrci nabízí, tak si tam přihoď i ty další (nepřepíšeš žádné soubory, jen přidáš). Dalo by se říct, že všechny soubory .BGL potřebuješ nacpat např. do FSX/Addon scenery/LKPR/Scenery a všechny .BMP do FSX/Addon scenery/LKPR/Texture. A ve výsledku budeš mít jen jednu složku s názvem LKPR a v ní dvě složky (Scenery a Texture) a v každé bude mnoho souborů stejného typu (.BGL nebo .BMP). Zkus si kdyžtak nainstalovat méně složité scenérky a na princip určitě příjdeš  |
|