|  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 11:35 | |
|  | Trošku si hraju z efekty ale zaboha nemůžu docílit toho,
aby se čmoudíky pouštěli jen při plném tahu motoru.
Může mi prosím někdo poradit? |
| |
|
 |  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 11:39 | |
|  | ...asi to bude tym ze taketo veci sa robia cez gauges... |
| |
|
 |  |  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 11:49 | |
|  | resp. doplnim, samozrejme potrebujes aj efekt, ale cez gauges musis popisat ze pri akej podmienke (ktoru ked splnis) tak sa Ti spusti dany efekt. Ak chces, tak skus si trocha pozriet tieto subory:
ab_f16_.zip
na avsim.com
je to efekt forsaze, ktory sa zapina pri urcitych N2. Ak si niekedy programoval tak to rychlo pochopis, a pripadne si to upravis, napriklad rovnakym sposobom su urobene efekty pri lietadlach aby cmudili pri urcitych percentach vykonu motora a podobne.
Cize pre tvoj pripad by som isiel touto cestou. Iba cez samotny efekt cesta nevedie.
Peto |
| |
|
 |  |  |  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 12:06 | |
|  | Díky! O ty gauges mi právě šlo.Pokusím se.
No nejspíš se mi bude nejdřív kouřit z mojí hlavy.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 17:18 | |
|  | Kdyžtak můžeš zneužít mojí gaugesku, co mám pro eFku:
www.deltadesign.ic.cz/Smoke_on.xml
//uložit jako...//
Stačí přidat jako jakýkoliv jiný budík a požadovaný kouř připsat do Aircraft.cfg/Smokesystem. Automaticky to zapíná smokesystem při překročení hranice 70% N1 RPM, pokud by nevyhovovalo, tak můžeš ručně v jakémkoli texťáku přepsat hodnotu 70
(A:ENG1 N1 RPM, percent) 70
na pro tebe přijatelnější číslo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 17:19 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | smoke efekt od Alejandro Villy 27. 1. 2009 / 18:23 | |
|  | | |
|
|